Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö kukaan treenaa amk:n salilla? Olen itse siellä nyt käynyt parin viikon ajan neljästi viikossa eikä ole juuri muita näkynyt.
Kävin katsastamassa kuun alussa myös kaupalliset salit kuntokarusellin, reippaan ja jiipeen. Kaikki ihan asiallisia saleja, mutta koulun salilla saa treenata ilmaiseksi ja kaikki mitä tarvii löytyy sieltäkin. Joten toistaiseksi jatketaan siellä
Joskus tuli Rovaniemen aikoina käytyä siellä. Aivan asiallinen sali. Joko sinne on saatu kunnollisia käsipainoja? Ainakin ennen taisi suurimmat olla vain 30 kg.
Suosittelen kaikille DAS:lla asuville lämpimästi DAS Nilin salia. Se on opiskelijoille puoli-ilmainen. Varustukseltaan se on hintaansa nähden aivan loistava.
Mutta kun se hintaansa nähden ei kasvata lihasta,jos kässärit loppuu jo 30 kiloon...
Käykö kukaan kauppiksen salilla? Siellähän olis kans ilmasia vuoroja yliopiston porukalle päivittäin. Itse en ole jaksanut käydä vaikka tuossa 100 metrin päässä onkin, kun joku sanoi sen olevan tupaten täynnä joka kerta. Onko näin?
Eikö kukaan treenaa amk:n salilla? Olen itse siellä nyt käynyt parin viikon ajan neljästi viikossa eikä ole juuri muita näkynyt.
Millä niistä? Kauppiksen, tekun, terviksen...
Ite treenasin tekun salilla useemman vuoden. Hyvä paikka perusmenoon.
Eli tekun salilla nimenomaan
Vieläkö sali on portaiden alla? Kävin nykimässä ovea viimeviikolla.
Hyvä mestahan tuo on, pikkusen ku käyttää mielikuvitusta niin tuolla treenailee melko monipuolisesti. Käsipainojen vähyys on se suurin puute.