Rovaniemen pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torquex
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joku ilta vois koittaa miitinkiä järkkäillä. Lähden tod.näk. jo torstaina Ouluun ja tuun vasta maanantaina takas.

Olikos Annie tänään jiipeellä treenaamassa? Ootko ollu Oulussa töissä tämän kesän/syksyn aikana? Jos vastaus molempiin on kyllä, niin sit mä tiiän sut.;)

No voihan nenä, pieleen meni:curs: .. Se sit oli joku muu tyttönen, joka reenasi mustissa vaatteissa.:)

Mun piti kysyä sulta, et miten flufferin seksielämä?;) :rolleyes:

Toivottavasti paranet pian, että pääset taas treenaileen!:) :thumbs:

Vittupää. Sä veit multa miehen:D ;)

Sanohan terkkuja takaisin. Flufferin seksielämä tökkii. Ei saa kyrpää, saatana:D

No niin. Saataisko me ihan oikeasti jotakin miittiä aikaan ? Pitäskö ottaa lokakuulle fitnessexpon jälkeen joku isompi kunnolla järkätty miitti? Tarkottean vaikka treeni+ruokailu+yleistä höpöttelyä ja halukkaat sitten baarin kautta putkaan? Nakelkaa päivämääriä, ideoita ja muuta mukavaa. Ja jos nyt ei ala porukka innostumaan ni mikäs pakko meidän on miittailla.

Lällälläää!!:D :D

Kerron terkkuja:) . Eikö Rovaniemeltä irtoa tavaraa vai missä vika, kun ei saa kyrpää?

Järkätään ehottomasti miitinkiä! Treenit ja ruoka ja baarin kautta putkaan hommat kuulostaa HYVÄLTÄ!!:rock: :kippis1:

Minäki voisin osallistua miittinkiin vaikka ujo olenki oudossa seurassa. :D
Mukavahan sitä ois tavata samanhenkistä väkeä ja rupatella niitänäitä. Kuhaan samaan putkaan päästävät niin mukana ollaan. :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minäki voisin osallistua miittinkiin vaikka ujo olenki oudossa seurassa. :D
Mukavahan sitä ois tavata samanhenkistä väkeä ja rupatella niitänäitä. Kuhaan samaan putkaan päästävät niin mukana ollaan. :kippis1:

Älä välitä,minä taas olen ujo ja outo seurassa:D Ei vaan, järjestetään vaan vaikka jotain isompaa lokakuussa jos porukka innostuu.

Ja mites tyttäret? Järkätäänkös me jotain pientä sitä ennen? Ei tarttis välttämättä olla mitään kauhean kunnianhimoista. Mä en vaan ole niin kauhean kova organisoimaan tällaisia juttuja...

Oltas voitu tässä loppuviikolla ottaa jotain tyttömiittiä, mutta tämä mun tauti kyllä paheni sen verran , että oon ihan kuumehöyryissäni. Eli ei siitä sitten mitään tullut.

Katson huomenna luennot ja reissut ja infoan sen jälkeen omalta osaltani tuosta suuremmasta miitistä. 6-9.10 on ainakin varattu fitnessexpolle ja sinne&sieltä matkustamiseen ja kahden viikon päästä tuosta on PM kisat. Eli jossain siinä välillä voisi olla ihan jees. Miltäs muiden aikataulut näyttää tuon isomman miitin suhteen? Vai pitäskö suosiolla hypätä marraskuulle? Tai suoraan pikkujouluihin ? :D

Zone-sarja -42%
Kyl me nyt viimestään lokakuulle jotain saadaan aikaseksi!:)

Mulla pienehkönä rajoittavana tekijänä nuo työt, mutta koitetaan järjestää.:kippis1: Miten ois ens viikolle tyttöjen miitinki? Keskiviikkona illalla tms?

Minulla on lokakuussa vapaata yllinkyllin että ainoastaan synttärit 10. päivä. Pitää seurata tarkasti tätä keskustelua niin tietää missä mennään. :)

Kyl me nyt viimestään lokakuulle jotain saadaan aikaseksi!:)

Mulla pienehkönä rajoittavana tekijänä nuo työt, mutta koitetaan järjestää.:kippis1: Miten ois ens viikolle tyttöjen miitinki? Keskiviikkona illalla tms?

Joo, pidetään isolla porukalla vaikka Lapin ekat pikkujoulut!
Tyttöhässäkkä vois onnistua mulla ti tai ke ens viikolla, muina iltoina vähän huonommin.

No niin, nyt sit meni mahikset ens viikon miitingiltäkin.:( Pomo soitti, et pitäs tulla torstai päiväksi ja todennäkösesti ke yöksi töihin..Meillä on ke aamuna anatomian tentti, et ma ja ti on pakko lukea.:wall:

No niin, nyt sit meni mahikset ens viikon miitingiltäkin.:( Pomo soitti, et pitäs tulla torstai päiväksi ja todennäkösesti ke yöksi töihin..Meillä on ke aamuna anatomian tentti, et ma ja ti on pakko lukea.:wall:

Böö kultu! Löysinhän sut.. Ei voinu erehtyä tosta sun tekstistä et kuka on asialla:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom