Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ainut asia mikä JiiPeeltä ehkä puttuu (tai puuttui vielä ainakin jouluna) on kunnon kyykkypaikka, siis sellaista mallia, että olis kunnon varmistusraudat.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Annie Stark sanoi:
En mä tiedä, onhan siellä raavaita äijiäkin:D Jalkareeniin löytyy kyykkypaikkaa ja riittävästi rautaa, hack, prässi, reidenojennuslaitetta. Pohkeille pohjekonetta seisten ja istuen. Sitten takareisille löytyy koukistus maaten, ja technogymin uusista laitteista koukistus istuen. Tonne on tullut "akkojen puolelle" noita technogymin uusia laitteita, esim just reidenojentaja ja koukistajalaitteet. Jos äijä on helvetin iso ja voimaa on pirusti, ei ehkä niissä rauta riitä..? Mäkin oon jiipeellä joskus palloillut, ja ehkä siellä on helmeä ne panatan vipuvarsiprässit:rock: Muuten ei merkittävää eroa, käys koklaileen:thumbs:

Hmm No isohan minä en ole.. ainakaan tarpeeksi... Noh ainaki nuo reippaan ojennu ja koukistus laitteet on ihan liian hempulit mun kintuille.. Kyykkyä en niin edes välitä/voi tehdä ku selkä vihoittelee kivasti aina välissä.

Juuh noh saa nyt nähä paljonko niitä lippuja saa.. äskeisen kyselykierroksen perusteella Jiipee on se ykköspaikka. Tosin se jäi epäselväksi että jos sinne liittyy jäseneksi ja sattuis vain käymään 1kk niin pitääkö se kk maksu maksaa koko vuodelta?

Torqueman sanoi:
Tosin se jäi epäselväksi että jos sinne liittyy jäseneksi ja sattuis vain käymään 1kk niin pitääkö se kk maksu maksaa koko vuodelta?

Kuntokarusellissa ainakin pitää

hafanafa sanoi:
Kuntokarusellissa ainakin pitää

Niin just.. No varmaan pitää sit Jiipeelläki... tietoa kellään? Hmm katsotaan nyt jos noita lippuja tulee koko vuodelle niin taitaa Reipas vaihtua Jiipeehen aika äkisti... ehkä :D

Ainiin kävin mikelle pistää privaa josko tämä tredi ois siirretty yleiselle mut eipä tainnu korviaan lotkauttaa... prkl. Eli jos joku vaikutusvaltaisempi henkilö vois hoitaa niin että saatais tämä yleiselle näkyviin nii hyvä juttu esim. Annie??

laita torgue siihen ojennuslaitteeseen käsipaino painopakan päälle ja mulla seisoo joskus treenikaveri kyydissä..:hyper: siitä vaan pujotat vaijerin välistä,samaa teen ristitaljassa jossa teen ojentajat,kässäri kyytiin ja menoksi

hmmm..miksiköhän siitä vehkeestä on usein vaijerit poikki? viimeksi oli RUNKO poikki totaalisesti!:eek:

Zone-sarja -42%
zztop sanoi:
laita torgue siihen ojennuslaitteeseen käsipaino painopakan päälle ja mulla seisoo joskus treenikaveri kyydissä..:hyper: siitä vaan pujotat vaijerin välistä,samaa teen ristitaljassa jossa teen ojentajat,kässäri kyytiin ja menoksi

hmmm..miksiköhän siitä vehkeestä on usein vaijerit poikki? viimeksi oli RUNKO poikki totaalisesti!:eek:

Mie aloin tekeen sen push downin ylätaljassa... riittää vielä hetkeksi romut kuhan ei voimaliikkeenä tee :hyper: :D taisit muuten tarkoittaakki ylätaljassa tehtynä sitä..? Noh siihen ei heti tarvii tosiaan lisäpainoja vielä.. onneksi, nyt vaan on ongelmana pysyä maassa ku oma paino on niin pieni.. pitänee ripustaa lisäpainovyöllä 50kg roikkumaan niin luulis pysyvän..

Meni hermo niiden käsipainojen kans vekslaillessa... piruvie :curs:

Timba79 lupasi siirtää ketjun, kunhan kaikille sopii tämä yleiselle siirto. Jos jollekin ei sovi, niin ilmoittakaa tähän ketjuun vain, syitä ei kysellä. ;) Mulle ainakin passaa siirtäminen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Örr, nostanpa tämän ylös kun Timba79:n ystävällisellä avustuksella sain tämä yleisen puolelle. Eli jos Rovaniemellä tahi lähimaastossa asustelee niin ei muuta kuin älisette jotain tänne ketjuun. :) Jonkin sortin miittiäkin vois varmaan ajatella vaikka keväälle/kesälle?

Ilmoittaudun. Bongaaminen onnistuu Reippaan salilta vaihteleviin kellon aikoihin. Saatan käydä joskus jopa aivan aamustakin. Jos tapanasi on käydä sunnuntai-aamuisin vanhan sillan tuntumassa olevassa kuparikattoisessa talossa, olen juuri se jonka takia joudut korvasi pesemään reenien jälkeen. Joskus tuntuu että kyykky ottaa enempi kurkkuun kuin reisiin...

Laitteet on salilla vähän vimpulat, mutta vapaitten painojen kanssa reenaamiseen ei täältä parempaa mestaa löydä.

Täällä myöskin rovaniemeläinen treenari.

Ja reippaan salilla saattaapi nähä. Töitten puolesta ilmainen vuosikortti joten eipä tule kalliiksi. :rock:

Naisia vähempi salilla näkyy, mutta eipä se miinusta ole.

Osa laitteista epäkunnossa, mutta vapaita painoja löytyy hyvin.
Nautiluksessa kerran käväsin ja ne härvelit on mitä ihmeellisimpiä, pitäs olla kaikissa käyttöohjeet, että meikäläinen kykenis jotaki tekemään..:eek:

Ahvena sanoi:
Jos tapanasi on käydä sunnuntai-aamuisin vanhan sillan tuntumassa olevassa kuparikattoisessa talossa, olen juuri se jonka takia joudut korvasi pesemään reenien jälkeen. Joskus tuntuu että kyykky ottaa enempi kurkkuun kuin reisiin...

Mitä ihmettä, käykö Ahvena kyykkäilemässä kirkolla? Joskus olenkin tosin ihmetelly kuka helvetti siellä oikein karjuu saatanaa ja perkelettä.

Zelda sanoi:
Nautiluksessa kerran käväsin ja ne härvelit on mitä ihmeellisimpiä, pitäs olla kaikissa käyttöohjeet, että meikäläinen kykenis jotaki tekemään..:eek:

Älä vaan mee sinne .. ettet vahingossakaan riko niitä laitteita :rolleyes:;) Näin meille sanottiin ku pistettiin vähän enemmän painoja ku normaalit pulliaiset.. heti hyökkäs sieltä tiskiltä hemmo niskan taa hönkiin ja niin siellähän ei saa suorittaa omaa reeniohjelmaa, vaan jokaisen ON tehtävä 1-jakosella, jotta et varaa laitteita pelkästään itsellesi.. joopa joo tosta sai kunnon naurut, mutta siihen ne loppukin, kun vuosisopparia ei voinut irtisanoa, vaan maksaa pois alta.. maksaen 2 salin maksut:curs:

Volmari sanoi:
Mitä ihmettä, käykö Ahvena kyykkäilemässä kirkolla? Joskus olenkin tosin ihmetelly kuka helvetti siellä oikein karjuu saatanaa ja perkelettä.

Meinaan, että jos joku kirkossa käyntiä harrastava sattuu kanssani yhtä aikaa Reippaalle, voin rääkymiselläni aiheuttaa pahaa mieltä. Pitäisi keksiä jotain muuta huudettavaa kuin ärräpäät.

Yritin muinoin korttia Nautilukseen. Ei saanut alle puolen vuoden korttia. Selityksenä oli, että mitään tuloksia ei voi saada lyhemmässä ajassa. Olin vähän ihmeissäni moisesta enkä ruvennut tinkaamaan hemmon kanssa, jonka rintalapussa olevan tittelin lausuminen tuottaa vaikeuksia.

Muistaako joku RBC:n salia? Vieläkö on toimintaa? Sali oli Rautia-talon yläkerrassa. Huhujen mukaan Reippaan sali vaihtaa omistajaa tai suljetaan tjsp, joten pitäisi keksiä uusi paikka reenailla. Oisko jollakulla faktaa Reippaan kohtalosta? Seuraa tuskin lopetaan, mutta miten käy tiloille?

Ahvena sanoi:
...Muistaako joku RBC:n salia? Vieläkö on toimintaa?...

RBC oli aivan loistava sali treenata, vapaita painoja riittävästi, sopiva etäisyys rantsuun ja opiskelijaystävällinen hintataso. Sääli, että lopetti toimintansa.

Back
Ylös Bottom