Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heippa taas pitkästä aikaa
Kiirettä on pitäny niin, etten oo ehtiny edes kirjottelemaan tänne. Kohta kolme viikkoa oon sairastanu, joten treenit on jääny väliin ja olo on niin löysä...:curs: :curs: :wall: :wall: Jospa sitä kohta taas pääsisi puntille. Toivon ainakin niin!
Minkäänlaista miitinkiä ei ilmeisesti vielä ole järkkäilty. Kuinka moni on tulossa Suomen suurimman ympäri vuoden auki olevan yökerhon avajaisiin? Minut voi sieltä bongailla, jos oikein tarkkana on. ;)
Ei muutako menoksi ja baanalle!
Mä olin ja kiirettä piti;) . Pikku hiljaa tässä heräilen ja toivun avajaisillasta. Jos oikein muistan, niin asiakkaita kävi n.2500. Hieno paikkahan se on! Kyllä se sisustus on muihin yökerhoihin verrattuna upea. Tänään sit se seuraava koitos. Saas nähdä onko yhtä kiireinen ilta, kun eilen.. Mahollisesti ehkä bongailin eilen siinä kaiken hässäkän keskellä sen näköisiä ihmisiä, että saattaisivat olla jopa paikkikselta?
Vitun Torqueman ei mihkään biletyksiin. Tuut salille kera Annien? :whip: Hyvä ku meillä on tuttu ovimies ja nyt krikettikin hommissa, ni mikäs siinä biletellessä, jos joskus innostuu. Jonon ohi ja ilmaset viinat ;)
Ei tietoa Kriketin hommista. Mutta mitä sie siellä karusellissa teet? Kaivataan suonikkaita tonne JiiPeelle! Teitä ei oo näkyny täälläkään aikoihin, vinomutkit odottaa kahvittelijoita:D
Mä olin ja kiirettä piti;) Jos oikein muistan, niin asiakkaita kävi n.2500.
Saako reippaalle vielä kortteja muutenkaan? Vai oliko se lopettaminen uutisankka?