Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
lisää rollolaisia ilmottautuu o/ ja samalla uus tyyppi koko forumilla :>

salina jiipee kakkosnelonen jossa tullu käytyä viime keväästä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nostetaanpas tätä nyt vähän ylös. Vieläkös rollolaisia kiinnostaisi kehitellä jotain yhteisiä sembaloita. Tää taitaa olla vähän tällainen ikuisuusprojekti..:rolleyes: Pikkujoulut? Tai ehkäpä vappurieha tahi juhannuskarkelot?

Mulle käy koska vaan, ihan mitä vaan! Tämä tosiaankin tuntuu ikuisuusprojektilta, varsinkin kun noi POJAT ON NI EPÄAKTIIVISIA!:D Mulle käy vaikka tänä viikonloppuna joku minimiitti, jossa voitas sunnitella megamassiivista miittiä, vaikka sitten niitä pikkujouluja. Antakaa vaan tulla toiveita ja ehdotuksia!

Enköhän mieki oo matkassa jossain miitissä. Mullekkaan ei sillä viikonlopulla ole niin hirveästi väliä ku ainakin vielä kalenteri on suht tyhjä.

Heippa taas pitkästä aikaa:)

Kiirettä on pitäny niin, etten oo ehtiny edes kirjottelemaan tänne. Kohta kolme viikkoa oon sairastanu, joten treenit on jääny väliin ja olo on niin löysä...:curs: :curs: :wall: :wall: Jospa sitä kohta taas pääsisi puntille. Toivon ainakin niin!

Minkäänlaista miitinkiä ei ilmeisesti vielä ole järkkäilty. Kuinka moni on tulossa Suomen suurimman ympäri vuoden auki olevan yökerhon avajaisiin? Minut voi sieltä bongailla, jos oikein tarkkana on. ;)

Heippa taas pitkästä aikaa:)

Kiirettä on pitäny niin, etten oo ehtiny edes kirjottelemaan tänne. Kohta kolme viikkoa oon sairastanu, joten treenit on jääny väliin ja olo on niin löysä...:curs: :curs: :wall: :wall: Jospa sitä kohta taas pääsisi puntille. Toivon ainakin niin!

Minkäänlaista miitinkiä ei ilmeisesti vielä ole järkkäilty. Kuinka moni on tulossa Suomen suurimman ympäri vuoden auki olevan yökerhon avajaisiin? Minut voi sieltä bongailla, jos oikein tarkkana on. ;)

Alunperin tarkoitus oli lähteä tonne mut meni viime v-loppuna pikkasen liian lujaa ja vasta nyt alkanu toipuun siitä. :jahas:

Mut mut katsotaan mitä sitä innostuu duunaileen.. parasta olis jos ei lähtis mihinkään niin vois sit reippaana mennä la reenaileen.. :rock:

Ei muutako menoksi ja baanalle!:rock:

Eijei ei noin.. hehee täälä sitä mässätään yöprotskuja naamaan ja keskitytään jo huomena oleviin 2 salitreeniin.. jos sitä aamulla kiduttais etureiskat ja pohkeet ja illal rinta hauis.. Pakko keskittää kaikki maholliset varat reeniin sillä pitää saada kroppaan lihaa jos sitä tosiaa innostuu ens syksyn kisasuunnitelmista tosissaan. Pienenä ja näillä pakkasen raiskaamilla pulkannaruilla ei lavoille ole vielä asiaa.

Keep on pumping :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitihän sitä käyä paikka katsastamassa ku kerta soitettiin ja pyydettiin :hyper:
Onnela oli ihan siisti mesta ja huomas että on pistetty rahaa remonttiin. Näytti ihan Sedun paikalta :D

Mä olin ja kiirettä piti;) . Pikku hiljaa tässä heräilen ja toivun avajaisillasta. Jos oikein muistan, niin asiakkaita kävi n.2500. Hieno paikkahan se on! Kyllä se sisustus on muihin yökerhoihin verrattuna upea. Tänään sit se seuraava koitos. Saas nähdä onko yhtä kiireinen ilta, kun eilen.. Mahollisesti ehkä bongailin eilen siinä kaiken hässäkän keskellä sen näköisiä ihmisiä, että saattaisivat olla jopa paikkikselta?

Mä olin ja kiirettä piti;) . Pikku hiljaa tässä heräilen ja toivun avajaisillasta. Jos oikein muistan, niin asiakkaita kävi n.2500. Hieno paikkahan se on! Kyllä se sisustus on muihin yökerhoihin verrattuna upea. Tänään sit se seuraava koitos. Saas nähdä onko yhtä kiireinen ilta, kun eilen.. Mahollisesti ehkä bongailin eilen siinä kaiken hässäkän keskellä sen näköisiä ihmisiä, että saattaisivat olla jopa paikkikselta?

Hahaa noin 99% varmuudella voit bongata mut sieltä tänään.. ja onhan siel yksi pakkislainen ovimiehenä joka ei vain pahemmin ole tänne kirjoitellu. ja bongausta helpottamaan todennäköisesti tossa on mun paitavalinta http://www.sportheavy.fi/nayta_tuote.php?tuote=3075 :D heh on kuiten kauluspaita ja kaikkea onhan se sen verran fiini paikka hah :lol2:

Ootko cricket töissä sielä vaiko täh?

Niin ja saa tulla nykiin "hihasta" jos vaan kehtaa/haluaa lupaan etten suutu ainakaan :kippis1:

Vitun Torqueman ei mihkään biletyksiin. Tuut salille kera Annien? :whip: Hyvä ku meillä on tuttu ovimies ja nyt krikettikin hommissa, ni mikäs siinä biletellessä, jos joskus innostuu. Jonon ohi ja ilmaset viinat:hyper: ;)

Oon käyny jo kurittaan etureiskat pohkeet ja vatsan tänään karusellissa.. Huomasin et mun reidet alkaa oleen rautaa ja oi sitä suonien vilinää mikä siel nyt vallitsee mmm :D onko tietoa mitä se kriketti tekköö sielä?

Ei tietoa Kriketin hommista. Mutta mitä sie siellä karusellissa teet? Kaivataan suonikkaita tonne JiiPeelle! Teitä ei oo näkyny täälläkään aikoihin, vinomutkit odottaa kahvittelijoita:D

No on vielä jäljellä niitä kertalippuja sinne... vuodenvaihteessa aattelin yrittää vaihtaa jiipeelle riippuen tietty onko innostus kisalavoista kuinka suuri jos ei niin sit pysyn reippaalla... ei täs ole kerenny oikeen vapaa-aikaa pitämään perskules.. Mut pitää yrittää joku päivä keretä kylästeleen mut mä en niinhin saakelin kieroihin motteihin koske :evil:

Pitääpä taas napata itteä niskasta kiinni ja raahautua reippaalle. Lonkkaa on tullu vedettyä elokuusta lähtien, kun kortti loppui.

Saako reippaalle vielä kortteja muutenkaan? Vai oliko se lopettaminen uutisankka?

Saako reippaalle vielä kortteja muutenkaan? Vai oliko se lopettaminen uutisankka?

Saapi vielä kortteja. Eriskummallinen juttu ne lopetuspuheet, kun ite puheenjohtaja näin kertoi paikallisissa uutisissa. Mitään lopettamisesta ei ole enään kuulunut. En kyllä usko että homma loppuis.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom