Salivaatteiden vaikutus treeniin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

JFG

Vedin tänään päälle uudenkarhean makean T-paidan, treeni jotenkin kulki mentaalitasolla paremmin kuin kauhtuneella Röttösen Kori ja Korjaamo paidalla.

Juoksulenkit alkoivat kulkemaan kun hankin sykemittarin, uusista leluista saa uutta energiaa.

Taidanpa investoida kokonaan uuteen salikerraston jos saisi vielä vaan lisää treeni-intoa! Miten muilla, vaikuttaako?

Joo, mulla on sellain juttu että jos on huppari päällä, tuntuu ettei treeni luista, ja jos on normi college ni sit luistaa. Ihan joka kerta sama homma. Tiiä sit johtuneeko siit että se huppu "häiritsee" esim. penkin teos ku se on siel pään/niskan alla tms.

Kaikella kunnioituksella, mutta jos treenivaatteiden vaihto antaa energiaa ym, niin seuraavaks kannattaa kokeilla tuollasta. :D

JFG sanoi:
Miten muilla, vaikuttaako?

Ei vaikuta :rolleyes:

Uusista vermeistä en niin välitä. Hommaan uuet yleensä sitte ko entiset lahoaa päälle:D

Semmonen hiaton paita mulla kuitenkin on joka täytyy aina laittaa T-paidan päälle ko reenaa. Tiä sitte mistä johtuu mutta ilman sitä tulee jotenki alaston olo.

Kun salilla tulee vietettyä aikaa 1-2 kertaa päivässä 1-2h kerrallaan, on ainakin mulle tärkeää että vaatteetkin on mukavat ja näyttää kivalta. Vaatteiden ei tarvitse olla uusia, mutta pääasia on että ne on mukavat (housut ei ole liian matalat, vyötärö ei kiristä, vaatteet hengittää..). Todennäköisesti tavallisissa verkkareissa ja t-paidassa treeni olisi paska - hankala vaan saada sitä kivaa treenifiilistä jos tietää, että näyttää samalta kuin sängystä noustessa. Ihan sama asia kuin vaikkapa leffaan meno vanhoissa collegeissa... en vaan tee sitä. Kutsukoot tätä joku pinnallisuudeksi, harvapa täällä minua todella tuntee. :)

Minä en niin taas tuosta vaatteiden ulkonäöstä perusta (kuten huomaa...), mutta materiaali, etenkin paidassa on todella tärkeä. Tavallisessa t-paidan ronttosessa näkyy ja tuntuu kaikki hiki ja saattaa hiertaa jostakin yms tai pahimmassa tapauksessa haista. Kunnon treenipaidassa tätä ongelmaa ei ole.

Hmm.. Mulla on salilla kasa verkkareita ja collageja. Muuta ei tartte eikä mihinkään salivaatteisiin tartte satsaa penniäkään, parit mavet kun vedän niin johan on taas reikiä ja mankkaa kuteet täys. Joku "erikoisuus" kummiskin löytyy ja se on pelisukat. Aina pitää olla pelisukat verkkareiden alla ihan ylös vedettynä. Tosta kuvasta sen näkee.

Liitteet

• kyykky_2_2.webp
    kyykky_2_2.webp
    42,4 KB · Katsottu: 1 266
Kyllähän tuo reenaaminen on kivempaa kun päällä on hyvää materiaalia olevat treenikamat eikä esim jotain isoisänaikaisia halpahallirytkyjä. Helpottaa kummasti olotilaa kun vaatteet esim hengittää kunnolla

Itellä vaikuttaa jonkun verran mitä päällä on, mutta ei ratkasevasti.

Faidra sanoi:
Kun salilla tulee vietettyä aikaa 1-2 kertaa päivässä 1-2h kerrallaan, on ainakin mulle tärkeää että vaatteetkin on mukavat ja näyttää kivalta. Vaatteiden ei tarvitse olla uusia, mutta pääasia on että ne on mukavat (housut ei ole liian matalat, vyötärö ei kiristä, vaatteet hengittää..). Todennäköisesti tavallisissa verkkareissa ja t-paidassa treeni olisi paska - hankala vaan saada sitä kivaa treenifiilistä jos tietää, että näyttää samalta kuin sängystä noustessa. Ihan sama asia kuin vaikkapa leffaan meno vanhoissa collegeissa... en vaan tee sitä. Kutsukoot tätä joku pinnallisuudeksi, harvapa täällä minua todella tuntee. :)

Samalla tavallahan "pinnallista" on ehdoton "mulle kelpaa vaan vanhimmat verrarit ja kauhtunein t-paita, ärsyttää kaikki tekstiiliurheilijat"-asenne.

No tuskin se itse treeniin vaikuttaa, mutta omaan olotilaan treenin aikana sitäkin enemmän (ja ehkä sitten sitäkautta itse treeniinkin ;) ) Eli hankein joku reilu kk sitten Gaspin treenihousut ja Better Bodiesin treenipaidan ja on ne päällä hiton hyvä treenata. Saumat ei paina mistään, housut on mukavan väljät eikä hiosta turhaan. Eli itse ainakin tunnen hyötyväni tuosta investoinnista.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei vaikuta.

Juuri salomaan mainitsemasta syystä ei kärsi ollakaan mitään uutta, tyylikästä ja hinnakasta päällä. En uskaltaisi reenata, pelottaisi, että rikon hyvän tekstiilin. En kyllä täysin risaakaan päällä pidä, semmoiset korjataan tai pistetään roskiin (jos ei voi korjata tai on jo korjailtu). Puhdasta (ainakin t-paita, sukat ja kalsarit, verkkareilla ja sortseilla voi pari reeniä tehdä, muttei juuri enempää) pitää toki olla päällä, en halua paskallekaan haista.

Mulla ei yleensäkään vaikuta vaatteet mielentilaan ollenkaan, jos vain toimivat käyttötarkoituksessaan vähintään kohtalaisesti, mieluiten hyvin.

Itselläni hävis suurin osa epämääräisistä olkapääkivuista vain lisäämällä collegepaidan t-paidan päälle, joten olipa "tekstiiliurheilija" tai ei, suosittelen pukeutumaan lämpimästi. Siihen hikoiluunkin tottuu kyllä.

dorz sanoi:
Itselläni hävis suurin osa epämääräisistä olkapääkivuista vain lisäämällä collegepaidan t-paidan päälle, joten olipa "tekstiiliurheilija" tai ei, suosittelen pukeutumaan lämpimästi. Siihen hikoiluunkin tottuu kyllä.

Tämä on täysin totta. Treenaaminen sujuu paljon paremmin kun on tasasesti lämmin joka puolelta. Collagepaita on ihan ehdoton treenatessa.

Sen verran vaikuttaa, että kun vilahtaa yks tietty stringtoppi ja strechit jalkahauiskoneessa, niin ei meinaa tulla treenaamisesta mitään! :kuola:

jos unohtuu kengät tai tulee otettua väärät kengät niin johan on outo treenata.
salilla missä käyn voi olla onnekseni vaikka haalareissa, eipähän tarvi turhaa kuluttaa aikaa ja energiaa näyttääkseen hyvältä, kun ei siellä naisiakaan käy kuin kerran puolessa vuodessa.

Eipä juuri vaikuta. Mutta tässä kun on seuraavana hankintalistalla uudet treenihousut niin voisi taas panostaa joihinkin vähän herkumpiin pöksyihin ja katsoa, että hengittääkö ne sitten niin hyvin. Itseäni vituttaisi ainakin jos ne heti ekalla kerralla repeäisi tms. Sitä en sitten taas ymmärrä kun ulkonäköön panostetaan liikaa salille mentäessä.

JFG sanoi:
Taidanpa investoida kokonaan uuteen salikerraston jos saisi vielä vaan lisää treeni-intoa! Miten muilla, vaikuttaako?

Vaikuttaa niin, että verkkarit häiritsevät kyykyssä liimaantuessaan hikisiin jalkoihin. Jotkut paremmat housut voisi siksi hankkia. ( Ideoita? )

Toinen on se, että uuden t-paidan voisi hankkia aina joskus. Vanhat nääs alkavat haista pahalle melkein samantien kun vähän kastuvat. En tosin ihan pienistä välitä, mutta ei niin paljonkaan ole mielestäni okei haista, että se kiusaa toisia 10m päästä. :kuola:

sama juttu kuin monella muulla... ei sinänsä vaikuta treeniin, mutta omaan mukavuuteen/viihtyvyyteen kylläkin...(ehkä jopa muidenkin salilla olijoiden; hajuttomuus/puhtaus, rei´ättömyys) :D

Ainoa miten vaikuttaa niin jalkatreenissä pidän shortseja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom