Seksin vaikutus palautumiseen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
palmu sanoi:
Uusi sekoitus vinkki: kun runkkaatte niin laittakaa kaikki jauhot sheikkeriin (ja vesi) ja sheikkeri teipillä yms käteen kiinni, sekoittuu hyvin
Jumancecca! Tuo sun täytyy laittaa Niksi-Pirkkaan!

Juu, mulla on sellanen kineettinen kello, joka liike-energiasta siis itsensä vetää, pitää ottaa se runkuttelun ajaksi pois, kun se alko oleen järkiään aina niin monta tuntia edellä...

Kyllä se runkkaaminen ainakin henkistä panosta laskee ennen salitreeniä. Ja jos kunnon treenit vetää niin en kyllä ymmärrä ketä heti sen jälkeen kiinnostaisi alkaa kauhiasti paneskella. Eri asia on tietysti, jos ei tarvitse kuin maata ja joku toinen tekee työt. :D

Ja luulen että jos tästä tekisi empiirisen kokeen vaikkapa viikon ajan niin voisi olla liikaa oikean käden treeniä. ;)
Maanantai: Runkku + sali
Tiistai: sama
Keskiviikko: välipäivä (paitsi runkusta)
Torstai: Runkku + sali
Perjantai: Välipäivä (muista kuitenkin runkata)
Lauantai: Runkku + Sali
Sunnuntai: Välipäivä (muista mistä heräät kuitenkin)

Ja seuraava viikko muuten sama mutta ilman tuota salilla käyntiä.
P.S. Runkata pitää myös joka aamu ja ilta. Runkkauksen vaihtaminen seksin harrastamiseen jonkin elävän olion (mies/nainen, eläimiä ei lasketa) kanssa on turhaa hifistelyä.

SerialLoser sanoi:
Jumancecca! Tuo sun täytyy laittaa Niksi-Pirkkaan!

Juu, mulla on sellanen kineettinen kello, joka liike-energiasta siis itsensä vetää, pitää ottaa se runkuttelun ajaksi pois, kun se alko oleen järkiään aina niin monta tuntia edellä...
Mullaki on rolex (aito makso vajaa 20€) ja se on välillä 7 edellä.:D

mappana sanoi:
Maanantai: Runkku + sali
Tiistai: sama
Keskiviikko: välipäivä (paitsi runkusta)
Torstai: Runkku + sali
Perjantai: Välipäivä (muista kuitenkin runkata)
Lauantai: Runkku + Sali
Sunnuntai: Välipäivä (muista mistä heräät kuitenkin)

En ois uskonu tällä topicilla löytyvän mun treeni ohjelmaa.

Ps. :offtopic: Kerranki hyvä jakso Dr Philis

mappana sanoi:
Kyllä se runkkaaminen ainakin henkistä panosta laskee ennen salitreeniä. Ja jos kunnon treenit vetää niin en kyllä ymmärrä ketä heti sen jälkeen kiinnostaisi alkaa kauhiasti paneskella. Eri asia on tietysti, jos ei tarvitse kuin maata ja joku toinen tekee työt. :D

Tähän ketjuun on vähän lipsahtanut asiaakin. Ei nimittäin 2-3 tuntia treenin jälkeen voisi vähempää kiinnostaa jotain seksisessioita vetää. Ja jos kiinnostaa, niin sitten ei ole treenattu kunnolla. :whip:

torakka sanoi:
En ois uskonu tällä topicilla löytyvän mun treeni ohjelmaa.

Ps. :offtopic: Kerranki hyvä jakso Dr Philis

Mikä aihe?

Hiiop sanoi:
Voi luoja mikä keskustelu. Kertoo kyllä paljon porukan äö tasosta. Huippu urheilijalla tärkeiden kisojen läheisyydessä uskon, että tälläinen voi auttaa suorituksessa, mutta tavalliset salilla käyvät kaverit miettii tälläista.

Miettikäähän nyt ensin muita tekemisiänne, varmasti on paljonkin tärkeämpiä asioita jotka vaikuttaa teidän mahtavaan kehitykseenne kun mällien heittäminen. Tottahan se on, että aktin jälkeen on rento olo, mutta säännöstellä nyt harrastuksen takia:wall:

Palkkaria aktin jälkeen, voi helvetti mikä:david: :david: :david:

Onko se sulta pois? Kyllä mä käyn tekemässä P 80% H 20% suhteessa palkkarin kunnon session päätteeksi...

Ymmärettävästi sulla ei varmaan oo tarvetta palkkarille tms. kun makaat selälläsi kuin lahna ja annat eukon hoitaa hommat :down:

Jumäleyssöön wiäköön... nyt kun multakin alkaa suomut pudota silmiltä ja tajuan kuinka tärkee tää palkkari on suorituksen jälkeen, niin haluaisin tietää viellä että kumpikohan seuraavista on suositeltavampi - 3x10 vai 10x3 sarjapituudet eli työntöjen lukumäärät?

tokkopaisto sanoi:
Jumäleyssöön wiäköön... nyt kun multakin alkaa suomut pudota silmiltä ja tajuan kuinka tärkee tää palkkari on suorituksen jälkeen, niin haluaisin tietää viellä että kumpikohan seuraavista on suositeltavampi - 3x10 vai 10x3 sarjapituudet eli työntöjen lukumäärät?
Kyllä tuo 3x10 on suositeltava ja jos ei tunnu missään niin tee pakkotoistoja, negatiivisiä, pudotus-sarjoja ja rest-pause. Itse pidän volyymiharjoittelusta:D 6tunnin ajan ja aina kun tulee niin 10.30sek paussi ja uudestaan.

Ei nää palkkarimiehet voi kyl olla tosissaan. Ei oo enää hauskaa, herättäkää mut hei!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
palmu sanoi:
Kyllä tuo 3x10 on suositeltava ja jos ei tunnu missään niin tee pakkotoistoja, negatiivisiä, pudotus-sarjoja ja rest-pause. Itse pidän volyymiharjoittelusta:D 6tunnin ajan ja aina kun tulee niin 10.30sek paussi ja uudestaan.

Volyymi on pop, mutta välttäkää failurea!! Ei nainen tykkää. :jahas:

hekottaja sanoi:
Mikä aihe?

Oli siin 21 vuotias huumehemmo ja sen perhe, yrittivät saada sen hoitoo, menihä se hoitoo ku vaihtoehtona oli vankila tai hoito. Silti teki vaikeeta, iha tutkalla oli kaveri, väitti valehtelijoiks vanhempiasa ja koko aja intti vastaa, kunno huumepää vaikkei silt näyttäny :david:

* Measured over the course of several weeks, men's T levels went up on 11 nights in which they had sex while the T levels went down during 11 sexless nights.(5)
* Increases in LH [-> T ylös myös] are seen during sexual arousal while watching erotic movies.
* Increases in LH and T are seen during sexual activity including masturbation.

Testoa laskee mm. rakastuminen. Eli seksiä ilman rakkautta ja tulokset nousee. Myöskään runkkuidoleihin ei saa rakastua, vaikka olisi Eva Longoria. Itse suosin palauttavaa seksiä. Laukeamisen jälkeen miellytän kultsuani vielä muutamalla pakkotoistolla. Negatiivisiin toistoihin apinaote on paras.

:offtopic: miksi aina kun topicissa mainitaan seksi yms. niin asia menee offtopiciksi? en valita, (hauskaahan tämä on:D ) mutta ihmettelen

Hiiop sanoi:
Voi luoja mikä keskustelu. Kertoo kyllä paljon porukan äö tasosta. Huippu urheilijalla tärkeiden kisojen läheisyydessä uskon, että tälläinen voi auttaa suorituksessa, mutta tavalliset salilla käyvät kaverit miettii tälläista.

Miettikäähän nyt ensin muita tekemisiänne, varmasti on paljonkin tärkeämpiä asioita jotka vaikuttaa teidän mahtavaan kehitykseenne kun mällien heittäminen. Tottahan se on, että aktin jälkeen on rento olo, mutta säännöstellä nyt harrastuksen takia:wall:

Palkkaria aktin jälkeen, voi helvetti mikä:david: :david: :david:
Myydään käyttämättömänä: Huumorintaju.:jahas:

Belmondo sanoi:
Testoa laskee mm. rakastuminen. Eli seksiä ilman rakkautta ja tulokset nousee. Myöskään runkkuidoleihin ei saa rakastua, vaikka olisi Eva Longoria. Itse suosin palauttavaa seksiä. Laukeamisen jälkeen miellytän kultsuani vielä muutamalla pakkotoistolla. Negatiivisiin toistoihin apinaote on paras.

Noni, eli kylmää panemista sitten vaan.

-Ho ho, hos, the pukki is cumming! :joulu1:

Entiä vaikuttaako seksi palautumiseen, mutta ainakin kireään pipoon hyvä lääkes, suosittelen!

Jos kellään ei ole enää mitään asiallista sanottavaa tähän ketjuun, niin pistetään lukkoon sitten. Treeni & Ravinto ei kuitenkaan ole mikään vitsiosio.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom