Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vielä 03.45, kun mulla on töitä siihen aikaan. Tai voinhan mä tulla sit perästä sinne sillan alle:D ...
Iso T bongattu taas kerran;) .
Mut ehottomasti järkätään jonkunlaista miittiä. Mites tytöt (ja myös pojat) ois, jos kaffeteltais joku päivä jossain tai käytäis lenkillä tms?
Tänään pääsin treenaan taas aivan hemmetin pitkän tauon jälkeen ja olo on :D . Kyllä noi tauot on niin syvältä:curs: ...
Mites nyt se miitti homma? Mulla noita töitä aivan perkele*sti, mutta jotain meidän on aivan must järjestää. Mua voi aina tulla moikkaan töihin, mut ois oikeesti kiva jotain touhuilla porukalla ja tutustua saman henkisiin ihmisiin.
Jos saan ihan hippasen sekaantua teän miittisuunnitteluun, niin jos esim joulun ja uuden vuoden välissä kehittelette jotain reenisysteemiä, ni mäki voisin poiketa naapuripitäjästä. Oon kuite puoliksi Rollolainen ;)
Tosin tuo aika on kyl semmonen että harva silloin edes ajattelee salia. Ja aika harva sali on muuten edes auki, joten...Hiton huono idea muuten. :arvi:
Jos saan ihan hippasen sekaantua teän miittisuunnitteluun, niin jos esim joulun ja uuden vuoden välissä kehittelette jotain reenisysteemiä, ni mäki voisin poiketa naapuripitäjästä. Oon kuite puoliksi Rollolainen ;)
Tosin tuo aika on kyl semmonen että harva silloin edes ajattelee salia. Ja aika harva sali on muuten edes auki, joten...Hiton huono idea muuten. :arvi:
Minä tulisin kyllä ilomielin vaikka hakemaan sinut Kemistä. Onhan tuota ennenkin ajeltu "muutamat" kilometrit yhdessä. :D Tulisit samalla meille vielä kyläänkin. :haart:
homppa: Sieltähän mut löytää ilta kasista eteenpäin:D ..Viiletän välillä vähän joka puolella Onnelaa, mut ass popissa olen suurimman osan aikaa. Nykäse hihasta, jos tunnistat, kun mä en sua taida tietää.
Iso T: Voin mä koittaa saada sen tytön mukaan, mut en tiiä kuinka se innostuu body-väen bileistä, mut yritetään;) .
Lihan himoisiahan tässä kaikki ollaan:D .. Luulen, et saan sen kissimirrin mukaan pirskeisiin, jos oikein hehkutan.;)
..ja mähän en niihin pirskeisiin tule, missä Big T heiluu lihanhimoissaan jonkun nartun kimpussa.. :D
Ei taida tuo miittihomma edelleenkään edistyä? Kaikki,joita kiinnostaa, niin kaivaa nyt kalenterin esiin, ja katsoo sopivan päivän. Valitaan sitten niistä, että homma lähtee liikkeelle. Tai ei miitata koskaan missään. Kiva ku Big T ja apteekkari käy täällä väliin istumassa, nii ei pääse ihan tylsistymään. Tosin.. nekään ei suostu vinomukistelemaan. Vino taitaa olla ainut..