Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Heissan. Hiukkasen tännekkin kuulumisia.. Viikon viimeenen työpäivä menossa (onneksi) Alkuviikosta alkoi 3 viikon varastomiehen loman tuuraus sessio eli täälä istutaan 5 neliön kopissa +24 asteen lämmöissä ja luetaan pakkista.

Nyt se sit temput teki ku ajattelin hiukka vähentää hiilareita ja fiksuna poikana söin ruokkiksella 10 munan munakkaan ja avot alko vattassa kiertää siis ziisus mitkä ilmavaivat iski :D Mahtava ollu seurata ku porukka käyny hakeen tavaroita ku alkanu naama vääntyyn norsunvi**lle. Samassa katse on hakenut paikkaa mun tahmaisen rahkakipon ja sheikkerin välillä. :hyper:

Äsken posteljooni toi jonku paketin ja tuumas että täälä on roteiini maistunu... Minä siihen että "hajustako päättelit" niin vastaukseksi sain että "siitäkin" leveän hymyn saattelemana... Eli tylsää on ei voi muuta sanoa. ei taida kyetä edes reenaan tänään ku ei ole noi kintut VIELÄKÄÄN palautunu lauantain jalkareeneistä..

Mites muilla rollon raudankesyttäjillä mennöö?

Juups ilmoittaudun kans rollolaiseksi..

karusellissa treenattu ensin ja sitten dassin salilla. Kunhan rolloon pääsen takaisin niin keskustaan muuttavana Jiipee on varmaankin sitten se paikka minne rautaa mennään nostelemaan :hyper:

Anninportin "salilla" tullu nyt nosteltua jonkin verran ja ens kuussa ois tarkotus ostaa Kuntokaruselliin kortti että pääsee sinne. Torqueman taitaakin olla tuttu mies minulle. Joskus nähty baarissaki asti. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jukiba sanoi:
Anninportin "salilla" tullu nyt nosteltua jonkin verran ja ens kuussa ois tarkotus ostaa Kuntokaruselliin kortti että pääsee sinne. Torqueman taitaakin olla tuttu mies minulle. Joskus nähty baarissaki asti. :D

Way to go... näin se homma etenee :rock: ei muuta ku kaikki paikkikunnalla olevat rohkeasti itseä esiin tuomaan ei se ole niin kauheaa :D

En oo Rollosta, mutta tästä naapurikylästä.
Ilmottaudun sen varjolla, että oon käyny Rovaniemellä :D

Jaahas nostellaanpa tätäkin hiukan... Josko sitä olisi lordin voitto kannustanut arimmatkin rollon puuhastelijat ilmiantamaan itsensä...? :jahas:

PS. Teidät on nähty jo :lol2:

Hmm, duunista vois ehkä saada karuselliin kortin melkein ilmaseksi, paha vaan että noista asioista huolehtiva on tän viikon lomilla. :D Pääsis oikeelle salille treenaan kesäksi, vaikka kyllä Dasillakin rimpuilee ihan ok...

Edit : ja se Lordin aukio-juttu oli kyllä viimesen päälle dorka veto. Mut Lordi-kebu on jees :lol2:

Tässä taas yksi vanha konkari Rovaniemeltä. Pakkotoiston jäsenenä ollut ehkä kolme vuotta, en oo varma. Sali on omassa autotallissa, jossa edelleen treenaan pari-kolme kertaa viikko. En nyt välttämättä ole hököilemässä pakkis-miittinkiin.. mulle tää on ollut vain virtuaaliyhteisö, jossa käyn aina välillä länkyttämässä :)

Rovaniemeltähän sitä ollaan...Tosin tällä hetkellä duunissa rukalla, mutta kaikki vapaat menee rovaniemellä ja silloin tulee käytyä karusellissa treenailemassa.

Aika jännän jutun kuulin tuossa vasta. Jiipee laittaa salinsa ovet kii heinäkuun lopussa! Jos joku tietää tarkempaa, niin antaa tulla, minä en tiedä muuta.

Aika jännän jutun kuulin tuossa vasta. Jiipee laittaa salinsa ovet kii heinäkuun lopussa! Jos joku tietää tarkempaa, niin antaa tulla, minä en tiedä muuta.

Parhaillaanhan sinne haetaan ohjaajia pitkäaikaseen työsuhteeseen..:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom