- Ikä
- 41
Ahvena sanoi:Et tainnut lukea postini viimeistä lausetta. :D ("Kaikesta huolimatta, paras sali ikinä")
Ja toisekseen, pientähän se on jos tullaan yli 100 kiloa handuissa penkiltä alas. On aika vaikea ottaa käsillä vastaan, ku muuten tulee tanko päälle. Ja ton kaaripenkin ideahan on että voidaan renata ilman päkkäriä, eli penkin hajottua ei ole edes varmistajaa. Vastahan yksi nuori sälli kuoli naapurimaassa...
Luin kyllä mutta aamulla oli NIIN ankara v-olo päällä ettei mitään järkeä joten tuli vähän kirjoteltua turhan ronskisti...
Ahvena sanoi:Kyllä salilla pitäs pystyä riehumaan kunnon rautojen kanssa ilman että saa koko aika varoa.
Köh köh takaan ja alleviivaan että kyllä pystyy riehumaan niin isoilla ku jaksaa liikuttaa sillä ainakaan itse en ole törmänny sellaisiin penkkeihin mistä irtoaisi... kai sitä vaan sitte osaa valita ne oikeat reenipenkit yms ettei ole ainakaan mun reeniä hidastanu yhtään.
Juuh en nyt tarkoitakkaan laitteita vaan sitä että henkilökohtaisesti en ainakaan kovimpia Veto/Kyykky reenejä kehtaisi esim jiipeellä tehdä sillä uskon että ihmettelijöitä olisi yksi miljuuna sarjan jälkeen... ei sinänsä mitään jiipetä tai muitakaan rollon saleja kohtaanAnnie Stark sanoi:kyllä salilla pitää vehkeet olla asianmukaisessa ja turvallisessa kunnossa, EHDOTTOMASTI! Se ei tarkota että on "hienostosali", jos paikat pidetään siistissä ja laitteet turvallisessa sekä asianmukaisessa kunnossa..
Itseasiassa olen tässä lähiaikoina menossakin joko karuselliin tai jiipelle tekeen muutamat reenit..