Salivaatteiden vaikutus treeniin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aleley sanoi:
Saatan olla oikea davidismin ruumiillistuma, mutta minulle ainakin hihattomassa paidassa treenaaminen tuo uskomattoman hyvän fiiliksen. Ei sillä että muille pullistelisin(herää kysymys millä), vaan se tuo itselle sellaisen kivan psykologisen boostin. Toinen hauska homma on treenihanskat. Ei vain siksi, että ne ensisijaisesti suojaavat tehokkaasti känsiltä ja antavat hyvän pidon tankoihin, vaan koska itse saan niistä sellaisen pro-voimanostajafiiliksen, niin hullunkuriselta kuin se kuulostaakin. Voi kai verrata eräiden aivan mahdottomaan mankulla läträämiseen.

Ei voimanostajat käytä treenihanskoja :jahas:

Hmm, pitää vissiin rueta reenaamaan aina kolidzi tai verkkatakki päällä. Lisälämpö ei varmasti olisi tämmöiselle olkapäävaivaiselle pahitteeksi reenissä. Polvilämmittimet ovat jo vakiokäytössä kyykkyreeneissä.

Reenivaatetuksen ainoa todella tärkeä osa ovat mulla jalkineet. Joko painitossut tai painonnostokengät (kyykkyreeni ja painonnostoliikkeet). Oli reeniliike mikä tahansa, niin asento pitää saada tanakaksi, jotta uskaltaa kunnolla tehdä sen harjoituksen/liikkeen. Siihen kunnon jalkineet auttavat paljon. Lisäksi varsinkin noi Karhun painonnostokengät vaan ovat tod. mukavat jalassa, eivät ahdista yhtään, tukevuudestaan huolimatta. :)

Salomaa sanoi:
Ei voimanostajat käytä treenihanskoja :jahas:

Tiedän, lähinnä yritin kuvata vähän sitä fiilistä mikä niiden pitämisestä syntyy, kuulostakoot miten typerälle tahansa. Ja tosiaan ihan ensisijainen käyttötarkoitus niillä on ainakin minulle ollut känsien ehkäisy ja parempi grippi rautoihin.

iivili sanoi:
Lisäksi varsinkin noi Karhun painonnostokengät vaan ovat tod. mukavat jalassa, eivät ahdista yhtään, tukevuudestaan huolimatta. :)
Kerro lisää painonnostokenkien hyödyistä. Harkitsen investointia sellaisiin, mulla on jäykät nilkat ja laitan kyykätessä lankun kantapään alle. Auttaako ko. tilanteessa?

Aleley sanoi:
Tiedän, lähinnä yritin kuvata vähän sitä fiilistä mikä niiden pitämisestä syntyy, kuulostakoot miten typerälle tahansa. Ja tosiaan ihan ensisijainen käyttötarkoitus niillä on ainakin minulle ollut känsien ehkäisy ja parempi grippi rautoihin.
se grippi on huomattavasti huonompi hanskoilla, eikä oo mitään imoilua vaan tosi juttu:)

neutraali sanoi:
se grippi on huomattavasti huonompi hanskoilla, eikä oo mitään imoilua vaan tosi juttu:)
Ehkä jos on ihan normikädet niin pitää paikkansa mut mulla ainaki kämmenet hikoo niin saatanasti että penkatessa ote leviää ilman hanskoja.:D

neutraali sanoi:

Mulla nuo kädet tuppaa hikoamaan aina treenatessa, ja silloin on ihan takuuvarma homma ettei pidä paljaalteen :(. Noissa BB:n hanskoissa on kämmenpuolella tuollainen nahka joka pitää nyt edes joten kuten vaikka kitka olisikin vähäistä...

edit. NATO:lla ilmeisesti sama vaiva...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
NATO sanoi:
Ehkä jos on ihan normikädet niin pitää paikkansa mut mulla ainaki kämmenet hikoo niin saatanasti että penkatessa ote leviää ilman hanskoja.:D
pahin virhe mitä voi tehdä on että pitää penkatessa hanskoja:). osta mankkua niin ei luista.

edit härkä olikin jo ehdottanut

härrkä sanoi:
Kannattaa kokeilla magnesiumia :)
Meiän neitisali ei periaatteessa salli magnesiumia mutta kyllä siellä jotkut sitä käyttää. Voishan sitä alkaa pitämään mukana mutta ei mun mielestä hanskoissa oo mitään vikaa.:)

Hihattomassa paidassa ja sortseissa treenaan. Hikoilen kuin sika, ja näinollen en pysty pitämään juurikaan enempää vaatetta päällä.

Uudet tossut voisi ostaa, nykyisen Puman sisäkengät ovat jo varmaan 13-vuotta vanhat :D

Verkkarit, t-paita ja college päälle ja hiki virtaa...:)
Tosin harvemmin meikäläisen yksityissalilla muita on...
Kyllä hanskat on must, se on vaan näppivoimien puutetta, että ei ote pidä :D

Mulla on ollut jo pitkän aikaa salikamppeet etsinnässä. Kovillä jätkillä näyttäisi olevan jotain Metalin tai Platinumin housuja, ja semmoiset haluaisin minäkin. Täällä Salossa vaan tietty ei mikään liike myy kunnon pöksyjä. Ja jos postimyynnistä tilaan niin varmaan saan joko a) niin pienet että persvako paistaa läpi tai b) roikkuu päällä ja tekee meikästä entistä enemmän nuijan näköisen.

Mutta muuten treenikamppeet vaikuttaa kyllä. Jos on puhdas ja timmi t-paita päällä niin on heti sporttisempi olo. Jos taas on joku venynyt ja hiestä läpinäkyväksi muuttuva mainospaita päällä, niin heti on kuppainen olo eikä oikein huvita mikään.

kodari76 sanoi:
Mulla on ollut jo pitkän aikaa salikamppeet etsinnässä. Kovillä jätkillä näyttäisi olevan jotain Metalin tai Platinumin housuja, ja semmoiset haluaisin minäkin. Täällä Salossa vaan tietty ei mikään liike myy kunnon pöksyjä. Ja jos postimyynnistä tilaan niin varmaan saan joko a) niin pienet että persvako paistaa läpi tai b) roikkuu päällä ja tekee meikästä entistä enemmän nuijan näköisen.

Mutta muuten treenikamppeet vaikuttaa kyllä. Jos on puhdas ja timmi t-paita päällä niin on heti sporttisempi olo. Jos taas on joku venynyt ja hiestä läpinäkyväksi muuttuva mainospaita päällä, niin heti on kuppainen olo eikä oikein huvita mikään.

Klikkaappa tuota Sport-Heavyn banneria, Ansku on aika haka pelkillä mitoilla kattoon sopivat kamat päälle. Eli varmasti tuota kautta onnistut saamaan oikeat koot.

Pikkuhannu sanoi:
Verkkarit, t-paita ja college päälle ja hiki virtaa...:)
Kyllä hanskat on must, se on vaan näppivoimien puutetta, että ei ote pidä :D
Sama täällä, ei minulla ole tarvetta mihinkään hienoihin salivaateisiin. Verkkarit ja t-paidalla on menty jo yli vuosi ja homma on pelittänyt ihan mukavasti. Niin ja minullakin nuo hanskat ovat aivan must. En olisi selvinnyt mistään näistä treeneistä ilman niitä. Nyt on sitten pakko ostaa vetoremmit ja uudet salikengät, nuo niken sisäpelitossut ovat ihan jees, mutta niilläkin ollaan vuoden treenailtu ja olisi kiva saada uudet tossut. Noh katsotaan mitä se pukki tänä vuonna tuo..:D

Rockn' roll

Kyl se vaikuttaa mitä on päällä.... tai siis tulee sellanen tunne et menee paljon parempi!!!:whip:
Joku kiree paita päälle nii voi seurata paljonko lihakset kasvaa,,,,, :rock:

Stretchsihousut on kyllä ihan must:thumbs: , mukavat päällä. Mutta liikakilojen (mahamakkarat)ja normaalia suuremman rintavarustuksen vuoksi olen katsonut parhaaksi pitää löysähköä, peittävää t-paitaa. Treeni kärsii jos joutuu näkemään omat läskit :D . Mutta jos ja kun dietti onnistuu, niin vartalonmyötäiset paidat saattais ehkä olla mukavammat istuvuutensa ansiosta.

Mulle tulee aina sellanen "isompi" olo kun puen kotona ennen salille menoa Gaspia tai Platinumia päälle...tuntuu niinku että kaikki ihailee sillon mua salilla ja tsiigaa: "kattokaa toi ON ISO"...voi herranpieksut mikä puheenaihe ja anteeksi pyyntö samaan hengenvetoon kaikilta tekstiiliurheilijoilta. Taitaa olla meikäläisellä huono päivä kun näin ärsyttää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom