Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
No, meikäläinen on treenaillu Santasportissa ja nyt viimeaikoina Kuntokarusellissä.
Onko Rollosta lähdössä paljon porukkaa Lahteen, kisailemaan/tsiigailemaan??

Mieki olin. Hagakuren henkilöllisyyden tajusinki just. Huomenna taas painimaan varmaan. :whip:

Oisko kriketti se vieraileva tummahiuksinen neiti jos kerran siellä sikaloilla olit mukana? :D

Kimmossa Sherlockin vikaa?:D

Kimmossa Sherlockin vikaa?:D
No ei ole ku meni näin kauan, lahjaton salapoliisi. En oo vaan aatellu koskaan asiaa. Missähän ne minun lahjat ylipäätään on, sitä ei tiedä kukaan. :D

Heh, heh..Olinhan mieki siellä mukana. Juurikin se tummahiuksinen vieraileva neiti. Kukas sie Reason sitten oot?
Öö, miten tuon selittäs. Ei oikein osaa. Irkkigalleriassa on kuvia, sieltä voit yrittää tunnistaa lärviä. :)

Onko Rollosta lähdössä paljon porukkaa Lahteen, kisailemaan/tsiigailemaan??

Tokihan Expohon pitää päästä. Olen pelipaikalla sekä Turussa, Jyväskylässä että Lahdessa. Jos jotain kimppamatkustus kiinnostaa, niin privaa vaan, kun ollaan vähän lähempänä häppeninkejä.

Reasoni on minulle tuttu äijeli doomuksen salilta ja kävin muuten joskus yrittämässä töihin sinne RAMK:n toimistolle. Olit siinä haastattelemassa minua. Etkä muuten ottanu töihin. :D Minulla oli yleensä salilla maastokuvioinen t-paita päällä ja lippis/pipo. Eka tuttu on siis jo bongattu. :)

Reasoni on minulle tuttu äijeli doomuksen salilta ja kävin muuten joskus yrittämässä töihin sinne RAMK:n toimistolle. Olit siinä haastattelemassa minua. Etkä muuten ottanu töihin. :D Minulla oli yleensä salilla maastokuvioinen t-paita päällä ja lippis/pipo. Eka tuttu on siis jo bongattu. :)
Hohoho, kyllähän meikä jätkän muistaa. Sori ku et saanu duunia, yks tyyppi tuli halvemmalla... :D

Hohoho, kyllähän meikä jätkän muistaa. Sori ku et saanu duunia, yks tyyppi tuli halvemmalla... :D

Juu, ei se mitään haittaa. :D Nyt on tullu töissä oltua marraskuusta lähtien ja kouluki ohi. Toivottavasti joskus törmätään vaikka salilla tai muualla. :thumbs:

Voi voi kun pääsiskin tuonne Lahteen, mutta taas jälleen kerran noi työt on esteenä:(..

Annie: Ootko muuttamassa pois Roistavai miksi oot kämppääs pois laittamassa?

Heh, pitäs vissiin mennä joka kerta salille niin, et on aivan vi*un pahalla tuulella. Tänään menin selkätreeniä tekemään "hieman" huono tuulisena ja perkule, kun sai rauta kyytiä.:D:D Tai no, ne meikäläisen painot nyt on vielä pieniä monien muiden painoihin verrattuna, mutta kuitenkin! Sit kävin puntarilla pitkästä aikaa ja paino noussu esim.viime kesään verrattuna 7kg:eek:..Piti kattoa lukemaa pari kertaa ennen ku uskoin, et se oikeesti näyttää niin paljon.:)

Tai no, ne meikäläisen painot nyt on vielä pieniä monien muiden painoihin verrattuna, mutta kuitenkin!

Jos yhtään lohduttaa, niin on ne mitä suurimmalla todennäköisyydellä isompia kuin mulla.:D

Joko sie Reason oot alakanu käymään hopailemassa, ei olla yhtäaikaa ainakaan viikkokausiin oltu. Mulla tosin meni viime viikko vähän häneksi treenien osalta.:nolo:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jos yhtään lohduttaa, niin on ne mitä suurimmalla todennäköisyydellä isompia kuin mulla.:D

Joko sie Reason oot alakanu käymään hopailemassa, ei olla yhtäaikaa ainakaan viikkokausiin oltu. Mulla tosin meni viime viikko vähän häneksi treenien osalta.:nolo:
Kävin mie perjantaina. Mulla on vähän motivaatio-ongelmia tuon treenailemisen kanssa ja vähän väliä on kaikenlaista muutaki hommaa. Ei jaksa stressata ku syksyllä joutuu kuitenki stressaan inssityön(ei, ei ole edes aihetta vielä) ja uuden duunin kanssa ihan liikaaki. :D

Huomenna aattelin taas tulla paikalle ottaan kuonoon.

Olikos kukaan pakkislaisista tänään JiiPeellä treenailemassa 20.30 - 21.30 aikana? Ite kävin treenaileen ja sain potkittua kaveriaki persuuksille että sai hänetki mukaan. :) Makiasti meni treenit vaikka onki tuo tauko laskenu painoja sarjoista ja laittanu ne kilot tuonne masun suuntaan. Tästähän on vain suunta ylöspäin kuitenki. :whip:

Jos kiinnostaa fillarointi tai rullaluistelu hyvällä säällä, oikeella asenteella ja kaipaat lenkkiseuraa ota yhteyttä :) Fillaroin tai rullaluistelen melkein joka päivä. J-Salilla toki myös jos sama treeni jne.

Ööh, palasin lomilta takas rolloon ja levykauppa on lähtenyt levyineen pois.Miksi, minne ja kenen kanssa?

Kaverilta kuulin Free Record Shopin joutuneen "myydyksi" tietoa ei ole kuitenkaan että kelle/mille se on myyty.

Onkohan Roihin tulossa uutta levykauppaa?Revontuleen ees?

Muutenkin musiikin saralla tämä on paska paikka, niin vielä tämä ainoa kauppa lähtee veke:itku:

Free Record Shop lopetti Suomen toiminnot kokonaan. Paska kauppahan se olikin, ei tule ikävä. Loppua kohti siellä supistettiin valikoima ihan perseelleen, laitettiin kauppa täyteen niitä ale-tiskejä. Levykauppa Äx, Cdon.com ja Play.com ja NetAnttilakin tuo levyt himaan edullisesti ja on valikoimaa.

Jos tulisi oikea levykauppa, niin voisin tukea sitä. FRS:n tyyliset kaupat joutaakin lähteä. :D

Juu paska kauppahan se oli, mutta nyt ei ole kauppaa ollenkaan.

Netistä voi tilata joo, mutta entä se löytämisen ilo mikä tulee kaahlatessa levykaupan levyjä? Se tunne, että "hei antakaa määkin shoppailen vähän".
Täälä ei taida olla ees levyihin erikoistunutta divaria?

Ko.liikkeessä löytämisen ilo oli kyllä aika harvinaista, lähinnä liikkeestä ulos tullessa tätä tunnetta oli havaittavissa.

Outoa ettei näin "isossa" paikassa ole edes yksityistä tai muuta levynmyyjää...

Ööh, palasin lomilta takas rolloon ja levykauppa on lähtenyt levyineen pois.Miksi, minne ja kenen kanssa?

Kaverilta kuulin Free Record Shopin joutuneen "myydyksi" tietoa ei ole kuitenkaan että kelle/mille se on myyty.

Onkohan Roihin tulossa uutta levykauppaa?Revontuleen ees?

Muutenkin musiikin saralla tämä on paska paikka, niin vielä tämä ainoa kauppa lähtee veke:itku:

Olet aikaasi jäljessä. Warettamalla saa kaiken ja vielä ilmaseksi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom