Sairasta!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Re: Re: Sairasta!

Originally posted by Agony
Mielipiteitähän saa olla, mutta muista nyt Mike kuitenkin että edustat Pakkotoisto OY:tä, vaikka tietysti nämä kommentit ovat sinun omiasi. Markkinointimielessä voisit ehkä valita sanasi toisin?

Ja höpö höpö-.......eikös tämä ole pakkotoisto.com...edelleen.

Ja olen muuten Miken kanssa aikasta samaa mieltä....näistä syöpäkansoista ja rahanhaaskauksesta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Mielipiteitähän saa olla, mutta muista nyt Mike kuitenkin että edustat Pakkotoisto OY:tä, vaikka tietysti nämä kommentit ovat sinun omiasi. Markkinointimielessä voisit ehkä valita sanasi toisin?

Täytyykö miken tästedes aina ennen postausta miettiä: Suuttuukohan joku tästä? joku joka saattaisi ostaa meidän tuotteita, mutta tämän luettuaan ostaakin jostain muualta. Mitä minä nyt teen? En mä voi kirjottaa tällästä, kun edustan sentään pakkotoisto oy:tä... IIIIIIKK!!!

HALOO!

Ei kai Miken tarvi foorumilaisia alkaa mielistelemään ja unohtamaan omat mielipiteensä. Jokaisella on oikeus sanoa mitä ajattelee, on sitten Pakkis OY tai ei. Jos Miken jutut muuttuisi perseennuolemiseksi ja mielistelyksi, niin siinä vaiheessa jättäisin tilaamatta ja ihmettelisin että mikäs sille tuli. Arvostan miestä juuri suoraselkäisistä mielipiteistä...

Originally posted by Jortsu
Itse asiasta taitaa olla niin, että mitä vähemmän rahaa ja ruokaa, sitä enemmän lisäännytään. Myöskin länsimaissa.

Nyt ollaan asian ytimessä.

Re: Re: Re: Sairasta!

Originally posted by VahvaJussi
Täytyykö miken tästedes aina ennen postausta miettiä: Suuttuukohan joku tästä? joku joka saattaisi ostaa meidän tuotteita, mutta tämän luettuaan ostaakin jostain muualta. Mitä minä nyt teen? En mä voi kirjottaa tällästä, kun edustan sentään pakkotoisto oy:tä... IIIIIIKK!!!

HALOO!

Ei tietenkään täydy, mutta eiköhän jokainen oppikirja markkinoinnissa ole samaa mieltä kanssani asiasta? Rehellinen täytyy tietysti olla, ja on hyvä että onkin, mutta kärjistetyt kommentit voivat olla huonoksi imagolle, jolla on hyvinkin suuri vaikutus myyntiin. Tietysti on mahdollista, että pakkiksen pojat eivät ole maksimoimassa voittoaan, ja silloinhan asia on toinen.

Näin siis yritysmaailmassa...

Siis ihan oikeasti, pelleiletkö sä Agony vai? Sun mielestä siis ihan oikeasti tuolla syöpäläiskansa kommentilla on jotain merkitystä Pakkotoiston myyntiin? Uskotko edes itse tuohon? Jos joku tuosta päättää olla ostamatta protskun, niin se on todella häviävän pieni menetys, sama kaveri olisi suuttunut siitäkin kun sanon että perkele!

Pitäiskö tässä olla näin:

"Tuota hyvät ihmiset, älkää nyt tuomitko näitä värillisiä jotka pitävät kiinni satojen vuosien rituaalista, heille se on tärkeä asia ja meidän on ymmärrettävä tätä kansan perinnettä. Minun mielestäni kaikkien kukkien pitää saada kukkia, tämä rituaali vain osoittaa, että kansa välittää jälkikasvustaan, itse aion tehdä samalla lailla omalle tyttärelleni"

Tämäkö sitten olisi vetänyt massoittain ihmisiä tilaamaan proteiinia?

Originally posted by Mike

Mitenkähän on, suorittavatko Suomessa pakolaisina asuvat somalit noita toimituksia kotioloissa?

Kyllä uskon, että sama järjettömyys jatkuu myös Suomessa. Mitään faktaa mielipiteeni tueksi ei ole, mutta luulen, että silpomisia tapahtuu, mutta se on enemmän perhe kohtaista.

Tämä järjettömyys valitettavasti jatkuu Suomessa välillisesti siten että tyttöjä lähetetään takasin esim. Somaliaan tuossa 12 - 14 vuoden ikäisinä eikä osa tytöistä palaa sieltä takaisin vaan menevät naimisiin tai muuten vaan katoavat Suomen viranomaisten tiedosta.
Osalle tytöistä ympärileikkaus tapahtuu koulujen kesäloman aikana ja tytöt palaavat "loman" jälkeen Suomeen.

Agonyn kommentteja en voi kuin ihmetellä jos Miken kommentti oli epäasiallinen, niin mitä sinun mielestäsi on sitten tyttöjen silpominen, kulttuuriperinnettäkö?

Siis ihan oikeasti, pelleiletkö sä Agony vai? Sun mielestä siis ihan oikeasti tuolla syöpäläiskansa kommentilla on jotain merkitystä Pakkotoiston myyntiin? Uskotko edes itse tuohon? Jos joku tuosta päättää olla ostamatta protskun, niin se on todella häviävän pieni menetys, sama kaveri olisi suuttunut siitäkin kun sanon että perkele!

En tarkoita sitä, että yksi kommentti ratkaisevasti vaikuttaisi myyntiin. Kuitenkin, jos vastaavanlaisia kommentteja tulee paljon ja monissa paikoissa, niin sillä voi olla jo arvaamattoman suuri vaikutus. Kyllä imagon rakentamisesta tehdyt tutkimukset tämän melko selvästi osoittavat.

Pointtihan on se, että kärjistetyt kommentit tuskin lisäävät myyntiä, ja voivat usein vähentää sitä. Kyseessähän on nyt se, pystyvätkö palstan ihmiset erottamaan sinut ja Pakkotoisto Oy:n toisistaan. Uskoisin, että melko varmasti pystyvät, mutta uudet käyttäjät eivät sitä ehkä osaa tehdä? Ja aina löytyy sellaisia, jotka saavat Pakkotoistosta väärän käsityksen ja jättävät sen takia tilaamatta tuotteitanne. Tietysti voi olla ylimielinen ja ajatella, että emme tarvitse näitä asiakkaita kun meillä on niitä niin paljon muutenkin, mutta loppupelissä tuollakin voi olla suuri merkitys.

Pitäiskö tässä olla näin:

"Tuota hyvät ihmiset, älkää nyt tuomitko näitä värillisiä jotka pitävät kiinni satojen vuosien rituaalista, heille se on tärkeä asia ja meidän on ymmärrettävä tätä kansan perinnettä. Minun mielestäni kaikkien kukkien pitää saada kukkia, tämä rituaali vain osoittaa, että kansa välittää jälkikasvustaan, itse aion tehdä samalla lailla omalle tyttärelleni"

Tämäkö sitten olisi vetänyt massoittain ihmisiä tilaamaan proteiinia?

Ei tietenkään. Sanoinko minä niin? Sinulla on tietysti oikeus mielipiteisiisi, mutta asiat voi esittää eri tavalla, vaikka niissä onkin sama ajatus takana. Vrt. esim. asiakaspalautteisiin vastaaminen. Saman asian voi sanoa joko asiakasta loukkaamatta tai häntä loukaten.

Nojoo, voidaan mun puolesta lopettaa tää keskustelu tähän. En siis kiinnittänyt huomiota tähän yhteen kommenttiin, vaan ajattelin ihan yleisesti tuoda esille ajatuksen miten palstalla kirjoitteleminen voi vaikuttaa imagoon. Siinä tuskin on mitään pahaa?

Sairasta toimintaahan tuo on. Täytyy muistaa, että myös länsimaissa harrastetaan silpomista. Poikia ympärileikataan uskonnollisista ja ulkonäöllisistä syistä. Esimerkiksi Yhdysvalloissa melkein 60 % pojista ympärileikataan. Ei toimenpiteenä ole samaa luokkaa kuin tyttöjen ympärileikkaus, mutta täysin turha ja barbaarinen tapa silti.

Ja vielä selvennykseksi: minunkin mielestäni tuollainen on sairasta, eikä sitä voi hyväksyä. Mutta en usko, että sinne rahantulon katkaiseminen parantaisi tilannetta - päinvastoin.

Tietysti voi olla ylimielinen ja ajatella, että emme tarvitse näitä asiakkaita kun meillä on niitä niin paljon muutenkin, mutta loppupelissä tuollakin voi olla suuri merkitys.

Kukahan tässä nyt on ollut ylimielinen, en todellakaan ajattele noin. Asia vain nyt on niin, että jos joku tuosta suuttuu eikä tilaa, niin se suuttuu sitten ihan mistä vain, eikä tilaisi muutenkaan. Tässä ei aleta mitenkään mielistelemään ja jauhamaan paskaa sen takia, että rakennetaan jotain imagoa. Ilmeisesti sinun markkinointitietomuksesi on vain suoraan kirjoista, vai voitko ihan rehellisesti sanoa, että minun kommenttini ovat vaikuttaneet aikaisemmin Pakkotoiston kävijämääriin? Olen antanut helvetisti rajuja lausuntoja, eikä se sen enempää ole vähentänyt täällä vierailuja. En todellakaan ala rakentamaan mitään imagoa, uskon että käyttäjät ovat senverran fiksuja, että tekevät omat päätöksensä tarjonnan perusteella, eivät sen perusteella mitä Mike on sanonut vuonna miekka ja kivi. Kuten on moneen kertaan sanottu, aina ei voi kaikkia miellyttää, teet niin tai näin, on aina joku valittamassa.
Olisi helvetin kiva tietää, minkälaisen imagon Agony rakentaisi esim minulle, oliskiko minun avatarissa päivänkakkara ja signaturessa otanta eläinsuojelun merkityksestä nyky-yhteiskunnassa.
Mike on edelleen sama persereikä, mutta eipä tässä ainakaan luoda valheellisia imagoja, pyrin olemaan rehellinen, eikä tarvitse kenenkään kelailla, että "onkohan tuo puhe nyt vain markkinoinnin edistämisen mukaista, vai ihan sen oma mielipide".

Originally posted by Tahvo Tohveli
Sairasta toimintaahan tuo on. Täytyy muistaa, että myös länsimaissa harrastetaan silpomista. Poikia ympärileikataan uskonnollisista ja ulkonäöllisistä syistä. Esimerkiksi Yhdysvalloissa melkein 60 % pojista ympärileikataan. Ei toimenpiteenä ole samaa luokkaa kuin tyttöjen ympärileikkaus, mutta täysin turha ja barbaarinen tapa silti.

Nuo ympärileikkaukset tehdään varmaankin lääkärin valvonnan alaisena ja puudutuksella, tuskien siellä on 6 ukkoa pitelemässä kiinni kun pojalta vetäistään esari pois partakoneenterällä. Muutenkin naisten sukupuolielimet ovat helvetisti alttiimpia tulehduksille kuin miehen.

Mike on edelleen sama persereikä, mutta eipä tässä ainakaan luoda valheellisia imagoja, pyrin olemaan rehellinen, eikä tarvitse kenenkään kelailla, että "onkohan tuo puhe nyt vain markkinoinnin edistämisen mukaista, vai ihan sen oma mielipide".

Nii-in Mike on edelleen oma itsensä ja hyvä niin. Valitettavasti tämä maailma vain tahtoo olla lapsellinen ja liiketoimintaa voi todellakin tehostaa tietty mielistely, paskanjauhanta, valehtelu jne. Voithan jatkossa kirjoittaa "pakkotoisto oy" nimimerkin alla viralliset jutut ja oman nimmaris alla omat mielipiteesi. Näin Agonykin vois ostaa pakkotoisto oy:ltä protsku säkin..

Minä vain en sitä ymmärrä, että miksi ei saa mielipidetään sanoa. Ja ehkä olenkin siksi työtön, kun en ole ymmärtänyt, että miksi johtajalle ei saa sanoa totuutta, vaan olisi taloudellisempaa olla samaa mieltä.

Jos tätä asiaa alkaa puimaan markkinointimielessä, niin uskon että moni pitää minuakin sanan mittaisena. Pakkotoisto Oy tulee palvelemaan rehellisesti asiakkaita ja vastaamaan kysymyksiin sen enempää kiertelemättä. Asiat on kuten ne ovat, eikä niitä vääristelemällä kovin pitkälle voi parannella.
En ala kuitenkaan itse mihinkään Halme linjalle, että jutut vain pahenevat kun aletaan enemmän viralliselle tielle. Esim hormoniasioissa en aio enää niin kovasti olla mukana, oman korteni olen kantanut jo 2,5 vuoden aikana kekoon ja palstalla on nykyään paljon osaavia kavereita, jotka voivat valistaa ja vastailla kysymyksiin. Itse keskityn jatkossa lähinnä tekniseen puoleen ja vastailen forumia koskeviin kysymyksiin.

Nuo ympärileikkaukset tehdään varmaankin lääkärin valvonnan alaisena ja puudutuksella, tuskien siellä on 6 ukkoa pitelemässä kiinni kun pojalta vetäistään esari pois partakoneenterällä. Muutenkin naisten sukupuolielimet ovat helvetisti alttiimpia tulehduksille kuin miehen.

Käsittääkseni vastasyntyneiden ympärileikkauksessa harvoin käytetään puudutusta, vanhemmalla iällä kyllä. Saa korjata jos olen väärässä. 6 ukkoa ei tarvita, koska lapsi sidotaan kiinni tarkoitusta varten olevaan telineeseen.

Olen samaa mieltä, että toimenpide ei varmasti ole yhtä traumaattinen kuin tuo tyttöjen ympärileikkauksen äärimmäisin muoto. Mutta yhtä kaikki molemmat barbaarisia toimenpiteitä.

Muistan joskus yläasteella katsoneeni semmoisen videon noista tyttöjen ympärileikkauksista. Se oli jotenkin silleen0, että ne oli asteittain laitettu ns. helpoimmasta tuohon kovimpaan.
Ensimmäinen oli klitoriksen puhkaisu neulalla (miten se sitten tapahtuukaan?)
ja muut kolme tai neljä tapaa oli aina vähän enemmän silpomista kuin edellinen. Korostetusti siinä tuotiin se esille, että hygienia oli vähän niinku pois muodista ja että samalla terällä silvottiin tyttö toisensa jälkeen ja välillä käytiin leikkaamassa kilipukilta munat ja sitten taas tyttöjen kimppuun. Jne.

Jep jep taas. Ihan asiaahan tuo Agony sanoi. Ongelma vaan tuntui olevan ettei hänen selvää kirjoitustaan ymmärretty.

Minkä ihmeentakia viestit pitää ymmärtää hyökkääviksi, vaikka niiden sävy olisi asiallinen?

Eihän agony nyt missään vaiheessa kehoittanut muuttamaan mielipiteitään, vaan sanoi että ne kannattaa ilmaista muuten kuin kärjistetysti. Ja itse olen ihan samaa mieltä. Kyllä se mielipide tulee sieltä esiin muutenkin kuin hyökkäävällä tyylillä ja hyökkäävä tyyli suututtaa osan mahdollisista asiakkaista. Toki pelkät "väärät" mielipiteetkin voi myös suututtaa, mutta niitä ei oteta lähellekkään niin henkilökohtaisesti kuin agressiivisia viestejä.

Ja Mike kun kysyit agonyltä voiko hän rehellisesti sanoa, että kommenttisi olisivat vaikuttaneet kävijämääriin. Minä voin vastata että tiedän henkilöitä jotka olet suututtanut ja he ovat lähestulkoon lopettaneet palstan lukemisen. Ja nimenomaan kun kyse ei ole sinun mielipiteistäsi, vaan siitä miten olet asiat esittänyt. Ja näitä palstaan enemmän tai vähemmän suuttuneita on ennemminkin kymmeniä prosentteja kuin prosentteja tuntemistani palstalaisista, joten väittäisin kyllä että agonyn kommenteissa on perää.

Ja tarkennataan vielä loppuun, että minulle on ihan sama millä tavalla pakkotoisto OY:n henkilöt kirjoittelee ja en sinänsä halua tälläkään viestillä arvostella kirjoituksia. Tehkää mitä haluatte. Tällä viestillä yritän vaan parhaani mukaan tuoda pointin esiin jota ei ymmärretty agonyn viesteistä, sekä vastata esitettyyn kysymykseen.

Hyökkäävästi kirjoitettu? ? Jos koette hyökkäävänä minun mielipiteen maailman syöpäläiskansoista, niin enpä itse sille mitään voi. Voisin sanoa, että jos joku nokkiinsa minun sanomistaan niin paljon ottaa, ettei kykene lukemaan Pakkotoistoa, nii olkoon lukematta. Kävijämäärät rikkovat kokoajan ennätyksiä, taitaa Hemmmo nyt puhuskella omiaan kymmenien prosenttien yleisökadosta. Jos sun herkkä nahka ei kestä suoraa puhetta, niin älä oleta muiden olevan samanlaisia.
Hemmo, ei nää hommat hoidi MUTU meiningillä, susta voi tuntua ilkeeltä, mutta suurin osa pitää teitä vähän hölmöinä, kun metelin nostatte naurettavasta asiasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom