Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ahvena sanoi:
Et tainnut lukea postini viimeistä lausetta. :D ("Kaikesta huolimatta, paras sali ikinä")

Ja toisekseen, pientähän se on jos tullaan yli 100 kiloa handuissa penkiltä alas. On aika vaikea ottaa käsillä vastaan, ku muuten tulee tanko päälle. Ja ton kaaripenkin ideahan on että voidaan renata ilman päkkäriä, eli penkin hajottua ei ole edes varmistajaa. Vastahan yksi nuori sälli kuoli naapurimaassa...

Luin kyllä mutta aamulla oli NIIN ankara v-olo päällä ettei mitään järkeä joten tuli vähän kirjoteltua turhan ronskisti...

Ahvena sanoi:
Kyllä salilla pitäs pystyä riehumaan kunnon rautojen kanssa ilman että saa koko aika varoa.

Köh köh takaan ja alleviivaan että kyllä pystyy riehumaan niin isoilla ku jaksaa liikuttaa sillä ainakaan itse en ole törmänny sellaisiin penkkeihin mistä irtoaisi... kai sitä vaan sitte osaa valita ne oikeat reenipenkit yms ettei ole ainakaan mun reeniä hidastanu yhtään.
Annie Stark sanoi:
kyllä salilla pitää vehkeet olla asianmukaisessa ja turvallisessa kunnossa, EHDOTTOMASTI! Se ei tarkota että on "hienostosali", jos paikat pidetään siistissä ja laitteet turvallisessa sekä asianmukaisessa kunnossa..
Juuh en nyt tarkoitakkaan laitteita vaan sitä että henkilökohtaisesti en ainakaan kovimpia Veto/Kyykky reenejä kehtaisi esim jiipeellä tehdä sillä uskon että ihmettelijöitä olisi yksi miljuuna sarjan jälkeen... ei sinänsä mitään jiipetä tai muitakaan rollon saleja kohtaan :)

Itseasiassa olen tässä lähiaikoina menossakin joko karuselliin tai jiipelle tekeen muutamat reenit..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Torqueman sanoi:
henkilökohtaisesti en ainakaan kovimpia Veto/Kyykky reenejä kehtaisi esim jiipeellä tehdä sillä uskon että ihmettelijöitä olisi yksi miljuuna sarjan jälkeen...

Enpä todellakaan usko, että jiipeellä kukaan tulee katteleen. Eiköhän siellä monikin reenaa tosi kovaa

Itsen mielestä kuntokaruselli ei mikään hienostopaikka ole.
Mulla vaan on tuolta hassuja kokemuksia, kun eukot ja suurin osa kyniksistä jota siel treenaa aina jaksaa päivitellä sitä kuinka jokku "puuskuttaa niin kauheesti ennen ja jälkeen sarjojen. Mitä ne luulee saavuttavansa sillä? Niin typerän kuulosta tiätsä niinq!!!11!"

kyllä salilla pitää vehkeet olla asianmukaisessa ja turvallisessa kunnossa, EHDOTTOMASTI!
Juu kyllä ne reippaan vermeet on välillä aika erikoisessa kunnossa, mut ei ne nyt ihan giljotiineja sentään ole.

reipasta ei olla lopettamassa,hintojen tarkistus johtuu taas kun tilat on vuokrattu ja on mahdollista että mahdollinen uusi omistaja nostaa vuokraa ja silloin luonnollisesti korttien hintakin nousee,vastaajana oli Jaarli Pirkkiö.

eikä TODELLAKAAN laitepuolta olla poistamassa!!!

hyvä etten saanut selkääni kun moisesta mainitsin!!:eek:

eli eipä kirjoitella tänne niitä vitun mustatuntuu-juttuja ja "luulen että..."

ahveakin kirjoitteelee " jota luulen jäseneksi ym."

jos ei ole kertoa totuutta niin vaietkaa.

Art2 sanoi:
Enpä todellakaan usko, että jiipeellä kukaan tulee katteleen. Eiköhän siellä monikin reenaa tosi kovaa

Juu, ei JiiPeellä kukaan tuu ihmettelemään jos vetää jotain 'twilight zone'-kyykky tai mave treenejä. Kyllä siellä niitä kovaa treenaajia näkee. Esim. Hiltusen Mika ottaa välillä vähän kovempia sarjoja :) .
Niin ja toisaalta jos tulee ihmettelemään niin eiköhän se ole heidän oma häpeä.:hyper:

Zone-sarja -42%
Jos olis töissä enkä opiskelija niin menisin JiiPeelle vain senkin takia että näkis Hiltusen treenejä. Tosin reippaallakin olisi hyvä käyä kattoon kun oikeasti nostetaan sitä rautaa. :lol2: Mutta mutta, kyllähän Das:llakin pärjää, ainoa mikä sieltä ehottomasti puuttuu on prässi. Joka kyllä varmaan seuraavaksi sinne hankitaan. Joku valopää tosin oli ehottanut hankittavaksi lähentäjä-loitontaja vempeleitä ym. :jahas:

Edit : Jos asus eri puolella kaupunkia, niin kyllä sitä Reippaalle varmaan menis. Nouseekohan siellä hinnat paljon, sehän on ollut tosi edullinen paikka ainakin vielä nykyään?

zztop sanoi:
eli eipä kirjoitella tänne niitä vitun mustatuntuu-juttuja ja "luulen että..."

ahveakin kirjoitteelee " jota luulen jäseneksi ym."

jos ei ole kertoa totuutta niin vaietkaa.

Lukutaitoa pliis. ;) Kysyin asiasta juurikin faktatietoja, ja perustelin kysymykseni huhuilla, joiden totuusperän halusin tietää. Tämä "jota luulen jäseneksi" -ilmaisu tarkoittaa juuri sitä, että esittämäni väite on erittäin hataralla pohjalla olevaa mutua. Koska haluan mututietoon oikaisua, esitän luonnollisesti mututiedot, jotka haluan oikaistavaksi. Ja juuri käyttämäni ilmaisun pitäisi kertoa lukijalle, että esitän todellakin vain mututietoa, että ei tulisi epäselvyyksiä, ja sakki hoksais jättää moiset turinat omaan arvoonsa.

Art2 sanoi:

Joo mutta saattaa se ihmetyttää ku tällänen mikki hiiri repii peräsuoli pitkälllä joitais pikkupainoja maasta ja huutaa ku hinaajaa ;) No jos ei muut ihmettelelis niin ainakin itseäni hiukan pistäis punastuttaan... Sanon siis näin ku noi maksimi reenit tuppaa oleen aika äännekkäitä ehkäpä minusta saa silloin myös pienehkön psykopaatin kuvan jos tarkemmin seuraa :rock:

Mikkihiiri sanoi:
Joo mutta saattaa se ihmetyttää ku tällänen mikki hiiri repii peräsuoli pitkälllä joitais pikkupainoja maasta ja huutaa ku hinaajaa No jos ei muut ihmettelelis niin ainakin itseäni hiukan pistäis punastuttaan... Sanon siis näin ku noi maksimi reenit tuppaa oleen aika äännekkäitä ehkäpä minusta saa silloin myös pienehkön psykopaatin kuvan jos tarkemmin seuraa
No eipä se sun huuto ole omasta mielestä kovin kamalaa... ainakaan ollut sillon kun kävin reippaalla

Edit: ja sussa ei kyllä ole muuta mikkihiirtä ku pituus... koskas meinaat kisoihin ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Art2 sanoi:
No eipä se sun huuto ole omasta mielestä kovin kamalaa... ainakaan ollut sillon kun kävin reippaalla

Edit: ja sussa ei kyllä ole muuta mikkihiirtä ku pituus... koskas meinaat kisoihin ;)

Hahahaa eipä sitä tällä kunnola ole kisoihin vielä asiaa... lihaa uupuu reilut 20kg jos kehokisoja ajatellaan.. ei sinne kehtaa narukäsien kans mennä heilumaan. Ja esmes voimanosto kisoihin mua törkitään joka suunnasta salin porukan puolesta mutta ei pätkääkään hetkauta ne varustekikkailut yms..

Eikös meitä muka ole enempää? Rohkeasti hei vaan ilmottautukaa!:D Olis kiva saada sitä miittiäkin järkättyä, ku olis vähän enemmän porukkaa linjoilla! Karusellissa ainakin pyörii ihan asiantuntevan näköstä sakkia, jolle vois lyödä P leiman otsaan! ILMIANTAKAA ITSENNE:D Mun mielestä olis ainakin mukava turista reeni juttuja/ kisajuttuja uusien tuttavuuksien kanssa..

:offtopic: Ps.. eilinen uuden laitteen asentaja(ei omistaja) oli muuten perkeleen herkullinen kaveri:kuola: :kuola: :kuola:

Lähikunnasta olen, mutta en rollosta

Annie Stark sanoi:
Eikös meitä muka ole enempää? Rohkeasti hei vaan ilmottautukaa!:D Olis kiva saada sitä miittiäkin järkättyä, ku olis vähän enemmän porukkaa linjoilla! Karusellissa ainakin pyörii ihan asiantuntevan näköstä sakkia, jolle vois lyödä P leiman otsaan! ILMIANTAKAA ITSENNE:D Mun mielestä olis ainakin mukava turista reeni juttuja/ kisajuttuja uusien tuttavuuksien kanssa..

:offtopic: Ps.. eilinen uuden laitteen asentaja(ei omistaja) oli muuten perkeleen herkullinen kaveri:kuola: :kuola: :kuola:

No joo tänään olisi tarkoitus käydä toi kyseinen sali testaan... Mut tunnistaa parhaiten valkoisesta tekoblondi päästä :nolo: Gaspin treenipöksyistä sekä sinisistä treenitossuista... ja saa tulla turiseen jos joku tunnistaa vaikka olenkin pieni ja vihaisen näköinen sarjojen välissä niin ei kannate pelätä sillä en ainakaan omasta mielestä ole kovin vihainen hemmo :D

Annie Stark sanoi:
Jeå...ei se koko vaan se koko:D Jätkä mua tisseihin asti pitkä ja lihaa ni perkeleesti. Testohöyryä ilmassa oli niin että heikommat pyörty. Loistavan näköstä reeniä, vaikka täytyy myöntää että vitun vihasen näkönen muuten olitki:worship: :rock:

Hmm jaah eli mut on nähty.. olitko sä tekemäs prässiä siinä vires ku ähisin hakissa niiden lelupainojen kans...??

Ainii oli hienoinen yllätys karusellissa reenavien taso... Kyllä meillä reippaalla on keskimäärin porukkaa hiukka kookkaampaa.. johtuu kai niistä ankeista reeniolosuhteista ja tajuttomasta porukkahengestä.. Ei siinä mahtavat reenit sai kiskottua ja jalat oli koko illan siinä kunnossa et konttaan melkein joutu.. kämpille 2 kerrokseen kesti melkein vartti laahustaa ku ei vaan jalka noussu vaikka ei sinänsä ollu "kova" reeni.. ei PAKKOTOISTOJA ei pudotus7supersarjoja vaan ihan suora reeni..

Jappps, pohkeita ja ojentajia notkistelin.. Joo onhan tuolla ihan sekalaista laumaa, ei mitään isompia kavereita, mutta kyl mun makuun olosuhteet on sellaset että siel saa jumppailtua ihan kiitettävästi. Meinasin tulla höpötteleen kaikennäköstä ku oma reeni tökki ni perkeleesti(ingen lust!!) mutta ajattelin kunnioittaa sitä, että joillakin kulkee. Lopeta vaatimattomuus:D Sut vois raahaa joku syksy tulokkaiden sm ään alle seiskakymppiin:thumbs:

HassuSetä sanoi:
paikkakunta varmaan noilla vihjeillä jo tiedetään

Ihanko keskustasta vai reunempaa? Minkälainen on Peuran sali reenailla? Saapiko sinne kuukauden kortteja? Mullon mökki 14km keskustasta ja tulee kesät luuhattua melko tarkkaan sielä. Reenipaikasta vaan ois uupelo, kun ei puunteko ja soutaminen tunnu tarpeeksi monipuoliselta.

Back
Ylös Bottom