Rituaalit salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nike_Air
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Veden juomiin melkein koko aika.
Sarjojen välis istun jossain ja tuijotan lattiaa ja keskityn seuraavaa sarjaa.
Sit noit "känsii" kämmenis pitää painella kans ;D
Ei jaksa oikein kiinnostaa jos joku tulee puhumaa, vastaan kans tyylii "mm.."

Tosiaan, huomasin just että itelläkin saattaa olla noita rituaaleja kun tarkemmin miettii. Aina ennenku kovaa penkkisarjaa rupeaa vääntämään, pyörin penkin ympärillä ja pyörittelen rannetukia eestaas kiinni ja auki ja jupisen jotakin itsekseni tyyliin; "sehän nousee p*****e, pakko nousta...". Salilla kaverit onkin sanoneet et ihme ittensä kans tinkaaja.

mp3-soittimen virittäminen pukuhuoneessa,levoton kävely ympäriinsä sarjojen välillä,välillä saata aukoa suuta biisin tahtiin :D (kun kukaan ei huomaa =)

Cold_ sanoi:
Sama juttu. Joka sarjan välissä on pakko ottaa huikka. :)

Mulla kans :D

rintafile sanoi:
Kuselle aina ennen treeniä - oli hätä tai ei.

joo, sama homma:D ja sit räplään kans kovettumii,...

Hilppa sanoi:
:offtopic: Käyttäkää salihanskoja ;)

Arskan mielestä ei hanskoja tartte käyttää jos ei ole konserttipianisti -joten mäkään en käytä.
Savolaisen Make tosin käyttää, mutta se onkin kynis.

Ja rituaaleista: Vaa'alla käynti kolmen ensimmäisen liikkeen jälkeen. Aina.

Edit: Perkeleen kone ei suostu pistämään hymiöitä. Kohta tulee supermassalta kuonoon...

Jö. Hiplaan tankoa ja käsipainoja tms, ojentelen sormiani ja kokeilen asentoja ennen sarjan aloittamista _pitkään_ tein mitä tahansa. Voi vaikuttaa aika omituiselta. Mikäli olen tekemässä jotain käsipainojutskaa jossa painot on ensin reisien päällä, nytkyttelen myös jalkojani samalla.
Täytän vesipullon aina, kun se on puolessa välissä. En tosin tee sitä koskaan sarjojen välissä, koska kuvittelen että joku menee ja ottaa mun painot pois ja rupee ite treenaamaan siinä mun paikalla!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Läträän veden kanssa alituiseen, vaikkei minulla mikään jano olekkaan. Aina vaan pitää saada huikkaa. :rolleyes:

Treenipaita pitää olla hihaton, treeni ei vaan kulje, ellei ole hihatonta paitaa. Eikä mun kädet ole edes paksut! Harvemmin salilla käy edes tyttöjä, joille vois olematonta hanskaa esitellä. :D Rituaali tämäkin...

-levyt painetaan aina tappiin asti ja tekstien _pitää_ olla ulospäin.
-Vasen kenkä ekana jalkaan ja ekana pois.
-aina kolmas kaappi pukkarin vierestä yläriviltä.
-niskojen naksuttelu
-puhinaa ennen kovaa sarjaa ja ittensä tuijottelua peilistä.
-jos joku tekee isoilla painoilla, niin hänen sarjapainot on laskettava.
-treenivihkoon kirjottelu.
-ennen treeniä pukuhuoneeseen mennessä pikainen vilkasu spinninki saliin. (en tiiä mistä jääny..se pää vaan kääntyy aina sinne..:D )

Aika samanlaisia kun muillakin.

Painojen asettelu "samaan suuntaan" penkissä scotissa yms.
Kaverit naureskelee ku kiertelen raudat läpi, että ne varmasti on "oikeinpäin" ennen ku alan nostaan. Pientä taikauskoo ilmeisesti :nolo:

Elikkä juuri tollain ku Vapaasielullakin, mutta sillä ei o väliä onko tekstit sisään vai ulos, mutta ristissä ei saa olla.

Ajattelen kaikkia negatiivisia asioita ja varsinkin niitä ihmisiä, joista en pidä...
Aika sairasta, mutta joskus ajattelen, että jos saan vielä yhden toiston...niin se tyyppi kuolee..

Sairasta, tiedän...mutta en halua muuttua, sairaana kehittyy:thumbs:

- Ennen jokaista sarjaa pitää pyyhkiä kädet housuihin ja tuijottaa pari sekuntia peiliin
- Sarjojen välissä löysään rannesiteet ja räplään kovettumia kämmenissä
- Otan collegepaidan pois kun ensimmäisen liikkeen sarjat on tehty, se on siinä vaiheessa jo läpimärkä

Ennen sarjaa huutelen: "lait weight beibi!!!", ja sarjan jälkeen: "natin bat a peanut!".

... tosin vain yksin salilla ollessani.

hunter killer sanoi:
Ajattelen kaikkia negatiivisia asioita ja varsinkin niitä ihmisiä, joista en pidä...
Aika sairasta, mutta joskus ajattelen, että jos saan vielä yhden toiston...niin se tyyppi kuolee..

Sairasta, tiedän...mutta en halua muuttua, sairaana kehittyy:thumbs:

Jaha, tämähän kuulostaa semmoselta että vois jopa toimia, kiitos vihjeestä.
huhhuh, kiitti pelastit mun päivän :D

Täällä kanssa läträtään vedellä joka välissä. Sarjojen välissä tulee venyteltyä niskoja tai käveltyä pientä ympyrää laitteen vieressä, jotta muutkin voivat mahdollisesti sitä käyttää.

Henkisenä motivaattorina tulee useimmmiten isojen painojen kohdalla ajateltua joko manneja (agressio) tai "tytöt tykkää" (kun kasvaa). Useimmiten tulee ajateltua noita neitoja, joita kieltämättä salilla pyörii varsin monia motivaatiokelpoisia :worship:

-aina pitäis päästä samalle paikalle pukuhuoneessa, jotenkin orpo olo jos ei siihen pääse. sama juttu kuntopyörissä, aina siihen samaan, jos siinä joku polkee niin hinkataan sitten vaikka vatsoja tai jotakin pientä. joskus on kyllä pitänyt alistua ja ottaa toinen pyörä. :hyper:

-reidenojennuskoneessa pitää kanssa hinkata reisiä "päältä", housuissa kunnon kulumat sen takia :D

-käsien asettelu tai vetoremmien kiristys saattaa joskus viedä jopa minuutin että varmasti on kunnossa.

-smithin penkkiä pitää aina potkia että varmasti on just oikein.

PikkuT sanoi:
Läträän veden kanssa alituiseen, vaikkei minulla mikään jano olekkaan. Aina vaan pitää saada huikkaa. :rolleyes:

Tuohan on vaan hyvä, ettei nestetasapaino järky. Heti vaikuttaa nostamiseen, jos ei muista juoda tarpeeksi treenaamisen aikana. Ja nimenomaan tulee juoda niin, ettei jano ehdi tulla :thumbs:

Jos näin ei ole, niin mulla on sitten vissiin sama tapa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom