Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
olen alusta asti tiennyt ettei sali lopu,Tanninen saa sanoa mitä haluaa.

se on perunut puheensa,mutta jostain syystä ei ole nettiin korjattu.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Torqueman: Mä muuten näin sut aivan 100% varmuudella eilen siellä. Jos oisin vielä tienny etukäteen ton sun paitavalinnan, niin oisin nykiny siitä hihasta. :) Eihän sitä nyt ujo tyttölaps uskalla tulla jutteleen, kun olin varma, mutta en aivan varma:rolleyes: ... Mitäs tykkäsit paikasta?

Juttelin eilen Jiipeen kanssa valmennushommista siinä töitten sivussa. Saas nähä alkaako tää tyttö kisaileen jossain vaiheessa. Pääsis nyt vaan reenaamaan ensin...

Mä oon siellä semmonen jokapaikanhöylä, mutta pääasiassa mut löytää vielä tällä hetkellä sieltä, missä ei oo tanssilattiaa;) . Katotaan nyt, mikä mun lopullinen työ sitten tulee olemaan.

Kukas ovimiehistä on pakkislainen? Reenaako Jiipeellä vai Reippaalla?

Hahaa noin 99% varmuudella voit bongata mut sieltä tänään.. ja onhan siel yksi pakkislainen ovimiehenä joka ei vain pahemmin ole tänne kirjoitellu. ja bongausta helpottamaan todennäköisesti tossa on mun paitavalinta http://www.sportheavy.fi/nayta_tuote.php?tuote=3075 :D heh on kuiten kauluspaita ja kaikkea onhan se sen verran fiini paikka hah :lol2:

Ootko cricket töissä sielä vaiko täh?

Niin ja saa tulla nykiin "hihasta" jos vaan kehtaa/haluaa lupaan etten suutu ainakaan :kippis1:

Miekin olen ilmeisesti pongannut Torquemanin eilen Onnelassa, jos sulla oli toi paita päällä. ;)

Yritin itsekkin bongata eilen Crikettiä Onnelassa, mutta eihän siitä mitään tullu kun siellä on jo pelkästään henkilökuntaa niin mahdottomasti :D Rokkipuoli tais olla paras arvaus...

Ihan hieno mesta ja bonusta tosiaan siitä, että voi kuunnella vähän erilaistakin musiikkia.

Torqueman: Mä muuten näin sut aivan 100% varmuudella eilen siellä. Jos oisin vielä tienny etukäteen ton sun paitavalinnan, niin oisin nykiny siitä hihasta. :) Eihän sitä nyt ujo tyttölaps uskalla tulla jutteleen, kun olin varma, mutta en aivan varma:rolleyes: ... Mitäs tykkäsit paikasta?

Juttelin eilen Jiipeen kanssa valmennushommista siinä töitten sivussa. Saas nähä alkaako tää tyttö kisaileen jossain vaiheessa. Pääsis nyt vaan reenaamaan ensin...

Mä oon siellä semmonen jokapaikanhöylä, mutta pääasiassa mut löytää vielä tällä hetkellä sieltä, missä ei oo tanssilattiaa;) . Katotaan nyt, mikä mun lopullinen työ sitten tulee olemaan.

Ainakin yksi taitaa olla reippaalta. Semmoinen nuori kalju kaveri.

Samoin kriketti nähty aikas varmasti juurikin siel mis ei oo tanssilattiaa... :D Ihan viihtyisä paikka oli kyl.. melko varmaan sitä tonne eksyy jatkossaki jos on tarvetta päästä tuulettuun..

Se on sellanen pieni mies joka ennen reenas reippaalla ja nyt tosin jiipeellä. ja jep kalju nuori reipaslainenki on järkkärinä.

No paljastetaan nyt, että mut voi bongata "ass popista". Vauhtia on aika lailla sata lasissa koko ajan ja pieni pilke silmäkulmassa:D . Taisin Torquemanin edestä jonkun tyhjän tuopin käydä bongaamassa tai jotain vastaavaa..

Ei muutako miitinkiä pystyyn porukalla joku ilta. Ma, ti, to ja su taitaa olla mahollisesti illat, jolloin en oo töissä. Sekin on vielä hieman epävarmaa.

Haa tulipas sitte käytyä eilenki onnelassa ku sattu tuleen loppuviikko lomaa töistä :D Huoh se suomipop puolen yks myyjistä kyllä humallutti mut täysin.. ei vain voinut pysyä pois tiskiltä :kippis1: hehee kriketti voi kertoakkin sille terveisiä sillä takuulla tiedät kenestä puhun ;)

Perskules saas nyt nähä jos sitä kovin innostuu niin huomena uudestaan kierrokselle. toivottavasti tämä tapa ei jää pysyväksi tai kohta ollaan ihan heinäseipäännäköinen :lol2:

Näin vinon ja sen pikkuisen eilen salilla.. Pidetään kohta kriisikokousta sun takias Big T! Vierotetaan sut viinasta ja pillusta! Toi ei tee kehopoliittisesti sulle hyvää beibe...

Törmäsinpäs eilen salilla oikein mukavaan pakkis tyttöön! Ihan huippua tutustua uusiin ihmisiin:hyper:

Vois sitä miittiäkin miettiä...... edes pikkuruista.. ketään inspaa järkkäillä? Vois tollasta pienimuotoista treffiä pitää joku ilta, vaikka vinomukistellen? :D

Torquemanin tiukka peba bongattu eilen:rock: .. Tottahan toki mä tiedän kenestä puhut!Kerron terveisiä, kun tänään meen töihin.:)

Jotain miittiä kyl pitäs järkkäillä. Ehotuksia? Mulla näyttäis olevan ke,to,pe ja la töitä, et ne loput illat sitten ois vapaata. Tai voihan sitä treffata ennen töihin menoakin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vois järkkäillä jotain, tosin mielellään vaikka ens viikolla kun tällä viikolla ei oikein onnistu. Vaikkapa ens tiistaina...mutta loppuviikostakin vois onnistua.

Koskaan ei löydy ajankohtaa, joka sopisi kaikille. Onko täällä ylipäätään innostuneita minkäänlaiseen miittihässäkkään?

Vois kattoa tossa joulukuussa vaikka isompaa miittiä, jos porukkaa kiinnostaa. Kimppareenit, ruokailuja sun muuta. Sitä ennen vois olla jotain minihengailuja. Leffailtaa, bodyhässäköintiä tai ihan mitä vaan. Annien bodymekkaan olette aina tervetulleita. Ei tarvi mikään virallinen miitti olla, kyllä tänne voi tulla höpisemään ja kahvittelemaan ts. vinomukistelemaan muutenkin :D

Onkohan tä ihan turhaa.... :D

Zone-sarja -42%
Näin vinon ja sen pikkuisen eilen salilla.. Pidetään kohta kriisikokousta sun takias Big T! Vierotetaan sut viinasta ja pillusta! Toi ei tee kehopoliittisesti sulle hyvää beibe...

Torquemanin tiukka peba bongattu eilen .. Tottahan toki mä tiedän kenestä puhut!Kerron terveisiä, kun tänään meen töihin.

Hehee pienoinen ristiriita näissä asioissa... Eipä tässä hätää ole et kunto kovin kärsis ku ei ole tarkoitus ihan joka v-loppu pyöriä liikenteessä. Eilen vaan lähti vähän lapasesta mut seki menee täysin sen yhden kauniin myyjään piikkiin prkl :)

Kiitos kriketille kommenteista mun takalistoa kohtaan, olit yllättävänki suorapuheinen :eek:

Mut kivaa oli ja se vielä hauskempaa ku saa pääkoppa mukavasti lepoa reenihommista jne.

Juups miitti hommia vois järkkäillä ja v-loput mahtaa olla paras vaihtoehto niin saa esmes reenin jälkeen kitata erittäinki palauttaavaa ohrapirtelöä... mut mut eihän se ole ku joku alkaa touhuaan vaan.

Ja Annien luona voisin tulla nyt v-loppuna ihan muuten vain kyläileen ja katsoa jos sais sen pikkumiehenki mukaan...

Iso T: Mitä sitä turhaan kierteleen:D . En oo kauhean ujon sorttinen..:rolleyes:

Totta eipä sitä kannata kierrellä niin tullee ainaki asiat kerralla selviksi :rock:

Hehee hieman kyl se yks kamu ihmetteli ku tulit yhtääkkiä ylistään mun peräpuolta siihen et mikäs juttu toi nyt on... Totesin sille vain et minkäs teet ku on niin herkkuperse :lol2:

Koskaan ei löydy ajankohtaa, joka sopisi kaikille. Onko täällä ylipäätään innostuneita minkäänlaiseen miittihässäkkään?

Vois kattoa tossa joulukuussa vaikka isompaa miittiä, jos porukkaa kiinnostaa. Kimppareenit, ruokailuja sun muuta. Sitä ennen vois olla jotain minihengailuja. Leffailtaa, bodyhässäköintiä tai ihan mitä vaan. Annien bodymekkaan olette aina tervetulleita. Ei tarvi mikään virallinen miitti olla, kyllä tänne voi tulla höpisemään ja kahvittelemaan ts. vinomukistelemaan muutenkin :D

Onkohan tä ihan turhaa.... :D

No ei tosiaankaan oo, kyllä varmaan ihmisiä kiinnostaa vaikka tää vähä nihkeetä on ollukin. Vaikka se pikkujouluidea vois olla kiva, jos sovittais hyvissä ajoin vois onnistua isommallakin porukalla. 3.-4.11 viikonloppunakin voisi kyllä jotain pientä yrittää mitä Zelda tossa ehdottelikin. Tai sitten ehkä Homppa änkee kaffelle joku päivä:D

Mä en oo kyllä ihan varma tosta BIG T:n perseestä. Tuuppas näyttään ni katotaan, kuin kiree se on :lol2: Tulkaa vaan pienen miehen kans kyläileen. Ottakaa vino mukaan, se on nimittäin kasvanu ihan perkeleesti!

Homppa, tuu ihmeessä kyläileen. Jotka haluaa tulla kahvittelemaan, niin privaa vaan niin lykkään osotetta ;)

Eikai me nyt marraskuun alussa vielä pikkujouluilla? Vaikka joulukuun 2. pv lauantaina?

Olis ihana tuusailla Roin pakkislaisten kanssa.. kun näyttää siltä, että keväällä mut nakataan tuonne Keski-Suomeen..Eli nyt viel paljon aktiiviteettia kun kerkiee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom