Lycanth
Banned
Joo mullekkin tuli kyllä heti kaksimielisiä ajatuksiaOriginally posted by nelkku
käsien liikuttelu pitkin tankoa, mulle tuli mieleen jotain ihan muuta ku sopimuksien teko :D
anteex. :piis:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo mullekkin tuli kyllä heti kaksimielisiä ajatuksiaOriginally posted by nelkku
käsien liikuttelu pitkin tankoa, mulle tuli mieleen jotain ihan muuta ku sopimuksien teko :D
anteex. :piis:

kannat kännykkää mukana treenatessasi? eikö se olisi helpompi jättää kaappiin?-kännykkä äänettömäksi
Originally posted by leoko
Laitan kamat kaappiin numero 1, jos on vapaana.
Käyn puntarilla, puntarille astun aina ensin oikealla jalalla.
Sarjojen välissä hörppään vettä pullosta.
Penkissä/vinopenkissä laitan aina ensin oikean käden kiinni tankoon.
Hauista käsipainoilla vuorotahtiin tehdessä alotan sarjan aina oikealla kädellä.
Yleensä pidän aina samaa paitaa tiettyinä reenipäivinä, esim. selkäpäivälle ja rintapäivälle on omat paidat.
?Originally posted by XairaX
5. Pomppiminen salin puolelta pukuhuoneeseen. Pompin jalkaa vaihtaen noin 20 metriä salin toisesta päästä pukuhuoneeseen ja sitten kävelen rauhallisesti takaisin.

Mä ymmärsin. Teen ite kanssa tollee.Originally posted by fisu
mul on sellanen että mä laitan aina saman näköset painot tankoon. vaikka vieressä olis 20kg erivärinen paino niin käyn hakemassa kauempaaa samanlaisen painon. ymmärsitteköhän mitä mä tarkoti![]()