Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Oliko Miquel tänään reenailemassa JiiPeellä 5 - 6? Minä meinasin alkaa rupattelemaan ihan nimeltä, mutta ei siinä reenien seassa oikein aivot pelannu niin ei pystyny kummemmin. :)
Kyllä siinä pikku tovi kuitenki rupateltiin pöyän ääressä olankohautuksista ja pitääpä ens kerralla paiskata kättä. :D

Kuka reikähuuli on?

Tosin pituus/paino ei jätä kovin hirveästi vaihtoehtoja.:D

Juu, tänään treenailin 17.30-19, taisi olla porukka jiipeeltä Torniossa kisoissa. Ihan järkyttävää se ilma näin kuumalla kelillä, pakko ottaa taukoo kokoajan.

Oliko Miquel tänään reenailemassa JiiPeellä 5 - 6? Minä meinasin alkaa rupattelemaan ihan nimeltä, mutta ei siinä reenien seassa oikein aivot pelannu niin ei pystyny kummemmin. :)
Kyllä siinä pikku tovi kuitenki rupateltiin pöyän ääressä olankohautuksista ja pitääpä ens kerralla paiskata kättä. :D

Jos meikää tarkotat niin kyllä meikä siellä oli jotaki räpeltelemässä :D.
Täällähän alkaa paljastuun jo uusia tuttavuuksia :hyper:

Jos meikää tarkotat niin kyllä meikä siellä oli jotaki räpeltelemässä :D.
Täällähän alkaa paljastuun jo uusia tuttavuuksia :hyper:

Mistähän minä raapasin tuon Miquelin? :eek: Sori siitä. Se on hyvä että alkaa tuttuja löytymään saliltakin. :) Ei muutaku hyviä treenejä MiQulis ja törmätään salilla! :thumbs:

Auton alle jäänyt Anniekin pääse pikku hiljaa taas treenien pariin... Oon kaivannutkin teitä PALJON.:haart: Selailin noita Pakkis Open päiväkirjoja, ni siellä joku näytti treenailevan JiiPellä. Alkaahan meitä roilaisia siunaantua lisää:thumbs:

Missäs olet auton alle jäänyt? :eek: Toivottavasti ja näemmä ei ole kovin pahasti käynyt. Pikaista paranemista! Salilta ku on pitkään pois niin alkaa masentaan. :( Voimia! :thumbs:

Mistähän minä raapasin tuon Miquelin? :eek: Sori siitä. Se on hyvä että alkaa tuttuja löytymään saliltakin. :) Ei muutaku hyviä treenejä MiQulis ja törmätään salilla! :thumbs:

Joo pittää sitä joku päivä vähä jutustella jos samaan aikaan salille taas satutaan :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Auton alle jäänyt Anniekin pääse pikku hiljaa taas treenien pariin... Oon kaivannutkin teitä PALJON.:haart: Selailin noita Pakkis Open päiväkirjoja, ni siellä joku näytti treenailevan JiiPellä. Alkaahan meitä roilaisia siunaantua lisää:thumbs:

Niin siis oikeestiko!!!??:eek: Kauheaa!!
Toivottavasti ei käynyt pahasti...parane pian!!:haart:

Kyllä sitä tässä pikkuhiljaa taas aletaan käymään, käsi kuitenki ihan suht. koht. hyväs kunnos nyt. Pääsin vasta pari viikkoa sitten ortopedillä käymään. Suositteli et leikkauttaisin ton jos meinaan ihan tosissaan ton lajin kans alkaa touhuamaan. Siinä se väänteli tota kättä ja sattu kyl melko kipeää. Parempi sit vältellä käsilukkoja treeneis :D

Oletko sä muuten se mustapukunen kaveri?

Reasonin tunnistinkin jo :)

Kyllä sitä tässä pikkuhiljaa taas aletaan käymään, käsi kuitenki ihan suht. koht. hyväs kunnos nyt. Pääsin vasta pari viikkoa sitten ortopedillä käymään. Suositteli et leikkauttaisin ton jos meinaan ihan tosissaan ton lajin kans alkaa touhuamaan. Siinä se väänteli tota kättä ja sattu kyl melko kipeää. Parempi sit vältellä käsilukkoja treeneis :D

Oletko sä muuten se mustapukunen kaveri?

Reasonin tunnistinkin jo :)

Joo, se jolla oli se pitkä tukka.

Hyvät herra! menee offtopic mut en viittiny tonne kamppailupuolelle pistää uutta triidiä ku täältä tuntuu näitä vääntäjiä löytyvän.. Eli alkaako bjj-peruskurssia nyt syksyllä? En oo löytäny oikeen mistään tietoa ja oisin kiinnostunu lajista.. Jos ei oteta uusia niin pitää harkita sit judoa. Mut joo kiitti jo etukäteen.

Tervehys pitkästä aikaa:)

Nyt on kesälomat lusittu ja aivan liian nopeestihan ne meni:(. Kesäloma alko oikein mukavasti:urjo:-taudilla, mut loppu olikin sit jo :rock::D. Ilmat oli loistavat!

Annie: Toivottavasti oot jo ok!:haart:

wale: Samaa asiaa oli tarkotus kysyä, mutta ehit ensin.

Mua kyllä kiinnostas kick boxing, mutta ei taida Rollosta löytyä muuta ko thai boxingia?!

Hyvät herra! menee offtopic mut en viittiny tonne kamppailupuolelle pistää uutta triidiä ku täältä tuntuu näitä vääntäjiä löytyvän.. Eli alkaako bjj-peruskurssia nyt syksyllä? En oo löytäny oikeen mistään tietoa ja oisin kiinnostunu lajista.. Jos ei oteta uusia niin pitää harkita sit judoa. Mut joo kiitti jo etukäteen.
Varmaankin alkaa BJJ-peruskurssi syksyllä, ainakin näin luulen. Ajankohdasta ei sitten ole mitään tietoa. Varmaan siitä voi ilmotella tännekin kun on aiheellista. :)

Minun tietääkseni ei ole kickboxingseuraa Rovaniemellä.

Ei ole kikkaria, ei.

Thainyrkkeilyä kyllä löytyy, mutta kyseessä on eri peli.

Tulipa mieleeni että pitää alkaa säästämään rahaa siihen Lucion seuraavaan visiittiin.:D

Niin ja vipitkin vois maksaa taas joku päivä.

Niin ja Reason, onko tuo George Carlin sun avatarissa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom