Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Annie Stark sanoi:En mä tiedä, onhan siellä raavaita äijiäkin:D Jalkareeniin löytyy kyykkypaikkaa ja riittävästi rautaa, hack, prässi, reidenojennuslaitetta. Pohkeille pohjekonetta seisten ja istuen. Sitten takareisille löytyy koukistus maaten, ja technogymin uusista laitteista koukistus istuen. Tonne on tullut "akkojen puolelle" noita technogymin uusia laitteita, esim just reidenojentaja ja koukistajalaitteet. Jos äijä on helvetin iso ja voimaa on pirusti, ei ehkä niissä rauta riitä..? Mäkin oon jiipeellä joskus palloillut, ja ehkä siellä on helmeä ne panatan vipuvarsiprässit Muuten ei merkittävää eroa, käys koklaileen:thumbs:
Torqueman sanoi:Tosin se jäi epäselväksi että jos sinne liittyy jäseneksi ja sattuis vain käymään 1kk niin pitääkö se kk maksu maksaa koko vuodelta?
hafanafa sanoi:Kuntokarusellissa ainakin pitää
zztop sanoi:laita torgue siihen ojennuslaitteeseen käsipaino painopakan päälle ja mulla seisoo joskus treenikaveri kyydissä.. siitä vaan pujotat vaijerin välistä,samaa teen ristitaljassa jossa teen ojentajat,kässäri kyytiin ja menoksi
hmmm..miksiköhän siitä vehkeestä on usein vaijerit poikki? viimeksi oli RUNKO poikki totaalisesti!
FINSGT sanoi:Ei muuta kuin yleiselle vaan tämä ketju.
Ahvena sanoi:Jos tapanasi on käydä sunnuntai-aamuisin vanhan sillan tuntumassa olevassa kuparikattoisessa talossa, olen juuri se jonka takia joudut korvasi pesemään reenien jälkeen. Joskus tuntuu että kyykky ottaa enempi kurkkuun kuin reisiin...
Zelda sanoi:Nautiluksessa kerran käväsin ja ne härvelit on mitä ihmeellisimpiä, pitäs olla kaikissa käyttöohjeet, että meikäläinen kykenis jotaki tekemään..
Volmari sanoi:Mitä ihmettä, käykö Ahvena kyykkäilemässä kirkolla? Joskus olenkin tosin ihmetelly kuka helvetti siellä oikein karjuu saatanaa ja perkelettä.
Ahvena sanoi:...Muistaako joku RBC:n salia? Vieläkö on toimintaa?...