Seksin vaikutus palautumiseen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Haittaako miehellä "tuleminen" palautumista treenipäivän iltana? Vai kannattaisiko jättää seksi väliin jos lihaskasvua halajaa.

elämän hifistelyä.
En usko, että tuolla on vaikutusta puoleen tai toiseen.
Saat vetää hanskaan, myös treenipäivinä.

SuBi sanoi:
Saat vetää hanskaan

:lol2:

No mutta samaa sanon minä, ei se seksi nyt ainakaan huononna palautumista jossei nyt ihan mahdottomaksi aeroobiseksi orgiaksi mene. Ja vaikka menisikin niin väliäkös jollain palautumisella on siinä vaiheessa :rock:

Rapavalas sanoi:
Seksi rentouttaa ainaki kroppaa ja sieluu...
Virkistää kehoa ja mieltä. Vähän niinku Red Bull:)

edit. 666 postia :rock:

sims

Ranskalainen sanoi:
Haittaako miehellä "tuleminen" palautumista treenipäivän iltana? Vai kannattaisiko jättää seksi väliin jos lihaskasvua halajaa.

Ma oon kuullut etta ennen treenia "tuleminen" on jopa hyvaksi? Nousee kuulemma testotasot ja tuleehan siita semmonen aija olo.. En tieda miten pitaa paikkansa.

blueliner5 sanoi:
Ma oon kuullut etta ennen treenia "tuleminen" on jopa hyvaksi? Nousee kuulemma testotasot ja tuleehan siita semmonen aija olo.. En tieda miten pitaa paikkansa.
Muistaakseni vaikutus oli testojen kannalta päinvastainen... en jaksa selvittää tähän hätään. Mutta mutta... Oletko joskus "tullut"? Itselle "tuleminen" ainakin aiheuttaa hyvinkin rennon ja mukavan olotilan, joka on tehokas treeni-innon tappaja... Vähän sellanen neitimäisen höntsä olo.

Taas näitä "muistaakseni" ja "oon kuullu". Onko tämmösistä aiheista oikeesti tehty jotain tutkimuksiakin?

Joona sanoi:
Muistaakseni vaikutus oli testojen kannalta päinvastainen... en jaksa selvittää tähän hätään. Mutta mutta... Oletko joskus "tullut"? Itselle "tuleminen" ainakin aiheuttaa hyvinkin rennon ja mukavan olotilan, joka on tehokas treeni-innon tappaja... Vähän sellanen neitimäisen höntsä olo.

Sen verran nyökyttelen kuorossa että ainakaan meidän parisuhteessamme ei seksiä harrasteta niinä aamuina kun on treenipäivä, silloin seksi siirtyy aina iltapäivään ja aamut on kitkuteltava.

Tämä ei perustu 'luuloihin' ainakaan omalla kohdallamme, treenit vain eivät kulje kovin hyvin jos on jo ennen sitä kovasti rehkinyt ja vaikkei sitä mitään mieletöntä aerobista suoritusta vetäisi niin kyllähän sitä parhain terä katoaa ja 'paukut on hukassa' kun ne on tuhlattu orgasmiin.

Ennemmin siis pitelee ne latingit treeneihin asti ja laukeilee vasta niiden jälkeen.

[Tosin tämähän on yksilöllinen juttu, vain testaamalla se selviää onko selkeää vaikutusta juuri itselleen...]

Ranskalainen sanoi:

Musta vaikuttaa ainakin siltä,että seksi illalla rentouttaa mukavasti ja sitä kautta auttais nukkumaan paremmin ja niin myös palautumaan paremmin.Rakkauden pikku-ukon omatoiminen kättely ei ainakaan mulla aiheuta sammaa rentoutumis-efektiä.Testotasojahan tuo hetkeksi laskee,joten ei varmaan kannata ennen treenejä mitään mällejä lennätellä.:hyper:
Toisaalta olen huomannut,kun toi vemputtelu aika-ajoin riistäytyy hallinnasta niin väittäisin sen vaikuttaneen palautumisen suhteen hyvinkin negatiivisesti.:nolo:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
No huh huh, minä/me kyllä touhutaan just sillon ku siltä tuntuu, en tasa ala miettimään seuraavaa treeniä!

"-Hmm, hetkonen, en ehkä voikaan mennä sänkyyn kanssasi rakas.

-Mitä, miksi et?!?

-Voi olla, että seuraavassa treenissä rauta ei ehkä nousekkaan niin jouhevasti jos nyt rakastelen.

-Ai jaa, treenit taas, no ei se mitään! Kyllähän treenit on aina se elämän tärkein asia, siirretään vaan petihommat vaikka treenin jälkeiseksi, eli klo 11.00. Onhan sinulla treenejä vaan 4krt viikossa, eli sehän on vain sovittelukysymys milloin voimme touhuilla niin, ettei se vaan häiritse sinun treeniäsi!"

Monikohan vetää herneen nenään :rolleyes:

mulla taitais tulla kotoa lähtö jos alkaisin tyttöystävälleni selitteleen, ettei nyt naida napsautellakkaan kun pitää palautua:hyper:
kuka talikko tuollaista edes ajattelee tosissaan??????
tuo ei ole edes hifistelyä,tuo on jotain ihan muuta,sairautta tai siihen verrattavaa..siis jos noin alkaa ajattelemaan.
silloinhan pitäis kyllä jättää kaupassa käynnit ja vessa reissutki pois,ihan vaan palautumista ajatellen,sorsa haarojen välissä maaten hokea naiselle ,ettei voi kun treenailen melkosen tosissaan:hyper:

Joo ei todellakaa kannata treenin takii antaa muijann elää puuttees.. Sehän voi sit lähtee jopa vieraisiin jonku siiman luo joka ei treenaa ;) Ja luin joskus tutkimuksen asiasta niin ei ollu ilmenny vaikutusta treeniin.

Treenin jälkeen ei haittaa yhtään, mutta ennen treeniä haittaa ja paljon.

Edit: Siis just ennen treeniä haittaa. Jos jo tunteja ennen treeniä, niin sitten ei haittaa..

älä sie raven höpötä! itse harrastan useinkin seksiä pitemmällä kaavalla ennen treeniä,tuo on täyttä paskaa,että se vaikuttais suoritukseen,vittu onko kiva sitten treeneissä pumpata heppi pystyssä ja miettiä,että miten sitä nussitaan illalla?jos nussitaan....
minusta tulis varmaan hypervahva jos en panis enää aamuisin,nimittäin nytkin voimat kasvaa kokoajan vaikka välissä kiksauttelenkin,eikä tämä ole aloittelijan lässytystä,koska treeniä on takana vuodesta -98 alkaen.

Mutta mitenkäs paljon sperman tuotto vaikuttaa "resursseihin"? Eikös tuo ole kuitenkin aika valkuaispitoista, ja vois kuvitella, että se on jostain pois, jos oikein tiheään tulee "siemennettyä"...

zztop sanoi:
älä sie raven höpötä! itse harrastan useinkin seksiä pitemmällä kaavalla ennen treeniä,tuo on täyttä paskaa,että se vaikuttais suoritukseen,
minusta tulis varmaan hypervahva jos en panis enää aamuisin,nimittäin nytkin voimat kasvaa kokoajan vaikka välissä kiksauttelenkin,eikä tämä ole aloittelijan lässytystä,koska treeniä on takana vuodesta -98 alkaen.

Mikä on sun ennen treeniä? Ja kuten tuossa suluissa oli, niin aamulla oleva akti ei haittaa iltapäivän/päivän treenejä. Jos sen sijaan pari tuntia ennen, niin sitten haittaa.
Ja hyvä sitten että sua ei haittaa. Olenko mä väittänyt, että jos mua haittaa niin kaikkia haittaa??
Mielestäni puhuin omasta kokemuksestani ja mua kyllä haittaa.. Ja en ole mikään aloittelija, koska kokemusta on enemmän kuin sulla.. Joten enköhän tiedä paremmin kuin sä mikä mua haittaa ja mikä ei haittaa.

zztop sanoi:
nimittäin nytkin voimat kasvaa kokoajan vaikka välissä kiksauttelenkin,eikä tämä ole aloittelijan lässytystä,koska treeniä on takana vuodesta -98 alkaen.

Edit: No joo.. En viitsikään kettuilla.

Raven sanoi:
Edit: No joo.. En viitsikään kettuilla.

hyvää kettuilua :hyper: :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom