Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minneköhän Jiipeen sali muuttaa? Karusellikin muuttaa kuulemma sitte ku revontuli valmistuu siihe nelostien päälle. Jiipeellä voitas kyllä laskea hintoja, aika tyyristä huvia, Karusellikin on nostanut hintojaan aika lailla. Reipas taitaa olla halvin. Nautilus pitäs käydä kattomassa kun sielläkin on laitettu vissiin myös vapaat painot vimpaimien lisäksi.

No mulla on salin vaihto urkalta edessä ja olin ajatellut jiipeetä, mutta ei näin
epäselvässä tilanteessa ainakaan sit ainakaan vielä sinne.
Nautilus on nähty, never sinne enää.

Zone-sarja -42%
No niin, Jiipee näköjään muuttaa osoitteeseen Varastotie 1. Onko tuo Prisman lähellä, vai missä tuo on?

Tuo 24h aukiolo on loistava ja toivottavasti sinne saadaan lisää tilaa ja parempi ilmanvaihto. Lisäinfoa jiipeen sivuilta, tietty.

Varastotie 1:ssä on mm. Metrotukku ja Eurokangas. Eli Prismalta kaupunkiin päin tullaan Lidlin ja Iskun ohi. Tuosta voi vielä katsoa. Muuten olisi hyvä toi JiiPee, mutta opiskelijalle aivan liian kallis.

http://kartta.rovaniemi.fi/

Kiitokset, sijainti selkis. Paikkahan näyttää olevan hyvä, parkkitilaa luulisi löytyvän ja junallakin pääsee ihan pihaan asti :D

Olen muuttamassa Oulusta Rovaniemelle tässä syksyllä ja pitäisi löytää hyvä, opiskelija-budjetille sopiva sali. Kertoilkaas hieman paikkakuntalaiset, jotta mitä saleja sieltä löytyy ja minkä hintaisia? Olis mukava päästä heti reenaileen, ettei tuu turhaa taukoa.:)

No ilmeisesti tuo Reippaan kuntosali Korkalovaarassa on opiskelijalle se oikea vaihtoehto noin kukkaron puolesta ainakin.
Itse meinasin just tässä piakkoin käydä tsekkaan kyseisen salin.. toivottavasti on hyvä, että voi siellä sit reenailla kun Roihin tuun aina käymään :)

Kävitkös tsekkaan salin? Mitä kaikkia saleja Roista löytyy ja missä on hyvä valikoima vapaita painoja? En halua minnekään "naisten salille", vaan sellaiseen kunnon "äijä"-paikkaan, missä voi oikeasti Reenata ja kolistella sitä rautaa kunnolla.:rock:

Criketille

Et sä taida oikein monessa paikkaa voida kolistella.

Reipas on halpa vaihtoehto jossa voi kolistella, mutta jos on muutama euro enempi varaa laittaa niin JiiPee taikka kuntokaruselli.

Joista varmaan se äijämpi ja kehoiluun/ voimailuun parempi vaihtoehto on se JiiPee

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kävin tsekkaan Reippaan, ihan jees sali jos ei mitään neitimeininkiä hae ;) Tosin oisin kaivannu ainakin yhden lisälaitteen takareiskojen reenaamiseen, tai sitten olen todellakin niin sokea, että en löytänyt muutako maaten koukistuslaitteen. Ja himpun verran erilaisia käsipainoja, jotenki liian pitkä se väli siinä punnuksien välissä (joo joo kunnon hifistelijä :D).
Rintareenin tuolla vetäis oikeen mainiosti, näytti sen verran monta rintavehettä olevan :D Kyllähän tuolla nyt reenaa, eipä siinä.

Mutta itse kyllä olen ton JiiPee:n kannalla vieläkin mielummin. Saas nähä millanen paikka se uus tila sitten on. Ja ilmeisesti se on nyt sit 24 tuntia auki kortilla.

2,5 kilon välein on kässärit reippaalla,voiko olla lyhemmilläkin..

toki 45 kilosten jälkeen jää yks pois ja seuraavat on 50KG..

...et kai sie 47.5 olis tarvinnu:eek: ?

Opiskelupaikka saatu Rovaniemeltä. Nyt on siis muutto Helsingistä sinne, että joskus näinkin päin.

Tarkotuksena käydä Reippaalla reenailemassa ja Ounasvaaralla laskettelemassa sitten talvella.

Kannattaa varmaan ottaa fillari mukaan? Välimatkat tuskin mitään suuria, jos asuu keskustassa?

nimim. Kaamosmasennusta odotellen.

2,5 kilon välein on kässärit reippaalla,voiko olla lyhemmilläkin..

toki 45 kilosten jälkeen jää yks pois ja seuraavat on 50KG..

...et kai sie 47.5 olis tarvinnu:eek: ?

En mä kyllä ihan tota meinannu :lol2: Vaan, että se puntti oli vaikee pitää kädessä kun se josta pidetään kii oli niin pitkä.

No jokos Rovaniemi alkaa aktivoitumaan pakkislaisten suhteen? Viikonlopusta alkaen pitäs käydä vähän kotoseutua moikkaamassa.. :)

Täytyy käydä katsastelemassa toi reipas ja Jiipee. Tietääkö kukaan onko amk:lla minkäänlaisia saleja?

Laitteita nyt ei hirveesti tartte olla, kunhan nyt ihan perus setti löytyy (mm.ylätalja, alatalja, smith-kyykky, reisikoukistus ja -ojennus..). Rintareeni hoituu penkillä ja vinopenkillä (tanko+levypainot ja käsipainot).

Kiva, että täällä on muitakin jotka muuttaa Roihin.:rock:

Tietääkö kukaan onko amk:lla minkäänlaisia saleja?
Roin tekussa rantavitikalla ainakin on ihan ok sali. Pieni se on, mutta kaikki tarpeellinen löytyy. Ilmainenkin vielä sattuu olemaan :)
Näin siis oli about 2 vuotta sitten.

ja jos domus-asuntosäätiön kämpän olet ottanut, niin niiden sali (myöskin rantsulla) maksaa joku 5€ kuussa ja on jo suht hyvä! Plussiin kuuluu legendaariset Das-herkules kisat, ja niiden jälkimainingit, jotka päättyy aina karaokeen :D

Öh, tosiaan AMK:n tuotantoalojen kampuksella eli tekulla on sali, jossa on:

Lähentäjä-loitontaja-vempele(Hurraa! :jahas: )
Jalkaprässi
Penkki
Kyykkyteline
Etu/takareisikone
Ylä- ja alatalja
Pec Deck
Stepperi
Kuntopyörä
Dippiteline/vatsojakin voi tehä kait
Sekalainen määrä käsipainoja, suurimmat tais olla 27 kiloa
Ilmainen

Domus Arctican salilla on:

Powerräkki(todella hyvä vehje olemassa)
Penkki
Kuntopyörä
Stepperi
Etureisi/takareisikone(taitaa olla rikki, ei voi muistaa)
Ristitalja(aika huono)
Reverse Hyper-värkki
Dippiteline
Ylä- ja alatalja
Iänvanha prässi jolla ei tee mitään
Vatsalauta on paskana
Nyrkkeilysäkki on paskana
Käsipainoja 2-20 kiloon parin kilon välein, lisäks 25, 30 ja 40 kilon hanttelit
Vain DASin asukkaille, maksaa hurjan 3,5 €/kk :)

Molemmissa on treenattu ja molemmissa saa treenattua ihan hyvin.

Yks rollolainen lisää ilmiantaa itsensä. Karusellissa räpellän ainakin vielä, menny meininki semmoseksi että saattaa olla salin vaihto lähellä.
Se on kumma että ku mavea tekee nii tullaan valittaan ettei saa rymistellä,prkl.
Anteeksi pienoinen avautumisen poikanen, mutta on se kumma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom