- Ikä
- 47
Originally posted by Mike
Hyökkäävästi kirjoitettu? ? Jos koette hyökkäävänä minun mielipiteen maailman syöpäläiskansoista, niin enpä itse sille mitään voi. Voisin sanoa, että jos joku nokkiinsa minun sanomistaan niin paljon ottaa, ettei kykene lukemaan Pakkotoistoa, nii olkoon lukematta. Kävijämäärät rikkovat kokoajan ennätyksiä, taitaa Hemmmo nyt puhuskella omiaan kymmenien prosenttien yleisökadosta. Jos sun herkkä nahka ei kestä suoraa puhetta, niin älä oleta muiden olevan samanlaisia.
Hemmo, ei nää hommat hoidi MUTU meiningillä, susta voi tuntua ilkeeltä, mutta suurin osa pitää teitä vähän hölmöinä, kun metelin nostatte naurettavasta asiasta.
Hei Mike, jos joku tälle asialle jotain voi niin sinä itse. Minunkin mielestäni nuo asiat, kuten mielipiteet typeristä perimätavoista, voisi ilmaista muuten kuin toteamalla että kaikki (myös ne jotka niistä kärsivät) ovat "syöpäläisiä". Ehkä olen höperö, mutta minusta on hölmöä ensin nostaa esille jokin epäkohta ja sitten kuitata asia laittamalla uhrit ja rikolliset samaan lokeroon
Se, että sanoo asiat suoraan, on sinällään arvostettavaa. Mutta suorasukaisuus ja kärjistäminen eivät ole synonyymejä.