Salivaatteiden vaikutus treeniin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No ite pidän yleensä sortseja joka treenissä..jotenki mukavamp treenata ne päällä ku verkkarit on niin hiostavat.
toki vois ostaa jotku kunnon materiaalista tehdyt housut jotka hengittää mutta ei kai sillä mulle ainakaan suurempaa vaikutusta oo treeniin:)
paitana yleensä jokuj löysä hiaton paita..aah henigittää kyllä mukavasti:)

Itsellä nyt ei ole sen kummemmin väliä millä kamppeilla treenailen kunhan lämpöä riittää. Siksi treenit menee nykyisin aina pitkillä housuilla ja hihattomalla paidalla jonka päällä on 80-luvulla käyttämäni Metallican One college (tosta saa kyllä lisätsemppiä :D).

-- Edit --
Tai ehkä käytinkin tuota 90-luvun alussa. Hauskinta tässä on kuitenki se, että se mahtuu ihan hyvin vielä päälle.

Vaatteiden pitää olla ennen kaikkea mukavat ja joustavat. Jos paita uhkaa tippua päältä tai siihen meinaa kuristua pulloveria tehdessä, ei hyvä;) samoin housut ei saa kiristää kyykätessä:D Talvella pidän mieluiten pitkähihaista ja kesällä olematonta toppia:D Ja jos kledjut on kivan näköiset niin tietenkin treeni kulkee paremmin. Jos on valkoiset shortsit jalkatreeneissä niin on häiriintynyt olo:D kun hikoaa niin läpi näkyy. Eli salivaatteilla on suuri vaikutus treeniin ainakin itselläni.

Faidra sanoi:
Todennäköisesti tavallisissa verkkareissa ja t-paidassa treeni olisi paska - hankala vaan saada sitä kivaa treenifiilistä jos tietää, että näyttää samalta kuin sängystä noustessa. Ihan sama asia kuin vaikkapa leffaan meno vanhoissa collegeissa... en vaan tee sitä. Kutsukoot tätä joku pinnallisuudeksi, harvapa täällä minua todella tuntee. :)

:kippis1: En voisi kuvitellakaan treenaavani isossa t-paidassa ja verkkareissa. Isot vaatteet häiritsevät treenaamista! Verkkarin kapea lahje ei ensinnäkään asettuisi yhtään treenikengän päälle, vaan lahkeesta tulisi pussi, esim. prässiä tehdessä lahkeet nousisivat polviin asti ja paljastaisi pohkeet.

Minä tykkään treenata tyköistuvissa vaatteissa. Strech on naisen paras ystävä -venyy ja paukkuu :D Treenivaatteet eivät saa puristaa mistään, eikä häiritä suorituksen aikana.
Treenatessa huolehdin kuitenkin siitä, että on lämmintä päällä. Siispä joka kerta ainakin treeniä aloittaessa on oltava pitkähihainen päällä.

Ei sille vaan mahda mitään, että parhaat treenivaatteet löytyvät mm. Better Bodiesilta yms. muilta alan valmistajilta, joten ilman muuta suosin niitä. Treenivaatteita tulee olla myös paljon, jolloin ei joka kerran jälkeen tarvitse olla pesukonetta pyörittämässä.

Olen täysin samaa mieltä parin ylläolevan naispuolisen vastaajan kanssa. Stretchi on todellakin naisen paras ystävä salilla ja miehen silmän hyvä kaveri, ja sitten joku tiukka toppi, siksi että se ei häiritse liikkeitä - pystyy vapaammin liikkumaan, jep jep ;)

Itse taas treenailen niin vähissä vaatteissa, kuin mahdollista, muuten sulan kuumuuteen ja hiki suihkuaa paineella. Eli hihaton/t-paita + verkkarit.

