Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eilen sattui aika ikävät tapahtumat ku kävin pitkästä aikaa keskustassa. :(
Siinä Meidän Kebabin eessä tuli 2 ulkkista kimppuun ja nyt on oikea käsi aika makiasti ruhjeilla. Jos joku on eilen nähny siinä jotain niin ois mukava ku kirjottas jotain ulkonäkö vinkkejä tms. Ite selvinpäin olin ja tuossa ei ollu ees mitään syytä miksi ois rähinät alkanu. :eek: Kävin ilmottaan poliiseille siinä vielä niin sanovat että oon kännissä ja mennä kotiin. :lol2:

No niin nyt on asia hoidettu. Ne tyypit oli hakemassa nujakointia sen takia että voisivat nostaa syytteen, mutta onneksi tuli häivyttyä paikalta ja käsi meni vähä ruvelle ku jystin kämpillä seinää. :D Loppu hyvin, kaikki hyvin.

Eikö kukaan treenaa amk:n salilla? Olen itse siellä nyt käynyt parin viikon ajan neljästi viikossa eikä ole juuri muita näkynyt.

Kävin katsastamassa kuun alussa myös kaupalliset salit kuntokarusellin, reippaan ja jiipeen. Kaikki ihan asiallisia saleja, mutta koulun salilla saa treenata ilmaiseksi ja kaikki mitä tarvii löytyy sieltäkin. Joten toistaiseksi jatketaan siellä :)

Eikö kukaan treenaa amk:n salilla? Olen itse siellä nyt käynyt parin viikon ajan neljästi viikossa eikä ole juuri muita näkynyt.

Kävin katsastamassa kuun alussa myös kaupalliset salit kuntokarusellin, reippaan ja jiipeen. Kaikki ihan asiallisia saleja, mutta koulun salilla saa treenata ilmaiseksi ja kaikki mitä tarvii löytyy sieltäkin. Joten toistaiseksi jatketaan siellä :)

Joskus tuli Rovaniemen aikoina käytyä siellä. Aivan asiallinen sali. Joko sinne on saatu kunnollisia käsipainoja? Ainakin ennen taisi suurimmat olla vain 30 kg.

Suosittelen kaikille DAS:lla asuville lämpimästi DAS Nilin salia. Se on opiskelijoille puoli-ilmainen. Varustukseltaan se on hintaansa nähden aivan loistava.

DAS:sta tuli mieleen, että ostin sieltä reilu vuosi sitten käytetyn ylä-/alataljan joka on loistava. Sain sen hyvinkin kohtuu hinnalla ja nyt se on autotalli gymilläni hyvässä hyötykäytössä.

ps. Oli muuten kohtuu v..nen raahata sieltä portaita ylös..

Joskus tuli Rovaniemen aikoina käytyä siellä. Aivan asiallinen sali. Joko sinne on saatu kunnollisia käsipainoja? Ainakin ennen taisi suurimmat olla vain 30 kg.

Suosittelen kaikille DAS:lla asuville lämpimästi DAS Nilin salia. Se on opiskelijoille puoli-ilmainen. Varustukseltaan se on hintaansa nähden aivan loistava.

Mutta kun se hintaansa nähden ei kasvata lihasta,jos kässärit loppuu jo 30 kiloon...

Käykö kukaan kauppiksen salilla? Siellähän olis kans ilmasia vuoroja yliopiston porukalle päivittäin. Itse en ole jaksanut käydä vaikka tuossa 100 metrin päässä onkin, kun joku sanoi sen olevan tupaten täynnä joka kerta. Onko näin?

Mutta kun se hintaansa nähden ei kasvata lihasta,jos kässärit loppuu jo 30 kiloon...

SE AMK:n sali on ilmainen. DAS on eri juttu. Se maksaa muutaman Euron kuussa on ja on paljon parempi. Sieltä löytyy käsipainot ainakin 40 kg asti, jos ei ole sitten viime aikoina hommattu vielä isompia.

Käykö kukaan kauppiksen salilla? Siellähän olis kans ilmasia vuoroja yliopiston porukalle päivittäin. Itse en ole jaksanut käydä vaikka tuossa 100 metrin päässä onkin, kun joku sanoi sen olevan tupaten täynnä joka kerta. Onko näin?

Muutamia kertoja olen käynyt. AInakin vielä pari vuotta sitten se oli aika hanurista. Vapaita painoja olemattomasti. Kässärit loppui 20 kg. Penkki piti tehdä Powerrackissa. Taljat oli onnettomia rimpuloita. Jalat siellä pystyy tekeen hyvin. On hyvä prässi ja sitten tuo jo mainitsemani Powerrack.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitäs jiipeen salille kuuluu nykyään? Kävin viimeksi vuosia sitten, nyt näkyi olevan entisen rbc:n paikalla.

Zone-sarja -42%
Millä niistä? Kauppiksen, tekun, terviksen...

Ite treenasin tekun salilla useemman vuoden. Hyvä paikka perusmenoon.

Eli tekun salilla nimenomaan :) Hyvä perussali, vaikka tosin pieni ja käsipainoja huonosti. Mutta kaikki tarpeellinen on, ei ilmaiselta paikalta liikaa voi vaatiakkaan.

Vieläkö sali on portaiden alla? Kävin nykimässä ovea viimeviikolla.

Hyvä mestahan tuo on, pikkusen ku käyttää mielikuvitusta niin tuolla treenailee melko monipuolisesti. Käsipainojen vähyys on se suurin puute.

Siitä ovesta ei taida nyt enää remontin jälkeen päästä sinne. Nykyään pitää mennä ulkokautta talon eteläpuolen ovesta, joka on siis lähellä uutta pääsisäänkäyntiä. Kyllähän sitä itsekin sai jonkin aikaa etsiä. :lol2:

Yksi rovaniemeläinen ilmoittautuu vielä!
Asunu roissa 2 vuotta ja reenaillu vähemmän vakavasti jokusen vuoden...
oli tuossa 2 vuotta taukoakin kun tuli muksu taloon.

Tännehän on ilmaantunut lisää porukkaa:) .

Mulle iski nyt se Annienkin sairastama syysflunssa ja makaan kotona sängyn pohjalla. Perseestä:wall: .. Noh, tuleepahan vähän pakkolomaa ja on aikaa lukea anatomiaa ihan urakalla. Pysyis vaan hereillä silloinkin, kun ottaa kirjan käteen:rolleyes: .

Mietinnän alla on Lahteen lähtö..Ois kyllä tosi kiva nähdä kisat! Jos sais vaikka itekin kisainnostuksen sieltä;) .

no joo joo.. tunnustaudun paljasjalkaseks rollolaiseksi! nykyään tosin espoolaistunu mut silti paras sali ikinä on reipas:rock:
..haikeena muistelen sitä miehekästä ilmäpiiriä.. unohtamatta tietenkään paskan käryä ja verta hyytäviä murinoita mikä jo sinällään saa tulokset nousuun:hyper: puheet reippaan loppumisesta on todellista :anssi: !!
..ja jos jostain syystä tällanen pääsis käymään, niin kieltäydyn koskaan enään reenaamasta rollossa!

ugh! olen puhunut:david:

Hei,

Rovaniemellä tullu asuttua reilu 4 vuotta.

Tekun salilla reenailin ennen remonttia ja valmistumista.

Nykyään tullu kuntokarusellissa käytyä ihan sen takia, kun työpaikan kautta saanut alennusta, muuten kävisin varmaan JiiPeellä.

Ei sillä, kyllä kuntokarusellikin on ihan hyvä paikka...Eikä oo kukaan ikinä mitään puhunu vaikka maastavedossa vähän kolistelisikin tai mankkua käyttäisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom