Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fridge sanoi:Ja FINSGT on mun idoli..
Annie Stark sanoi:Miittiä kannatetaanku vaan koulukiireet helpottaa.. niin ja syksyllä porukalla junalla kattoon kisat!
Ahvena sanoi:Muistaako joku RBC:n salia? Vieläkö on toimintaa? Sali oli Rautia-talon yläkerrassa. Huhujen mukaan Reippaan sali vaihtaa omistajaa tai suljetaan tjsp, joten pitäisi keksiä uusi paikka reenailla. Oisko jollakulla faktaa Reippaan kohtalosta? Seuraa tuskin lopetaan, mutta miten käy tiloille?
zztop sanoi:reippaalla ei ole mitään kohtaloa kuin toimia kuten ennenkin,se on ja pysyy,mistä tuollaista paskaa olet kuokkinut?,nautiluksesta????
Pehvanssi sanoi:Mulle ne sano Reippaalla tuosta vuosikortista semmosta ettei sitä nyt saa väliaikaisesti sen takia, että hintoja tarkistetaan. Ohan se perseestä jos Reipas kaatuu. Siel on asenne kohdillaan...Mikä laite sieltä on lahonnut asiakkaan alta? Kaikki ne on siellä mun mielestä kokoajan ollu.
Ahvena sanoi:No niin, nyt saatiin faktaa. Kiitän! Reipas ei saa kaatua ikinä! Varsinkaan seura vaikken siihen kuulukkaan. Kovia nostajia kaikissa ikäluokissa.
Pakarakone se mahtanee olla. Peilin edessä peckdeckin vieresä. Siitä hajosi se minkä päällä ollaan. En ehtiny näkemään kuin sen että siitä lähti sälli tangentin suuntaan ja ryminä oli valtava. Laite korjattiin aika nopeasti. En oo nähny hemmoa sen jälkeen salilla, vaikkei sille onneksi tainnut kovin pahasti lopulta käydä. Itellä hajos reidenojennusmasiinan istuinosa hitseistä irti. Prässistä on toinen kahva lähteny kokonaan pois ja turvakaaripenkin penkki lähtee irti jos jostain syystä kallistuu. Irtopenkeistä kumpikin heiluu ja keinuu. Kaikesta huolimatta, paras sali ikinä.
Torqueman sanoi:Oivoi jos pitää noin pienestä valittaa niin huhhuh... Sitä voi aina vaihtaa salia jos kaipaa parempaa..
Pehvanssi sanoi:Ei siellä Reippaalla ihan niin paskat ne vehkeet ole.
kylä niillä ihan hyvin treenaa ja omasta mielestä ihan turvallisesti.