L0b0 sanoi:
Olen täysin samaa mieltä parin ylläolevan naispuolisen vastaajan kanssa. Stretchi on todellakin naisen paras ystävä salilla ja miehen silmän hyvä kaveri, ja sitten joku tiukka toppi, siksi että se ei häiritse liikkeitä - pystyy vapaammin liikkumaan, jep jep ;)

Olen ehdottomasti samaa mieltä kanssasi. Ja täytyy sanoa, että tämän palstan mimmit (ainakin ne jotka tunnen) osaa pukeutua siellä salilla ihan mukavast. Enkä ala mitenkään nimeämään nyt ketään. :D

Kyllä mulla vaikuttaa ainakin reeniin se, mitä pistän päälle. Venyttelyssä verkkarit, löysä t-paita ja huppari ovat ihan ehdottomat. Salilla taas urheilureisarit, huppari ja alla jokin hyvästä materiaalista tehty t-paita. Vaikkei kengillä periaatteessa ole väliä jos vääntää hauiskääntöä, tykkään kuitenkin käyttää hyvinistuvia sisäliikuntatossuja. Aerobisessa ihan perusjumppahousut, toppi ja rykän tossut. Kyllä lähtee... Kamppailulajeissa onkin sitten lajinomainen varustus eli sinne mennään niissä kuteissa missä valmentaja käskee. Näin naisena en myöskään väheksyisi hyvien sporttiliivien merkitystä...

IMHO tärkeintä reenivaatteissa on materiaalin lisäksi puhtaus. Multa tulee aivan järkyttävä määrä pyykkiä, kun pesen kuteet joka reenin jälkeen. :)

Tanssiva Rosvo sanoi:
Ainoa miten vaikuttaa niin jalkatreenissä pidän shortseja.

Sama täällä, en tykkää kyykätä verkkarit jalassa. Mavettaessa taas verkkarit ovat melkeinpä must.

Muuten salipukeutumisen sanelee lähinnä se, mitä sattuu milloinkin kaapissa suht koht puhtaana olemaan - lyhyistä trikoista ja topeista niihin verkkareihin ja vanhoihin t-paitoihin ;D

Missukka sanoi:
Kunnon treenipaidassa tätä ongelmaa ei ole.

Totta ja kunnon treenipaidan saa jollain kympillä jo

Mä kuulun kans näihin "oikeilla vaatteilla nousee enemmän" -porukkaan:D
Vaatteiden pitää olla hyvä päällä ja sopivia just siihen päivän reeniin. Nyt kun on jo vähän vilposta salilla niin pitää vetää college päällä, mikä ei oo ihan paras vaihtoehto. Hihaton ois se paras salipaita ja housuina on nykyään BB:n löysät meshit, niillä luistaa jumpat parhaiten!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllähän se on tärkeetä, että reenivaatteet on sopivat päälle, semmoset mukavan rennot. Esim kyykystä ei tule mitään tiukoilla housuilla, mitkä eivät jousta. Tykkään myös pitää hupparia lämmittelyn aikana päällä, niin saa hyvin lämmöt päälle, tosin hikoilen muuten ihan jumalattomasti. Hyvät kengät on kaiken a ja o jalkareenissä.

Itellä ei tuommosta mentaalista vaikutusta oo reenivehkeillä, paitsi että tunnen ylpeyttä pakkiksen hupparista! :D :D

Itellä reenivaatteina on Metalin kolitsihousut, koriskengät(varsin tukeva pohja), pakkishuppari ja joko t- tai pitkähihainen paita hupparin alla. Näillä mennään.

Jos housut ei istu kunnolla, erityisesti tämä on tärkeää jalkoja renatessa, niin se syö miestä ihan neuroottisella tavalla. Reenien epäonnistuminen ei ole kaukana. Ja lähestulkoon maailmanloppu on se, jos kesken kyykkäämisen tms. huomaa miehen "niiden" olevan jotenkin epäedullisesti sijoittuneena :curs: . Muuten kai ei niin väliä mulla.

P.S. parhaathan olis istuvuudeltaan kait sellaiset räikeät (ne aina ovat?) pyöräilysortsityyliset munahousut. Niitä en kylläkään tosin jalkaani laita :jahas: .

Pitää olla fäshön kuteet nii tulee välitön tulosparannus ja saa salin kaikki naaraat.:david:
Oikeestaan aika sama mitä pistän päälle, kunhan on vaan riittävän lämpimät. En tiiä onko meiän salilla vaan kylmä tai jotain mut t-paita treenit ei suju, huppari on oltava.
Ja hikoilun takia hanskat, ilman hanskoja oon ihan avuton vaikka kysessä oiski vaikka jalkaprässi. :D

verkkarit ja college pitää olla. jos unohtuu kotona pukea college päälle, niin se pitää sitten palata salin ovelta takas kotiin hakemaan. ilman collegea en aloita yhtäkään reeniä, se on varma. vastaus: vaikuttaa reeniin mulla.

Joku korrelaatio tässä pitää olla koska yleensä ne "parhaiten pukeutuvat" heiluttelevat aina pienimpiä painoja ja vastaavasti vahvimmat mörököllit painavat menemään verskat jalassa. :D

Mulle passaa capri-mittaiset sortsit ja t-paita kun salilla on nykyään ilmastointi pois päältä. Muuten käytän collegea, aina.

"Stretch on naisen paras ystävä -kunnes alkaa treenaamaan sekasalilla."
Treenatessa lököttävät nk tanssihousut on mun suosikki: pysyy lämpimänä ja mahtuu liikkumaan -eikä tarvitse huolehtia siitä, että VPL näkyy kaikille.
Siihen kaveriksi piukea lycratoppi ja avot. On sopivan lämmin, pystyy liikkumaan eikä huolet paina.
Mutta. Olen alkanut käyttää t-paitaa salilla jos siellä on samaan aikaan paljon nuoria julleja treenaamassa. Mun treeniä häiritsee sellainen tuijotus. En tiedä katsovatko ne treenipainojani vai mitä mutta mulla menee hermot niin avoimeen tuijotukseen. *hormonit sen teettää, tiedän*
Salin vanhemmat kävijät eivät tunnu kiinnittävän toppeihin huomiota -tai osaavat peitellä tiirailun vaan hyvin. Joten silloin t-paita lentää lämmittelyn jälkeen pois.
*VPL: visible panty line

Huoh, koko pitkän tuskaisen tekstin ajan mietin kuumeisesti "mikä hitto on VPL :confused: ". Onneksi vapautus piinasta tuli lopussa.

gaspin housut jalas ja hihaton löysä paita ja päällä huppari sen aikaa et saa kunnon lämmöt päälle, hyvin pärjää

minimari sanoi:
Salin vanhemmat kävijät eivät tunnu kiinnittävän toppeihin huomiota -tai osaavat peitellä tiirailun vaan hyvin. Joten silloin t-paita lentää lämmittelyn jälkeen pois.

Huomaatko tuossa mitään yhteyttä?:)

Itse treenaan yleensä shortseissa kahdesta syystä: Ei ole rahaa ostaa uusia hienoja treenihousuja ja näin näen säälittävät jalkani joka treenissä peilistä, joka taas antaa motivaatiota treenata sitä kyykkyäkin joskus.

Kummenpaa vaikutusta treeniin ei ole. Nuorempana tuli pidettyä hiatonta paitaa useinkin, jotta sai ihailla hauiksen pullistumista treenin ohella. Nykyään väljä t-paita mukavin. Ei hierrä eikä kierrä. Ja tumppuja katellaan sitten vessan peilistä.

Saatan olla oikea davidismin ruumiillistuma, mutta minulle ainakin hihattomassa paidassa treenaaminen tuo uskomattoman hyvän fiiliksen. Ei sillä että muille pullistelisin(herää kysymys millä), vaan se tuo itselle sellaisen kivan psykologisen boostin. Toinen hauska homma on treenihanskat. Ei vain siksi, että ne ensisijaisesti suojaavat tehokkaasti känsiltä ja antavat hyvän pidon tankoihin, vaan koska itse saan niistä sellaisen pro-voimanostajafiiliksen, niin hullunkuriselta kuin se kuulostaakin. Voi kai verrata eräiden aivan mahdottomaan mankulla läträämiseen.

edit. Ei miulle loppujenlopuksi niillä treenivaatteilla kovin suurta merkitystä ole, kunhan ei ihan ykkösiä/kauheimpia rättejä laita ylle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom