Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun ehdotus:

2.12

Treenit JiiPeellä, jonka jälkeen suuntaudutaan jonkun luokse. Kokkaillaan ja syödään hyvin tai haetaan jostain vitusti ruokaa. Höpötellään ja tarvittaessa saunotaan / juodaan ja hummaillaan. Jotain leffaakin vois halukkaat sivussa katsoa, joko jotain viihteellistä tai sitten BODYBUILDINGIA:hyper: ja sitten halukkaat vois jatkaa yöelämyksiin.. joko luonnonhelmaan tai .. helman alle:hyper:

Ai niin, etsin alivuokralaista:hyper:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mun ehdotus:

2.12

Treenit JiiPeellä, jonka jälkeen suuntaudutaan jonkun luokse. Kokkaillaan ja syödään hyvin tai haetaan jostain vitusti ruokaa. Höpötellään ja tarvittaessa saunotaan / juodaan ja hummaillaan. Jotain leffaakin vois halukkaat sivussa katsoa, joko jotain viihteellistä tai sitten BODYBUILDINGIA:hyper: ja sitten halukkaat vois jatkaa yöelämyksiin.. joko luonnonhelmaan tai .. helman alle:hyper:

Ai niin, etsin alivuokralaista:hyper:

En piääse hehe kuten jo mainitsin niin 1.12 PIKKUJOULUT ja luvassa tynnyrikaupalla ilmaista alkomahoolia jota en voi vastustaa :kippis1: eli ainaki reenin joudun skippaan se on varma :D

E: jotenki alkaa oleen sellaine fiilis ettei mitn miittiä oo tulossa.. noh sittenhän sitä ainaki tulee jonkinasteista miittiä ku pääsen itekki jiipeelle reenaileen viimeistään tos vuodenvaihteessa mut katsotaan nyt jos jotain saatais aikaseksi...

2.12 vois vaikka sopiakin mulle jos saadaan jotain kasaan.
Crickettiä en onnistunut eilen bongaamaan kun en päässy koko Onnelaan asti laisinkaan:D Täytyypä yrittää sinne toiste.

2.12 en pääse, sunnuntaiksi töihin aamu seiskaksi..:(

Ens pe 10.11 olen jo suunnitellut lähteväni kierrokselle. Pitäs tuo Onnelaki katsastaa..

Ei pääse kun Pakkonaamiaiset eli Pakkotoiston VIP-väen pikkujoulut järjestetään la 2.12.2006 Helsingissä.

Ehdotan että miitti järjestettäisiin 26- tai 27.12. Jiipeelle iltapäivästä treenaan, sitten Amarilloon syömään ja viettämään mukavaa laatuaikaa ja viimeiseksi Onnelaan bailaan? Muita ehdotuksia? Tällä järjestelyllä myös joulu lomalle tulleet tällä helkellä muualla asuvat rollolaiset pääsivät mukavasti mukaan.

ps. Käy mulle miitti myös vaikka tänään jiipeellä klo 16 ;)

Ehdotan että miitti järjestettäisiin 26- tai 27.12. Jiipeelle iltapäivästä treenaan, sitten Amarilloon syömään ja viettämään mukavaa laatuaikaa ja viimeiseksi Onnelaan bailaan?

Tämä kuulostaa munki korvaan hyvältä.. Mut nyt ku porukka vaan ilmoittelis et mikä päivä sopii niin ois hyvä. Ja kyl sitä yksi miitti parsitaan kasaan jos väkeä edes hitusen on messissä :D

Ehdotan että miitti järjestettäisiin 26- tai 27.12. Jiipeelle iltapäivästä treenaan, sitten Amarilloon syömään ja viettämään mukavaa laatuaikaa ja viimeiseksi Onnelaan bailaan? Muita ehdotuksia? Tällä järjestelyllä myös joulu lomalle tulleet tällä helkellä muualla asuvat rollolaiset pääsivät mukavasti mukaan.

Kiva idea muuten mutta enhän mä tuolloin ole paikalla....:itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hehe tämä läski karistelee reippaan pölyt jaloista tänään ja tunkeutuu jiipeelle häröileen ja vetään niitä neitipumppireenejä niin että tuntuu :D Menee hermo ku reippaalla on jatkuvasti joku vemputin rikki jne jne eikä se kylmä suihkukaan ole kovin miellyttävää treenin jälkeen..

Eli näin jiipeelle tulee tälläinen mikki hiiri isojen miesten joukkoon mut someday minäkin kasvan ainaki toivottavasti... :kippis1:

27.12 vois passata mullekki! Fittiis...?? :)

Joo, joulun aika passaa varmaan paremmin, ei tässä kerkeä tekeen mitään ylimäärästä ennen joulua. :)

Mulla on töitä tuolloin 27.12 varmaan kello 13:sta eteenpäin, joten voi jäädä miitti multakin väliin:( . Lupaattehan tulla Onnelaan moikkaamaan, jos treffaatte silloin?:D

Mulla meinaa olla vaikeuksia rytmittää yötöitä ja treenaamista yhteen. En oikeen tiiä, et oisko parasta reenata aamulla töiden jälkeen vaiko iltapäivällä, kun herää..Kellään kokemuksia asiasta?

Mulla on töitä tuolloin 27.12 varmaan kello 13:sta eteenpäin, joten voi jäädä miitti multakin väliin:( . Lupaattehan tulla Onnelaan moikkaamaan, jos treffaatte silloin?:D

Mulla meinaa olla vaikeuksia rytmittää yötöitä ja treenaamista yhteen. En oikeen tiiä, et oisko parasta reenata aamulla töiden jälkeen vaiko iltapäivällä, kun herää..Kellään kokemuksia asiasta?

Ehdottomasti silloin ku heräät eli iltapäivällä.. itekki reenaisin heti herättyä ellei olis päivä työtä.. jostain luin et se ois tehokkainta silloin tms en vaan tarkalleenm muista miten se meni.. Mut siis sun tapauksessa varmaan paras heräämisen jälkeen ku säki kuites aika paljon ravaat eestaas töissä niin varmasti vie mehuja ja onhan se hienoa jos sattuis pikku pumpin poikanenki säästyyn töihin asti niin saisit sielä pousailla muille heh :D

Zone-sarja -42%
Iltapäivä varmaan ois paras, kun töissä tosiaan tulee juostua aivan simona ees taas ja roudattua kaikkea kamaa ympäri taloa, niin on aika poikki. Heh, ne meidän työpaidathan on niin pirun tiukat, et näkyy hyvin jos haba vähän pullottaa;) ...
Pitää alkaa kiskoon ittensä iltapäivällä ylös siihen aikaan, että ehtii salille ennen töitä. Piti mennä tänään treenaamaan, mutta flunssa ja kuume iski vaihteeksi päälle, niin jäi sit väliin. Kotona sairastan:curs: :wall:

Hehe tämä läski karistelee reippaan pölyt jaloista tänään ja tunkeutuu jiipeelle häröileen ja vetään niitä neitipumppireenejä niin että tuntuu :D Menee hermo ku reippaalla on jatkuvasti joku vemputin rikki jne jne eikä se kylmä suihkukaan ole kovin miellyttävää treenin jälkeen..

Eli näin jiipeelle tulee tälläinen mikki hiiri isojen miesten joukkoon mut someday minäkin kasvan ainaki toivottavasti... :kippis1:

Saanko minä kumminkin pitää tuon Mikki-nimen?
On meinaan aika pieni olo joskus JiiPeellä;)

Iltapäivä varmaan ois paras, kun töissä tosiaan tulee juostua aivan simona ees taas ja roudattua kaikkea kamaa ympäri taloa, niin on aika poikki. Heh, ne meidän työpaidathan on niin pirun tiukat, et näkyy hyvin jos haba vähän pullottaa;) ...
Pitää alkaa kiskoon ittensä iltapäivällä ylös siihen aikaan, että ehtii salille ennen töitä. Piti mennä tänään treenaamaan, mutta flunssa ja kuume iski vaihteeksi päälle, niin jäi sit väliin. Kotona sairastan:curs: :wall:

Vai johtuko se kuume ja flunssa siitä, että edellisenä iltana tuli kukuttua turhan myöhään muun työporukan kanssa Rovaniemen ainoassa oikeassa onnelassa, eli Roy Clubissa? :zzzz:

Suositut

Back
Ylös Bottom