Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hahaa noin 99% varmuudella voit bongata mut sieltä tänään.. ja onhan siel yksi pakkislainen ovimiehenä joka ei vain pahemmin ole tänne kirjoitellu. ja bongausta helpottamaan todennäköisesti tossa on mun paitavalinta http://www.sportheavy.fi/nayta_tuote.php?tuote=3075 :D heh on kuiten kauluspaita ja kaikkea onhan se sen verran fiini paikka hah :lol2:
Ootko cricket töissä sielä vaiko täh?
Niin ja saa tulla nykiin "hihasta" jos vaan kehtaa/haluaa lupaan etten suutu ainakaan :kippis1:
Torqueman: Mä muuten näin sut aivan 100% varmuudella eilen siellä. Jos oisin vielä tienny etukäteen ton sun paitavalinnan, niin oisin nykiny siitä hihasta. Eihän sitä nyt ujo tyttölaps uskalla tulla jutteleen, kun olin varma, mutta en aivan varma ... Mitäs tykkäsit paikasta?
Juttelin eilen Jiipeen kanssa valmennushommista siinä töitten sivussa. Saas nähä alkaako tää tyttö kisaileen jossain vaiheessa. Pääsis nyt vaan reenaamaan ensin...
Mä oon siellä semmonen jokapaikanhöylä, mutta pääasiassa mut löytää vielä tällä hetkellä sieltä, missä ei oo tanssilattiaa;) . Katotaan nyt, mikä mun lopullinen työ sitten tulee olemaan.
Kukas ovimiehistä on pakkislainen? Reenaako Jiipeellä vai Reippaalla?
Torqueman: Mä muuten näin sut aivan 100% varmuudella eilen siellä. Jos oisin vielä tienny etukäteen ton sun paitavalinnan, niin oisin nykiny siitä hihasta. Eihän sitä nyt ujo tyttölaps uskalla tulla jutteleen, kun olin varma, mutta en aivan varma ... Mitäs tykkäsit paikasta?
Juttelin eilen Jiipeen kanssa valmennushommista siinä töitten sivussa. Saas nähä alkaako tää tyttö kisaileen jossain vaiheessa. Pääsis nyt vaan reenaamaan ensin...
Mä oon siellä semmonen jokapaikanhöylä, mutta pääasiassa mut löytää vielä tällä hetkellä sieltä, missä ei oo tanssilattiaa;) . Katotaan nyt, mikä mun lopullinen työ sitten tulee olemaan.
Kukas ovimiehistä on pakkislainen? Reenaako Jiipeellä vai Reippaalla?
Koskaan ei löydy ajankohtaa, joka sopisi kaikille. Onko täällä ylipäätään innostuneita minkäänlaiseen miittihässäkkään?
Näin vinon ja sen pikkuisen eilen salilla.. Pidetään kohta kriisikokousta sun takias Big T! Vierotetaan sut viinasta ja pillusta! Toi ei tee kehopoliittisesti sulle hyvää beibe...
Torquemanin tiukka peba bongattu eilen .. Tottahan toki mä tiedän kenestä puhut!Kerron terveisiä, kun tänään meen töihin.
Iso T: Mitä sitä turhaan kierteleen:D . En oo kauhean ujon sorttinen..
Koskaan ei löydy ajankohtaa, joka sopisi kaikille. Onko täällä ylipäätään innostuneita minkäänlaiseen miittihässäkkään?
Vois kattoa tossa joulukuussa vaikka isompaa miittiä, jos porukkaa kiinnostaa. Kimppareenit, ruokailuja sun muuta. Sitä ennen vois olla jotain minihengailuja. Leffailtaa, bodyhässäköintiä tai ihan mitä vaan. Annien bodymekkaan olette aina tervetulleita. Ei tarvi mikään virallinen miitti olla, kyllä tänne voi tulla höpisemään ja kahvittelemaan ts. vinomukistelemaan muutenkin :D
Onkohan tä ihan turhaa.... :D