En oikein jaksa uskoa tätä, "äpäriä" on syntynyt mailman sivu. Oikeestaan olis vähän sama sanoa, ettei ateisti tapa.Tietenkin uskovaiset tekevät huorin, mutta varmasti vähemmässä määrin.
Hmm. mitäs sanot siitä, että tutkijat pitävät nykyistä hallitusta syyllisenä nousussa oleviin teiniraskauksiin?
Kristillistä oppia seksistä pidättäväisyyttä ja ehkäisyvalistuksen vähentämisen hinnalla.
Ei ja ei, kyllä ihmiset sitä tekee, (sitäkin), ei uskonto sitä pysty estämään.
Eivät naiset (härregud!) orjiksi alkaisi. Mutta vastapalveluksena sille, että saavat mieheltä suojelua, ylläpitoa ja elinikäisen avioliittolupauksen, hyvin moni nainen tuntuisi ottavan perheen pääksi miehen.
Joo, myönnän että muotoilin sanani väärin. Mutta kyllähän ne likipitäen orjan asemassa oli, kun isäntä määräs. Näinhän käsittääkseni nuilla islamilaisilla tällä hetkellä menee.
Ja ottaahan ne tällä hetkelläkin mielestäni miehen perheenpääksi.
Maistraatissakin. tiemmä?
Siinäpä se, miksi tarvitaan? Nykyinen kulttuuri hehkuttaa hedonismia, feminismi hyökkää ydinperhettä vastaan eikä vanhemmilla ole vastuuta mistään, kun kasvatuksenkin voi lykätä yhteiskunnan niskaan. Millä saat kaapo kadunmiehen uskomaan, että ainakin lasten kasvatusiän kestävä avioliitto ja lasten kasvatus itsessään olisi tavoiteltava asia noin yhteiskunnankin kannalta? Tarvitaan aika isoa auktoriteettia sanomaan tuo.
Mun mielestä ton sanoo kyllä ihan oma järkikin (kaaponkin), en ole aviossa, mutta kyllä oon ajatellu pitää emännän kans yhtä jo ihan muksujen takiakin. Rakkaudesta puhumattakaan. Mihinkähän se kristittyjen hyve nyt unohtu?
Ei tarvita mulle ketään sanomaan tota. Ei jää tilaa taruolennoille tässä suhteessa.