Sairasta!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Mike
Mike kiroili, ei osteta enää proteiinia.

:)

No joo. Onhan se totta että firman edustajan kannattaisi antaa korrekti kuva itsestään julkisuudessa, mutta toisaalta on tuon hyvän kuvan antamisen tärkeys tietenkin firmasta riippuvaa. Jossaikin tapauksissa tietynlaisen poikkeavan imagon antaminen saattaa jopa edistää kaupankäyntiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käytännössä on aika mahdotonta edes mennä "putsaamaan" minun imagoa. Melkein 3000 viestiä ja sieltä seasta pitäisi etsiä joitakin ihmisiä ärsyttävät sanomiset. Joku toinen löytäisi sieltä 1 viestin ja joku Hemmmo tai Agony löytäisi 2800.
Oon ihan aidosti persereikä ja sanon vähän kärkkäästi asioita, mutta olenpahan sentään tässä ylläpitämässä Suomen suosituinta alan forumia ja tulen palvelemaan omalta osaltani nettikaupassa käyttäjiä parhaani mukaan. Plussia varmasti löytyy enemmän kuin miinuksia, joten koittakaa kestää jos sanon että muslimit pitäisi suurinpiirtein poistaa maapallolta.

Ihan siihen alkuperäiseen aiheeseen, sairasta tosiaan. Tuota ei voi muuten verrata tuota tyttöjen "ympärileikkausta", eli siis silpomista, poikien ympärileikkaukseen mitenkään. Siis pojilta pitäisi poistaa noin ensi alkuun ns. koko vehje ja ehkä vielä perse, että päästäisiin lähelle. En tiedä, pitäisikö noilta silpojilta heidän omia lakejaan soveltaen poistaa nämä edellä mainitut, vai mitä pitäisi tehdä.. en tiedä. Järkyttävää :curs:

Voi kun olisikin tosi uskottavaa kun Mike alkaisi yhtäkkiä korrektisti kertomaan asioista. Ei ne proteiinit hyvät kaverit muutu sen paskemman makuisiksi sanoin mitä tahansa.
Vääntäkää nyt vielä ongelma siitä kun kuuntelen muun musiikin lisäksi black metallia, eihän se nyt voi olla soveliasta kun minun imagon pitäisi olla semmoinen, että kuuntelisin gospelia ja auttaisin orpoja lapsia. Hui kamalaa, Mike kiroili, ei osteta enää proteiinia. Hui kamalaa, Mike kuuntelee Immortalia, sehän ei sovi ollenkaan, en osta enää Miken proteiineja, Pakkotoisto on saatanallinen järjestö.
ZZZZzzzzzzz....... :zzzz:
Jep jep, ensimmäinen askel poliittisesti korrektin imagon luomisessa olisi tottakai se, että muutat tuon signaturesi ja laitat siihen tilalle vaikka Nalle Puhin mietelmiä tai jotain muuta munatonta, joka ei ärsytä ketään.
Ja sitten alat jatkossa aina ennen jokaista postaustasi miettiä ainakin pari minuuttia, ettet vaan vahingossa loukkaa mitään pientäkään vähemmistöä mielipiteilläsi tai ole eri mieltä kenenkään kanssa.

P.S. :david:

Eli omasta mielestäni Miken nykyinen tyyli on osa tätä palstaa eikä sen ole syytä muuttua minnekään ainoastaan sen takia, että Pakkotoisto Oy:stä tulee liikeyritys. Minun mielestäni palstan tulee pysyä tässä muodossaan kuin se on nyt. Jos Mike ja Tomi alkavat tästä lähin tehdä kaiken vain €-kuvat silmissään, niin en usko, että palsta tästä ainakaan paranee.

Originally posted by Ande
Ja sama provosoiva tyyli voi tuoda lisää ostajia.

Hyvä esimerkki on Halme. Jos hän ei ole provosoiva, niin kuka sitten? Silti sai tietyn ryhmän suosion.

No mutta Halme sai kannattajansa provosoivalla tyylillä, mutta Nokia ei todellakaan. Jos Ollila rupeaisi puhumaan päättömiä niin varmasti Nokia menettäisi osan asiakkaistaan.

En kiellä etteikö provosoiva tyyli voisi olla joillekkin hyvä. En vaan jaksa uskoa että Pakkiksen tapauksessa olisi niin.

Mistä sä tiedät, ettei Nokia saisi provosoivalla tyylillä kannatusta? Ei kaikki provo ole negatiivista... Nokiankaan kohdalla!

"En vain jaksa uskoa, että pakkiksen tapauksessa olisi niin"

Eli perustat kantasi omaan mielipiteeseesi. Mutta se ei välttämättä ole totuus. Voi tietysti olla, mutta et voi väittää varmasti, että Miken sutkautus oli negatiivinen Pakkis OY:tä kohtaan.

Mistä lähtien provot ovat olleet päättömiä?

Itse en sano asiaan juuta enkä jaata, mutta en jaksanu katsoa, kun toiset väittävät ilman mitään takeita, että Miken tyyli laskee Pakkiksen ja OY:n suosiota, ja että hänen pitäisi muuttaa tyyliään.

Bullshit sanon minä. Kukaan ei voi olla varma asiasta, joten annetaan poikien pyörittää omaa yritystään niinku haluaa. Turha siihen on muiden mennä moralisoimaan.

Jos joku muodostaa mielipiteensä sivustosta yhden moderaattorin epävirallisten lausahduksien vuoksi niin oletettavasti tällainen hätähousu ei kovin potentiaalinen asiakas voimailutarvikealalle olekaan. Henkilökohtaisesti en kauheasti murtuisi vaikka minua kiinnostavalla sivustolla oltaisiin kovastikin eri mieltä kanssani. Itse asiassa helvetin hyvä niin pääsee vääntämään asioista aina kun jaksaa.. ;) Mike voi puolestani toivotella alimpaan helvettiin ihan ketä haluaa ja silti tulen tilaamaan t-paidan ja liittymään vip-jäseneksi.

Ei tällä sivustolla keskustelu kai kuitenkaan vaadi modejen kanssa kaveeraamista tai heille vittuilua? Välissäkin voi elää.. Toki vähän voi ja pitääkin vittuilla mutta tyylillä..

Originally posted by Natupelle
Henkilökohtaisesti en kauheasti murtuisi vaikka minua kiinnostavalla sivustolla oltaisiin kovastikin eri mieltä kanssani.

Suosittelen lukemaan threadin uudestaan. Jos sen jälkeen pointti ei aukea niin voe voe..

Tämän tyyppiset keskustelut ovat kyllä ehdottomasti forumien suola. Alkuperäisestä aiheesta saattaa kehkeytyä mitä mielenkiintoisimpia väittelyitä, millä ei ole mitään tekemistä topicin kanssa.

P.S. :david:

Hyvä esimerkki on Halme. Jos hän ei ole provosoiva, niin kuka sitten? Silti sai tietyn ryhmän suosion.

Ei kukaan voi väittää, että provot ja hyökkäävä tyyli on aina negatiivista! Rippuu aivan siitä, minkälainen on ryhmä, joka yritetään saada puolelle. Joihinkin uppoo provosointi, toiset taas suuttuvat siitä.

Voihan pakkotoiston lukijoistakin suurin osa olla samaa mieltä Miken kanssa, ja tykkätä Miken ilmaisusta, ja päättää ostaa kaiken Pakkotoisto OY:ltä!

Et voi edelleenkään väittää, että Miken lausunnosta seurasi enemmän huonoa kuin hyvää.

Halmehan hommasi kannatuksen sillä omalla provosoivalla tyylilla. Pakkotoisto on hommannut lukijakuntansa hyvin toteutetulla palstalla ja asiallisilla keskusteluilla. Ja mikäli ylläpidon tyyli kirjoittaa on provosoivaa, niin en kyllä osaa kuvitella että tuolla toiminnalla parannettaisiin toimintamahdollisuuksia, ennemminkin heikennetään niitä. Ja minua ainakin epäilyttäisi tilata paikasta jonka omistajilla on selkeitä vaikeuksia ymmärtää lukemaansa tekstiä. En halua tällä oikeastikkaan loukata, mutta tämä viestiketju on siitä taas hyvä esimerkki. Tämähän lähti siitä kun Agony huomautti tyylistä, ja Mike vastaa siihen ettei ala muuttamaan mielipiteitään ja sanoo asiat suoraan. Ja kun nimenomaan siitä ei ollut kyse, vaan kirjoitustyylistä, joka on täysin eriasia kuin mielipiteiden suoraan sanominen. Itse ainakin huomasin samantien mistä Agonyn kirjoituksessa oli kyse ja se oli mielestäni selkeästi kirjoitettu. Tälläistä samanlaista vääntöä oli myös roinaforumin puolella roinan psyykevaikutuksista, niin eipä ole jäänyt kovin ruusuinen kuva. Siis suoraan sanoen, itse en laita pakkotoistoa mihinkään ostoboikottiin tuon takia, mutta odotan kyllä että mitä muut asiakkaat sanovat ensin mielipiteensä. Koska suoraan sanoen toistuva tekstien väärin ymmärtäminen antaa niin ala-arvoisen kuvan, etten itse ainakaan uskalla tilata ensimmäisien joukossa.

Ja todellakaan en tällä halua vittuilla, vaan ilmaista vain näkemykseni asiasta. Niin ja sanotaan nyt vielä, että sain juuri äsken saman tyylistä palautetta muilta lukijoilta, joten en nyt aivan yksin mielipiteiteni kanssa.

Ja minkä takia en voi väittää, että Miken lausunnoista seuraisi enemmän huonoa kuin hyvää? Olen kuitenkin yrittänyt antaa ymmärtää ja sanonut jopa suoraan että se on minun mielipiteeni ja näkemykseni asiasta ja ylläpito voi kyllä minun puolesta tehdä mitä haluaa.

Voi kun olisikin tosi uskottavaa kun Mike alkaisi yhtäkkiä korrektisti kertomaan asioista. Ei ne proteiinit hyvät kaverit muutu sen paskemman makuisiksi sanoin mitä tahansa.
Vääntäkää nyt vielä ongelma siitä kun kuuntelen muun musiikin lisäksi black metallia, eihän se nyt voi olla soveliasta kun minun imagon pitäisi olla semmoinen, että kuuntelisin gospelia ja auttaisin orpoja lapsia. Hui kamalaa, Mike kiroili, ei osteta enää proteiinia. Hui kamalaa, Mike kuuntelee Immortalia, sehän ei sovi ollenkaan, en osta enää Miken proteiineja, Pakkotoisto on saatanallinen järjestö.
ZZZZzzzzzzz....... :zzzz:

Asiatekstiä!!! Mun mielestä miken tapa ilmaista asioita on vallan mainio. Mikäs helvetin mike se sellanen on joka rupee liirumlaarum mielistelemään kaikkia euron kuvat silmissä!!?? PRKL!! Itse en olisi kiinnittäny sitten MITÄÄN sen kummempaa huomiota tohon syöpäläiskansa -juttuun, ellei siitä olisi nostettu tällästä haloota, saati sitten että jättäisin mahdollisesti proteiinipömpelin ostamatta ton takia. :lol2: Hemmo ja agony jauhaa kyllä nyt aika paksua paskaa. Nokia ja pakkotoisto on kuitenkin aika eri asia. Jatka mike samaa rataa! Sitten kun rupeat korrektimmaksi ja miettimään sanomisiasi tarkemmin niin mä jätän proteiinit ostamatta täältä.

Originally posted by hemmmo
Ja minua ainakin epäilyttäisi tilata paikasta jonka omistajilla on selkeitä vaikeuksia ymmärtää lukemaansa tekstiä.

Siis suoraan sanoen, itse en laita pakkotoistoa mihinkään ostoboikottiin tuon takia, mutta odotan kyllä että mitä muut asiakkaat sanovat ensin mielipiteensä. Koska suoraan sanoen toistuva tekstien väärin ymmärtäminen antaa niin ala-arvoisen kuvan, etten itse ainakaan uskalla tilata ensimmäisien joukossa.

LÄSSYN LÄSSYN!!

:zzzz: :zzzz: :zzzz:

ps. Hemmmon luetun ymmärtämisen helmiä.

Mike - "Pakkotoisto Oy myy lisäravinteita, Mike on edelleen yksilö, jolla on omat mielipiteet. "

Hemmmo - "Korostetaan nyt tämänkin viestin loppuun, että pakkotoisto OY voi minun puolesta pitää mitä linjaa tahansa"

Jos täällä päässä luetaan sun tilaus väärin, niin onko sillä mitään väliä, itse luet tuotteet väärin ja jokatapauksessa tulee ylläripaketti sulle :D
Nyt kyllä hemmmo olet kommenttiesi kanssa erittäin lapsellinen ja höpsö. Ota vaikka jotain lihasrelaxanttia, se rentouttaa ja pääset tosta kireydestä eroon, ei tämä nyt niin kamalan vakavaa ole. ;)

ps. Hemmmon luetun ymmärtämisen helmiä.

Mike - "Pakkotoisto Oy myy lisäravinteita, Mike on edelleen yksilö, jolla on omat mielipiteet. "

Hemmmo - "Korostetaan nyt tämänkin viestin loppuun, että pakkotoisto OY voi minun puolesta pitää mitä linjaa tahansa"

Jos täällä päässä luetaan sun tilaus väärin, niin onko sillä mitään väliä, itse luet tuotteet väärin ja jokatapauksessa tulee ylläripaketti sulle :D
Nyt kyllä hemmmo olet kommenttiesi kanssa erittäin lapsellinen ja höpsö. Ota vaikka jotain lihasrelaxanttia, se rentouttaa ja pääset tosta kireydestä eroon, ei tämä nyt niin kamalan vakavaa ole. ;)

Jos nyt vielä sen verran, että pakkotoisto OY:stä puhuin ihan sillä koska halusin sitä korostaa että sinä edustat sitä, vaikka olisitkin yksilö, mutta olet kuitenkin iso osa Pakkotoisto OY:tä ja samalla sen edustaja. Ehkä sitten ilmaisin tuossa itseni hieman epäselvästi. Ehkä tarkempi ilmaus olisi ollut "..pakkotoisto OY:n osakkaat voi..."

Mutta Mike, nythän tuo viestin loppuosa näytti jo ihan mukavalta. Vaikka minua siinä mollattiinkin, niin viesti ainakin vaikutti hyvään sävyyn kirjoitetulta eikä ollenkaan hyökkäävältä. Eli tässä kai sitten voi jo toivottaa onnea ja menestystä pakkotoisto OY:lle ja Mikelle vielä, että älä hermoile näistä mun viesteistä en minä näitä vittuilumielessä kirjoita. Ihan yhden palstalaisen näkemyksiä nämä on enkä edes yritä sanoa näitä asioita faktoina vaan mielipiteinä. Itse olen kuitenkin sen verran vakuuttunut puhuvani asiaa, että mielestäni näitä kannattaa miettiä Pakkotoisto OY:tä kehitettäessä. Mutta edelleen kyse on minun mielipiteestä eikä minua oikeasti kiinnosta mitä te teette. Ja kun oon liian paljon netissä jauhanut paskaa, niin tiedän että joku ainakin aikoo kysyä miksi sitten vielä kirjoitan jos kerran minua ei Pakkotoisto OY:n henkilöiden tekemiset kiinnosta. Ihan siksi.. tainno antaa olla, olen sen kirjottanut jo useampaan viestiin.

:piis:

Vähän tuntuu, että jokainen euro mikä sinne menee, lisää vain syntyvyyttä.
Minusta taas tuntuu, että jokainen euro, joka sinne syydetään lisää vain asevientiä samaiseen maahan. Jos ko. maissa syttyy sisällissota (tai kansanmurha, ihan miten vain), on jumalauta kymmenvuotiailla lapsillakin automaattiaseet, vaikka hädintuskin jaksavat niitä kannatella! Puurolautanen on tyhjä, mutta lipas on kyllä täynnä, ja varmasti löytyy setä joka pitää sen myös täynnä.

Ja siksi toisekseen, ei Afrikassa tuntuu muutenkin olevan ylimääräistä rahaa pilvin pimein. Ei juuri sellaista viikkoa tunnu olevan, jolloin ei joku entisen kuninkaan poika halua siirtää tililleni vähintään 25 miljoonaa dollaria.

Moni saattaa tämän ymmärtää, mutta aina on olemassa ihmisryhmä, jolle firman keulakuvan mielipiteet = firman linja. Omassa harkinnassa on aina, onko tähän varaa, lisäravinnekaupalla ehkä helpostikin mutta globaalilla kännykkäkauppiaalla ei missään tapauksessa.

Oliskohan tosta pakkotoisto oy:n imagosta pitäny perustaa oma threadi tonne palaute-osioon.. vaikka kyllä tuokin keskustelu sopii "sairasta" -otsikon alle, ei siinä mitään.

Originally posted by Ozwald

Ja siksi toisekseen, ei Afrikassa tuntuu muutenkin olevan ylimääräistä rahaa pilvin pimein. Ei juuri sellaista viikkoa tunnu olevan, jolloin ei joku entisen kuninkaan poika halua siirtää tililleni vähintään 25 miljoonaa dollaria.
:D

Ovatko steissin somalit niin otollinen kohderyhmä lisäravinnemyynnille ettei heitä kannata suututtaa ilkeämielisillä lausunnoilla perinteistään? Ilmeisesti.

Originally posted by Jortsu
Moni saattaa tämän ymmärtää, mutta aina on olemassa ihmisryhmä, jolle firman keulakuvan mielipiteet = firman linja. Omassa harkinnassa on aina, onko tähän varaa, lisäravinnekaupalla ehkä helpostikin mutta globaalilla kännykkäkauppiaalla ei missään tapauksessa.

Näin juuri. Osa ihmisistä kuitenkin näkee Miken edustamassa aina Pakkotoisto OY:tä vaikka painotettaisiinkin, että Mike on yksilö, jolla on omat mielipiteensä. Tässä tilanteessa ei auta sanominen, että "ei meitä kiinnosta jos ne on niin idiootteja etteivät tajua Miken ja Pakkotoisto OY:n eroa". Tietenkin on syytä harkita millaisen linjan sitten ottaa, mutta sanoisin että jonkinlainen kultainen keskitie saattais olla paras. Eikä hommaa pidä tietenkään alkaa tekemään dollarit silmissä, mutta tätäkin asiaa kannattaa pohtia, sillä hyvinkin pienellä vaivalla ja ketään mielistelemättä tai hempeilemättä saattaa saada niitä muutamia elintärkeitä asiakkaita.

Ikävää, että tästäkin tuli näin iso kohu, vaikka kaikki alkoi Agonyn asiallisesta huomautuksesta. Tällekin kyllä oli syynä vain se että ihmiset eivät osaa lukea/ajatella, joten Agonyn pointti ymmärrettiin vääriin ja soppa oli valmis.

Originally posted by trebla
Suosittelen lukemaan threadin uudestaan. Jos sen jälkeen pointti ei aukea niin voe voe..

Kiitos suosituksesta trebla. Pointti aukesi tosin jo ensilukemalla, kuten itselleni on muodostunut jo ihan tavaksikin. Aiheessa ei ole siis mitään epäselvää ja kommentoin toki sivujuonteita jos tarpeelliseksi havaitsen. Minä nimittäin pruukaan lukea edelliset viestit ennen kommentointia, avausviestistäsi voin päätellä etteivät toimintatapamme ole yhteneviä..

Koska olen niin helvetin ymmärtäväinen niin ymmärrän myös hemmmon, agonyn ja sinun, trebla, pointin. Toistuvat liian kärkevästi esitetyt mielipiteet ja karrikoinnit saattavat todella pidemmällä tähtäimellä hyvinkin vaikuttaa palstan uskottavuuteen ja maineeseen. Jokaisella tietysti on omat rajat mitä pitää liikana.

Trebla hyvä pidätän itselläni edelleen oikeuden esittää omia mielipiteitäni siinä muodossa jossa ne haluan kulloinkin tuoda julki. Poikkeuksena tietenkin modesensuuri jolle en voi mitään. Tähän asti kyseiseltä taholta tosin ei ole yritelmiäni pyyhitty, eipä tosin ole ollut aihettakaan. Lause jonka kopsasit jorinastani ei ilmeisesti kaikkinensa auennut sinulle.

"Henkilökohtaisesti en kauheasti murtuisi vaikka minua kiinnostavalla sivustolla oltaisiin kovastikin eri mieltä kanssani."

Edellisen lauseen tarkoituksena ei ollut vähätellä auktoriteettien (jollainen Mike tällä palstalla on) kärkevien mielipiteiden mahdollista vahingollisuutta palstan liiketoiminnalle vaan tuoda ilmi oma HENKILÖKOHTAINEN näkemykseni MIELIPIDE-EROISTA. Ei sen enempää. Jos ilmaisin itseni epäselvästi niin sellaista sattuu.

Kaiken kaikkiaan kirjoitetussa muodossa asiat riitelevät paljon enemmän kuin puhuttuna. Tämä pitää vaan tiedostaa ja yrittää pysyä asiallisena vaikka jokin saattaakin ensilukemalla tuntua kohtuuttomalta/typerältä/provosoivalta/väärältä. Osa meistä kun ymmärtää lukemansa kirjaimellisesti, osa rivien välistä, osa näkee pilkkeen kirjoittajan silmäkulmassa ja osa lukee kuin saatana raamattua. Kirjoita siinä sitten suomea niin että kaikki ymmärtävät niin tarkoitit.

Originally posted by Jortsu

Totta kai on aina olemassa ihmisiä, jotka ajattelevat edustajan kantaa kko firman kantana, mutta mitä sitte? Koko ajan kaikki jauhaa tuota samaa asiaa. Mutta entäs jos suurin osa kyseisistä ihmisistä tykkää, että firmalla on (olisi) sellainen kanta, kuin edustajalla on. Silloinhan se on vain firmalle plussaa.

Edelleenkään missään ei sanota, että siitä seuraisi enemmän pahaa, kuin hyvää, joten on aivan turha perustaa puheet ja väittämät siihen uskoon.

Totta kai on aina olemassa ihmisiä, jotka ajattelevat edustajan kantaa kko firman kantana, mutta mitä sitte? Koko ajan kaikki jauhaa tuota samaa asiaa. Mutta entäs jos suurin osa kyseisistä ihmisistä tykkää, että firmalla on (olisi) sellainen kanta, kuin edustajalla on. Silloinhan se on vain firmalle plussaa.

Edelleenkään missään ei sanota, että siitä seuraisi enemmän pahaa, kuin hyvää, joten on aivan turha perustaa puheet ja väittämät siihen uskoon.
Enkö minä tuossa juuri sanonut että "Omassa harkinnassa on aina, onko tähän varaa, lisäravinnekaupalla ehkä helpostikin"? Tuohon hyvää-pahaa -juttuun sanoisin, että kukaan tuskin jättää ostamatta joltain jotain siksi, että myyjällä ei ole mielipidettä jostakin, mutta joku ehkä siksi, että myyjällä on mielipide. Kärjistetysti (en väitä että esimerkki liittyisi tähän), jos olisin rasistinen ostaja, en jättäisi ostamatta kauppiaalta, joka ei ole rasisti, mutta jos olisin koko maailmaa syleilevä vihreä hippi, jättäisin ostamasta rasistiselta kauppiaalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom