Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ens kerralla pidetään kyllä joku kunnon miittinki ku tuun Roihin ! Ja kaikille on se ajankohta sit sovittava ;) :kippis1:

Itte kuljeskelin reippaalla aiemmin.

Nyt on tullu lukkopainittua ja väännettyä BJJ:tä, eikä ole salille ehtinyt. Jos JiiPeelle kortin hommais sitten kun rikastuu.

Nyt on selkäreenit takana ja kylläpäs teki hyvää. Meinas olla autolla ajaminen aika kreikkalaisroomalaistapainia ratin kans. Nyt on kyllä motivaatio kohillaan reeniä kohtaan. Tsemppiä kaikille! :thumbs:

Annie: Jahka koulut alkaa, niin sit oon pysyvämmin Roissa. Siihen saakka reissaan vielä Roi-Oulu väliä aina sunnuntaista keskiviikkoon ja toistepäin. Paitsi, että parin viikon päästä mulla alkaa KESÄLOMA:hyper:, jollon suuntaan Helsinkiin ja Imatralle (ainakin näillä näkymin).:rock:

Hagakure: Olitkos Lucion BJJ-valmennusleirillä?:)

Tervetuloa vaan kaikille uusille kirjottelijoille:kippis1:.

En kyllä ihan uusi ole, mutta ajattelin nyt kuitenkin... :)

Tällä hetkellä en treenaa millään salilla, mutta tarkoitus olisi taas syksyllä aloittaa harrastus.

Joten laittakaapa kaupungin salit paremmuusjärjestykseen perustelujen kera.

Tällä hetkellä en treenaa millään salilla, mutta tarkoitus olisi taas syksyllä aloittaa harrastus.

Joten laittakaapa kaupungin salit paremmuusjärjestykseen perustelujen kera.

1.Jiipee 24
Loistavat laitteet. Kaikki tarpeellinen ja vähän enemmänki löytyy. Loistava palvelu. Suhkot edulliset hinnat. Auki 24/7. Ainoa oikea vaihtoehto :D. Oon ite käyny nyt vajaan vuojen ja en vaihtais muualle mistään hinnasta.

2.Urheiluopiston yläkerta
Kaikki tarpeellinen löytyy treenaamiseen. Melko edulliset hinnat. Samalla hinnalla voi juosta vaikka rataa ympäri tai käyttää kenttiä jos niillä ei ole varattuja vuoroja. Aloitin täällä salilla käynnin ja kävin itse pari kuukautta ja sitten vaihdoin oppipoikaan.

3.Kuntokaruselli
Laajat laitevalikoimat ja suurin osa laitteista uusia. Tosin panostettu enemmän laitteisiin kuin vapaisiin painoihin. Maaliskuussa siirtyy uusiin laajoihin tiloihin. Paljon palveluita sisältyy kortin hintaa mutta välillä voi tulla mietittyä että haluaako maksaa sellaisesta mitä ei tule itse käytettyä. Hinnat ovat kokoajan nousseet kalliimmaksi ja vieläkin kuulema nousee muutamalla eurolla. Kävin reilu 4kk jonka jälkeen jiipeelle. Vaikka en ollu jäsen niin postissa tuli reilu puoli vuotta salin vaihdon jälkeen lasku reilun puolen vuoden ajalta. En maksanut vaikka koittivat ensin vedättää ja lopulta sieltäki annettiin periksi,koska laskuun ei ollu perusteita.

4.Oppipoika
Edullinen. Tarvittavat välineet perus jumppailuun. Osa välineistä rikki. Ahdas tila ja talvellakin liian kuuma. Venäläinen kines ohjaaja joka polttaa miesten vessassa saattaa kans välillä häiritä. Kävin puol vuotta ja sitten vaihdoin kuntokaruselliin.

Tässä omat arviot saleilla joilla on tullu käytyä. Kokemukset siis vain omia mielipiteitä

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tulipa tossa mieleen ku tätä ketjua taas lueskelin että osaako joku sanoa mistä rollosta löytys painikenkiä salihommiin. Oon jonkuverran katellu, mutta ei oo sattunu silmään. Tuli ajankohtaiseksi salikenkien uusiminen ku vanhoista tippu pohjat pois:D

No Citysportista oon joskus ostanut ja kävin myös katteleen Keskipisteen Intersportista, molemmissa ainakin silloin oli kenkiä. Kannattaa kysyä molemmista Do-win merkkisiä kenkiä on muuten hinta/laatusuhde kohdallaan, myös painonnostokengissä!! Ainakin Citysport tuota merkkiä vähän aikaa sit myi...

Tännehän tulee mukavasti lisää uusia ihmisiä:).

Hagakure: Olitkos pelaamassa paintballia sillon leirinporukan kanssa?;)

Enpä saanu sit sitä kämppää eli edelleen on hakusessa, prkl..Se oli jo menny:(.

No Citysportista oon joskus ostanut ja kävin myös katteleen Keskipisteen Intersportista, molemmissa ainakin silloin oli kenkiä. Kannattaa kysyä molemmista Do-win merkkisiä kenkiä on muuten hinta/laatusuhde kohdallaan, myös painonnostokengissä!! Ainakin Citysport tuota merkkiä vähän aikaa sit myi...

Kävin nuista katteleenki tuossa joskus, siitä nyt tosin on aikaa ja ei ollut sillon. Mutta täytyypä käyä uuemman kerran kokeileen joskos vaikka onnistais.

Ja taas yksi ilmoittautuu mukaan! :)

Painoja nosteltu vuoden verran kaverin kanssa joka vaihtoi paikkakuntaa, nyt aloitin vuoden tauon jälkeen taas uudelleen toisen kaverin kanssa ja hyvin tuntuis lähteneen liikkeelle. Kuukausi takana ja jotain neljä kiloa tullut massaa lisää, pitänee rauhoittua vähän vissiin. Tosin nythän reenataan bodyä ja toivotaankin että massaa tulee lisää! :rolleyes:

Kävin nuista katteleenki tuossa joskus, siitä nyt tosin on aikaa ja ei ollut sillon. Mutta täytyypä käyä uuemman kerran kokeileen joskos vaikka onnistais.

Ja jos ei juuri sillä hetkellä oo niin pyydä tilaamaan. Myös Valtavoima vai mikälie onkaan vois noita myydä. Kannattaa kysyä eikä pelkästään katsella :rolleyes:

Ja jos ei juuri sillä hetkellä oo niin pyydä tilaamaan. Myös Valtavoima vai mikälie onkaan vois noita myydä. Kannattaa kysyä eikä pelkästään katsella :rolleyes:

Saattaahan sitä jopa innostua kyseleenki jos sille päälle sattuu:)No ei vaiskaan, aikasemmin ei vaan ollu nii akuuttia tarvetta tossuille että kattelin vaan. Maanantaina muuten waltavoimasta meinasin käyäkki, mutta oli pertana sulettu maanantaisin.

Cricket24 sanoi:
Hagakure: Olitkos pelaamassa paintballia sillon leirinporukan kanssa? ;)
Jep. Älä nyt vaan sano, että sinäkin olit.:D
Mieki olin. Hagakuren henkilöllisyyden tajusinki just. Huomenna taas painimaan varmaan. :whip:

Oisko kriketti se vieraileva tummahiuksinen neiti jos kerran siellä sikaloilla olit mukana? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom