Sairasta!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tyrmistyttävintä on se, kuten aiemmin mainittiinkin, että monesti naiset itse ovat äänekkäimpiä ympärileikkausten puolustajia. Joillain alueilla katsotaan, että ympärileikkaamaton tyttö ei pääse ollenkaan naimisiin tai että hänen on huomattavasti vaikeampi löytää miestä.
Ilmiselvää on että tässä on kyse naisen seksuaalisesta alistamisesta ja orjuuttamisesta. Voi vain kuvitella, millainen kokemus esim. synnyttäminen on kun ulkoiset sukupuolielimet on silvottu ja niihin on ehkä muodostunut pahoja kiinnikkeitä.

Länsimaissa tunnetaan kuitenkin vieläkin syyllisyyttä mm. siirtomaa-ajasta ja se selittää mielestäni suureksi osaksi "ylisuvaitsevaisia" asenteita esim. maahanmuuttajiin. Itse en ole millään muotoa maahanmuuttoa vastaan, mutta mielestäni ei ole esim. Suomen valtion tehtävä vaalia maahanmuuttajien kulttuuria. Se tehtävä kuuluu mielestäni maahanmuuttajille itselleen.

Ja se on mielestäni ilman muuta selvää, että jos natsi-Saksa olisi voittanut sodan, meillä saattaisi olla Hitler-puisto (nykyäänhän puisto on pykätty Leninille, jonka pyrkimyksiin kuului mm. porvariluokan tuhoaminen massiivisten vainojen muodossa).
Mutta Hitleriäkin pahemmat kansanmurhaajat, kuten Stalin ja Mao ovat jääneet paljon pienemmälle huomiolle. Leniniäkin taidetaan pitää joissain piireissä jopa idolina (vrt. uusnatsit, mutta suhtautuminen näihin uuden ajan leninisteihin on lievästi myönteisempi)

Yritän sanoa, että historiaa kirjoitetaan aina voittajien näkökulmasta.

Länsimaissa tunnetaan kuitenkin vieläkin syyllisyyttä mm. siirtomaa-ajasta ja se selittää mielestäni suureksi osaksi "ylisuvaitsevaisia" asenteita esim. maahanmuuttajiin. Itse en ole millään muotoa maahanmuuttoa vastaan, mutta mielestäni ei ole esim. Suomen valtion tehtävä vaalia maahanmuuttajien kulttuuria. Se tehtävä kuuluu mielestäni maahanmuuttajille itselleen.
Itse asiassa heidänkään ei tarvitsisi mielellään vaalia omaa kulttuuriaan, sillä sitä he juuri nytkin tekevät. Seurauksena on se, että heidän tapansa ja käytäntönsä menevät suomalaisen kulttuurin ja tradition ohi. Eli ts. vitut siitä mitä me ajatellaan, kunhan mamut saavat sanella miten haluavat elämänsä viettää.

Ja olen kaukana rasistista, mutta mua suoranaisesti vituttaa kun ilmiöön törmää Turussa jatkuvasti.

Muutoin täysin samaa mieltä kanssasi muistakin kohdista.

Tarkoitin sitä, että eihän mikään valtio voi kieltää oman kulttuurin vaalimista esim. perhepiirissä.
Yksi teeseistäni oli, että suomalainen valtio taikka väestö eivät ole velvollisia ylläpitämään muuta kulttuuria kuin suomalaista. Muut tavat ja käytännöt eivät voi mennä suomalaisen ohi, jos siihen ei suomalaisten puolelta suostuta.

No tuosta vain tuli mieleen, että hyväksyisit maahanmuuttajien omat valtion sääntelyn ulkopuolelle jäävät järjestöt, jotka sitten ovat tuputtamassa kulttuuriaan kaiken maailman kulttuurit kohtaavat-kampanjoinnillaan kantaväestölle.

Mutta joo, tehkööt kotona mitä lystäävät, kunhan se kulkee vielä lain rajoissa eikä häiritse muita. Salassa tehdyt ympärileikkaukset ja pässin teurastaminen kylpyhuoneessa eivät lukeudu mun käsitykseen suvaitsevaisuudesta.

Tarkoitin sitä, että eihän mikään valtio voi kieltää oman kulttuurin vaalimista esim. perhepiirissä.
Yksi teeseistäni oli, että suomalainen valtio taikka väestö eivät ole velvollisia ylläpitämään muuta kulttuuria kuin suomalaista. Muut tavat ja käytännöt eivät voi mennä suomalaisen ohi, jos siihen ei suomalaisten puolelta suostuta.

Imo, ihmiskoikeudet menevät kaiken kulttuuripaskan edelle jos tarkoitit että maahanmuuttajien on vaalittava kulttuuriaan omin keinoin, kuten esim. tyttöjen silppomisella.

" Mutta kun heillä on oltava oikeus harjoittaa omia ikivanhoja tapojaan ja kulttuuriaan, meidän täytyy olla suvaitsevaisia heitä kohtaan " sanoisi kaiken ymmärtävä maailmoja syleilevä kukkahattutäti.

No luonnollisesti tarkoitin myös, että kulttuurin harjoittamisen olisi tapahduttava lain puitteissa. Ja jo ensimmäisestä postauksestani on mielestäni pääteltävissä, mitä mieltä olen tyttöjen silpomisesta.

Ja olen myös sitä mieltä, että ellei kykene elämään lainmukaisesti, voitaisiin sellainen henkilö karkottaa.

meinasin vaan enpä kirjottanukkaan, jos alottasin menis monta sivua... rupiaa vaan vituttaan. Tämä on taas sarjassamme asioita joita et voi muuttaa mutta käytät silti vitusti aikaa niihi hajoamiseen joten en kirjota mitään. (piste) [vitun perseestä silti ]

" Mutta kun heillä on oltava oikeus harjoittaa omia ikivanhoja tapojaan ja kulttuuriaan, meidän täytyy olla suvaitsevaisia heitä kohtaan " sanoisi kaiken ymmärtävä maailmoja syleilevä kukkahattutäti.

Hei, jos joku OIKEESTI ajattelee tolla tavalla, niin se on aika VITUN sairasta. Siis ei "läpällä" sairasta, vaan "suljettu osasto" sairasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom