Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mieki olin. Hagakuren henkilöllisyyden tajusinki just. Huomenna taas painimaan varmaan. :whip:
Oisko kriketti se vieraileva tummahiuksinen neiti jos kerran siellä sikaloilla olit mukana? :D
No ei ole ku meni näin kauan, lahjaton salapoliisi. En oo vaan aatellu koskaan asiaa. Missähän ne minun lahjat ylipäätään on, sitä ei tiedä kukaan. :DKimmossa Sherlockin vikaa?:D
Öö, miten tuon selittäs. Ei oikein osaa. Irkkigalleriassa on kuvia, sieltä voit yrittää tunnistaa lärviä.Heh, heh..Olinhan mieki siellä mukana. Juurikin se tummahiuksinen vieraileva neiti. Kukas sie Reason sitten oot?
Onko Rollosta lähdössä paljon porukkaa Lahteen, kisailemaan/tsiigailemaan??
Hohoho, kyllähän meikä jätkän muistaa. Sori ku et saanu duunia, yks tyyppi tuli halvemmalla... :DReasoni on minulle tuttu äijeli doomuksen salilta ja kävin muuten joskus yrittämässä töihin sinne RAMK:n toimistolle. Olit siinä haastattelemassa minua. Etkä muuten ottanu töihin. :D Minulla oli yleensä salilla maastokuvioinen t-paita päällä ja lippis/pipo. Eka tuttu on siis jo bongattu.
Hohoho, kyllähän meikä jätkän muistaa. Sori ku et saanu duunia, yks tyyppi tuli halvemmalla... :D
Tai no, ne meikäläisen painot nyt on vielä pieniä monien muiden painoihin verrattuna, mutta kuitenkin!
Kävin mie perjantaina. Mulla on vähän motivaatio-ongelmia tuon treenailemisen kanssa ja vähän väliä on kaikenlaista muutaki hommaa. Ei jaksa stressata ku syksyllä joutuu kuitenki stressaan inssityön(ei, ei ole edes aihetta vielä) ja uuden duunin kanssa ihan liikaaki. :DJos yhtään lohduttaa, niin on ne mitä suurimmalla todennäköisyydellä isompia kuin mulla.:D
Joko sie Reason oot alakanu käymään hopailemassa, ei olla yhtäaikaa ainakaan viikkokausiin oltu. Mulla tosin meni viime viikko vähän häneksi treenien osalta.
Ööh, palasin lomilta takas rolloon ja levykauppa on lähtenyt levyineen pois.Miksi, minne ja kenen kanssa?
Kaverilta kuulin Free Record Shopin joutuneen "myydyksi" tietoa ei ole kuitenkaan että kelle/mille se on myyty.
Onkohan Roihin tulossa uutta levykauppaa?Revontuleen ees?
Muutenkin musiikin saralla tämä on paska paikka, niin vielä tämä ainoa kauppa lähtee veke:itku:
Olet aikaasi jäljessä. Warettamalla saa kaiken ja vielä ilmaseksi :D
Olet aikaasi jäljessä. Warettamalla saa kaiken ja vielä ilmaseksi :D