Salivaatteiden vaikutus treeniin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Voiman ostaja sanoi:
Mulle tulee aina sellanen "isompi" olo kun puen kotona ennen salille menoa Gaspia tai Platinumia päälle...tuntuu niinku että kaikki ihailee sillon mua salilla ja tsiigaa: "kattokaa toi ON ISO"...voi herranpieksut mikä puheenaihe ja anteeksi pyyntö samaan hengenvetoon kaikilta tekstiiliurheilijoilta. Taitaa olla meikäläisellä huono päivä kun näin ärsyttää.

Yeeh, baby näin se menee. :)

ps. Mun ihka eka BB-paita on tullu tänään. Nyt mä voin leikkiä salilla olevani semmonen vitnesmiäs.

Salivaatteilla on sinänsä merkitystä, että niiden pitää olla mukavat ja joustavat sekä mun pitää tuntea oloni niissä kivaksi. Merkillä ei ole mulle mitään merkitystä, jotkut halvemmatkin vaatemerkit tekee ihan yhtä mukavia ja kestäviä salivaatteita ja onpahan arsenaalia vaihtaa useammin ;)

Mutta onhan se nyt kiva kattoo peilistä itteensä siisteissä vaatteissa, joissa tuntee olonsa hyväksi ja tietää näyttävänsä paremmalta ku verkkari+t-paita-combossa. Sanotaan näin, että siisti ja huoliteltu saa olla, kunhan muistaa pääsyyn siihen miksi sinne salille on menossa, eikö vain? :)

JFG sanoi:
Kerro lisää painonnostokenkien hyödyistä. Harkitsen investointia sellaisiin, mulla on jäykät nilkat ja laitan kyykätessä lankun kantapään alle. Auttaako ko. tilanteessa?
Aiemmin kyykkäsin tasapohjaisilla, hyvin sujui sekin. Korokkeen tarve johtunee puutteellisesta liikkuvuudesta. Sitä kannattaa korjata ensisijaisesti fiksulla ja riittävän usein suoritetulla venyttelyllä. Pohkeet, takareidet, etureidet, lonkankoukistajat, pakarat ja alaselkä, ainakin noi vaikuttavat kyykkäämiseen, joten niiden liikkuvuutta pitäisi pyrkiä kohentamaan.

Eli sinänsä noi painonnostokengät eivät auta mua kyykkytekniikan suhteen, en tarvitsisi korkoa kantapään alle, mutta ei se haittaakaan. :) Enemmän miellyttää se, että ovat kestävät, tukevarakenteiset ja pitäväpohjaiset.

marqs sanoi:
Mitkäs ois hyvät kengät salilla?

Jos kyykkäät ja mavetat niin painitossut on helvetin hyvä. Tosin jos kyykky on kapea niin sillon joku koroke kantapäissä olisi hyvä. Muuten sinne käy esim. sisäpelitossut, koriskengät tai vaikka sandaalit.

JFG sanoi:
Vedin tänään päälle uudenkarhean makean T-paidan, treeni jotenkin kulki mentaalitasolla paremmin kuin kauhtuneella Röttösen Kori ja Korjaamo paidalla.

Juoksulenkit alkoivat kulkemaan kun hankin sykemittarin, uusista leluista saa uutta energiaa.

Taidanpa investoida kokonaan uuteen salikerraston jos saisi vielä vaan lisää treeni-intoa! Miten muilla, vaikuttaako?

Mulla tuppaa olemaan tietyt vermeet eri treenipäiville. Käsipäivänä hihaton paita, jalkapäivänä shortsit jne. Kyllä oikeat varusteet antaa potkua touhuun!

Oikein paskaset verkkarit (eli käytetty kotona maalatessa sisustaa, ajaessa ruohonleikkuria, korjatessa autoa) ja hihaton joku paita, tai jos ei oo niin sitte t-paita. En pidä kovin paljoa käyttää jotain gaspin tjsp. vaatteita, niistä on jotenki vähä tämmöinen kuva mielessä.

Mutta jotta ei ymmärrettäisi väärin niin pitäisin kyllä mielelläni siistejä verkkareita jos saisi joskus aikaiseksi ostaa. Ja liian löysät tai tiukat ei saa olla.

Salomaa sanoi:
Jos kyykkäät ja mavetat niin painitossut on helvetin hyvä. Tosin jos kyykky on kapea niin sillon joku koroke kantapäissä olisi hyvä. Muuten sinne käy esim. sisäpelitossut, koriskengät tai vaikka sandaalit.

Sandaalit on vaan siitä aika huonot, että jos sattuu painot tippuun etc.. yhtä mukavaa, niin voi pikkasen sattua. Sama on siis tietysti noissa umpinaisissa kengissä, mutta kyllä ne on aavistuksen tukevammat ja ku sitä pehmustetta on kuitenki jonku verran siinä päällä. Mutta jokainen taaplaa tyylillään. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Salomaa sanoi:
Siis kyllähän monet käyttää sandaaleja salilla.

Monet tekee myös runkkupenkkiä. ;) Mun mielestä sandaalit ei kuulu salille -varsinkaan rantasantsukat.

B.O.S.S. sanoi:
Monet tekee myös runkkupenkkiä. ;) Mun mielestä sandaalit ei kuulu salille -varsinkaan rantasantsukat.

mä oonki sukkasillaan aina salilla :D kengät suck eikä kyl oo varaa ees ostaa mitää hyviä kenkiä

tosiaankin... päällä siis :david: treenihousut, pitkät yleensä... t-paita/hiaton ja sporttisandaalit..paidat hyvistä materiaaleista (treeni/juoksupaitoja)
jalkapv:nä :david: shortsit ja sisäpelitossut...
ps. david EI ollut mainos...:nolo:

FitnessExpoilta tuli ostettua Platinumin pökät (cool..) ja Uncle Samin REILU treenicollari. Paita on vaa niin hieno et tulee käytetty lähinnä baarissa ja koulussa. ;) Ei kehtaa hikoiluttaa. Outo oli vaihtaa kun tähän asti on menty shortseilla aina, ilmavampi olo.

Handa sanoi:
FitnessExpoilta tuli ostettua Platinumin pökät (cool..) ja Uncle Samin REILU treenicollari. Paita on vaa niin hieno et tulee käytetty lähinnä baarissa ja koulussa. ;) Ei kehtaa hikoiluttaa. Outo oli vaihtaa kun tähän asti on menty shortseilla aina, ilmavampi olo.
Justiinsa.
Montakohan kertaa minäkin olen muka tilannut jonkun nii mahottoman hienon ja mukavan näkösen kamppeen salille ja lopussaan sitä sitten pidetäänkin ihan vapaa-ajan vaatteena mutta mahdollisimman kaukana kaikesta likaisesta ja hikisestä! Kaikista mukavimmat ja itselle rakkaimmat vaatteet on kyllä ostettu salivaatteiksi.

Outoa sinällään.

Niin ja salillahan ollaan sitten risaset verkkarit (maastaveto verottaa polvien kohdalta kangasta) jalassa ja vanha t-paita/hihaton/college päällä :D

B.O.S.S. sanoi:

Mulla on ollu jo neljä vuotta käytössä Merrelin urheilusandaalit ja mielestäni ajaa saman asian kuin mitkä tahansa lenkkarit tai sisäpelikegät. Mulla aiankin hikoileen jalat ihan saatanasti ja ei tule yhtään mitään käyttää umpinaisia kenkiä. Ehkä jos oikeasti pystyisin esim. kyykkäämään kovaa, niin käyttäisin jotain muita kenkiä.

Timba79 sanoi:
Mulla on ollu jo neljä vuotta käytössä Merrelin urheilusandaalit ja mielestäni ajaa saman asian kuin mitkä tahansa lenkkarit tai sisäpelikegät. Mulla aiankin hikoileen jalat ihan saatanasti ja ei tule yhtään mitään käyttää umpinaisia kenkiä. Ehkä jos oikeasti pystyisin esim. kyykkäämään kovaa, niin käyttäisin jotain muita kenkiä.

Joo, mä tiesin että sulla on sandaalit. :) Ehkä tuon liittää vaan kaiken maailman spedeihin joilla ei muuten ole homma hanskassa ja homman ikään kuin kruunaa sitten rantasandaalit.

Timba, sanoit tuossa aiemmin, että ostit BB:n paidan, ei sattunut olemaan se lyhyt hihainen Pro Dry Multi Use (tjsp)?

B.O.S.S. sanoi:
Joo, mä tiesin että sulla on sandaalit. :) Ehkä tuon liittää vaan kaiken maailman spedeihin joilla ei muuten ole homma hanskassa ja homman ikään kuin kruunaa sitten rantasandaalit.

Timba, sanoit tuossa aiemmin, että ostit BB:n paidan, ei sattunut olemaan se lyhyt hihainen Pro Dry Multi Use (tjsp)?

No rantasandaalit nyt on sitten taas samaa luokkaa niiden farkkujen sun muiden kanssa. ;)

http://www.sportheavy.fi/nayta_tuote.php?tuote=521204M

Tais olla tuo paita, tosta kuvasta nyt ei tarkkaan erota että onko täsmälleen sama, mutta alennuksessa se oli ja tuo nyt ainakin vastaa kuvan perusteella sitä minkä ostin. Tosin aikalailla taitaa koot olla vähissä, L koko oli mulle just hyvänkokoinen.

Timba79 sanoi:
Tais olla tuo paita, tosta kuvasta nyt ei tarkkaan erota että onko täsmälleen sama, mutta alennuksessa se oli ja tuo nyt ainakin vastaa kuvan perusteella sitä minkä ostin. Tosin aikalailla taitaa koot olla vähissä, L koko oli mulle just hyvänkokoinen.

No onneks mulla on hiukan enempi ylimäärästä, koska mulle tulee XL, kun oli L-koko loppu. Ollaan siis samiXii, jos mustan otit. :)

Muahh, nyt on XL:kin loppu.

B.O.S.S. sanoi:
No onneks mulla on hiukan enempi ylimäärästä, koska mulle tulee XL, kun oli L-koko loppu. Ollaan siis samiXii, jos mustan otit. :)

Muahh, nyt on XL:kin loppu.

Musta tottakai ja mä haen jostain parit vastaavat paidat kunhan saan aikaiseksi. Täytyykin yrittää ehtiä jokupäivä piipahtamaan Heavyssä katsastamassa paitatilanne.'

EDIT: Ja tais olla Heikki722 joka vinkkasi, että nuo paidat kun huuhtelee reilulla vedellä heti treenin jälkeen ja pistää kuivumaan, niin pystyy käyttämään muutaman kerra ennenkuin laittaa pesukoneeseen. Olen itse käyttänyt 3-4 treenissä ja sitten pyykkiin, eikä tän aikana ole ainakaan hajuhaittoja ollut vielä. Eli joku "taika" tossa kankaassa on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom