Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Keskustassahan minä:). Peuralla laitteita on melko niukasti mutta saa tuolla kuitenkin treenit tehtyä, siis siinä vanhan-salin puolella. Vanhalla salilla saa käydä kunhan maksaa peuran jäsenmaksun (taisi olla 30mk kun viimeksi maksoin) ei niitä jäsenmaksuja kukaan ikinä kysele. Kuntosalin puolella on jo laitteitakin enemmän ja sinne on kk kortit, hinnoista ei ole mitään tietoa kun en ole ikinä käynyt.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Annie Stark sanoi:
Sut vois raahaa joku syksy tulokkaiden sm ään alle seiskakymppiin:thumbs:

Hmm aikas hiljasta nuo kisahommat tällä massalla.. kyllä sitä täytyy olla kunto laähempänä 87.5 sarjaa ennenku sinne lähtee räpeltään :D

Mitenkäs olisi Roin jengi, pistettäisiinkö keväälle miittiä? Reasonin kanssa oli yksi ilta puhetta, että vaikka huhtikuun lopulla läjäytettäs miittiä? Olisiko sellainen mistään kotosin, että mentäs sakilla reenaamaan vaikka kuntokaruselliin(keskeinen sijainti+Annie vois höpötellä ryhmäalen jos tulee paljon?) ja sen jälkeen palautumisateriat Comicossa. Tämän jälkeen mahdollisesti kevyttä palauttelevaa aerobista vaikkapa Doriksen tanssilattialla! Tai vaikka pohjaksi alotteluita jonkun kotikolossa(ja hampaat jonkun molossa:D riimi riimi!). Mitäs sanotte kuomat?!

Annie Stark sanoi:
Mitäs sanotte kuomat?!

Hei Änni! Äläs nyt unohda, että sun(/teidän) pitää järjestää häpeninkiä pääsiäisenä vieraileville tähdille, mulle ja nimeltä mainitsemattomalla ace-oo-:lle.. :evil:

Comicossa oli viime joulun aikaan aivan törkeän hyvää pihviä.. :kuola: Kuka lähtee 13.4 syömään sinne? :kuola::kuola::kuola:

Hahaa, mä lähen ainaki mukaan kaikkeen, mitä Annie järkkää! Niissä kemuissa on tunnetusti vauhtia ja vaarallisia tilanteita enemmän ku laki sallii:D

PunttiBertta sanoi:
Hahaa, mä lähen ainaki mukaan kaikkeen, mitä Annie järkkää! Niissä kemuissa on tunnetusti vauhtia ja vaarallisia tilanteita enemmän ku laki sallii:D

Oooh! Ihanaa, sinäkin ilmottaudut mukaan! Tervetuloa pakkisremmiin:kippis1: Kiva ku saadaan potentiaalista miittisakkia! Tosin muille voi olla hieman vaarallista, kun me ollaan yhtäaikaa mukana. Mutta kyl ne siitä selviee seikkailumielellä ja pelimannihengellä!:rock:

Eiku toukokuulle mielummin se miitti, Annie prkl, kuunnellaan mitä minä sanon. :D Tosiaan, tämä kuu on niin kiire päällä ettei kerkeä mihkään. Treeni + safka ainakin mulle sitten ku pidetään miitti. Kaljotteluakin tietysti voisi harjoittaa, pitkin hampain...

Täällä yks Rovaniemen pakkislainen lisää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tahdon PunttiBertan mukaan ,ja se ei olis enää toukokuussa:itku: Reason, kyllä sulle prkl käy toi ihan huhtikuun loppu, eiks vaan:) Onkos muuten ketään Roilaisia lähdössä kattomaan Boosman Fitness classicia? Jos on, niin ilmotelkaa. Itse olen miettimässä, josko sinne sittenkin lähtisi.. eli jos olis matkaseuraa, niin voisinpa vaikka täräyttää..:rock:

Ilmoittaudun rollolaiseksi...jiipeellä pääsääntöisesti jumppailen, mutta muuallakin käyn välillä...

Annie Stark sanoi:
:offtopic: Ps.. eilinen uuden laitteen asentaja(ei omistaja) oli muuten perkeleen herkullinen kaveri:kuola: :kuola: :kuola:

Ilmoittaudun laitteen asentajaksi...:nolo:

että silleen...kuten postauksien määrästä näkee, en ole mikään aktiivinen kirjoittaja (lukenut olen sivustoa kolmisen vuotta), mutta kait sitä johonkin miittiin vois osallistua..?!?!

hafanafa sanoi:
Oliko Torqueman tänää 12 jälkeen kuntokarusellissa?
Joo tyhmänä kävin tekeen reenin vaikka oli heikko olo ja kuumehan siitä tuli prkl :D

Ja miitti rulaa.. porukkaa vain linjoille...

Jeah eipäs se kuume mussa pitkään viipyny nyt on käyty jo kahet reenit vetään ja lujaa menee :rock: Kai sitä on niin epäkelpo ettei kelpaa edes bakteereille... :hyper: Mut mut semmosta tänään.. nyt kamelin kans lämmittään puusaunaa ja muutama saunabisse naamaan ja oih olo on fantastico.... sitä lauantai illan huumaa :D

EX- rollolaiset kokoontuu Rolloon pääsiäisenä ;)

Johan sanoi:
EX- rollolaiset kokoontuu Rolloon pääsiäisenä ;)

Näin tekee, ainakin allekirjoittanut ja ace-oo-. Eikö ketään oikeesti ketään kiinnosta pääsiäisen seudussa morjestaa jossain?

Zone-sarja -42%
TJJ sanoi:
Näin tekee, ainakin allekirjoittanut ja ace-oo-. Eikö ketään oikeesti ketään kiinnosta pääsiäisen seudussa morjestaa jossain?

Annie The Organisator? SYÖMÄÄN!!?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom