Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi unohtui mun listasta. Eipä sillä tyylillä paljoa uusia kavereita saa. Mutta parempi tasata paineita omatoimisesti kuin päästää alapaineet nollaan kesken sarjan. :lol2:Originally posted by Sakkeus
1. Piereskely, ettei vaan pylly laulais kesken kovan sarjan.
Originally posted by MuscleMemory
Toi unohtui mun listasta. Eipä sillä tyylillä paljoa uusia kavereita saa. Mutta parempi tasata paineita omatoimisesti kuin päästää alapaineet nollaan kesken sarjan. :lol2:
Mulla on kanssa toi. Kovettumissa on se vika, että kaverit luulee noiden tulleen edes-takaisesta liikkeestä.Originally posted by azzyyr
Sarjojen välillä, jos istun, pitää näprätä kämmenien kovettumia.
Originally posted by RikuRiuku
Heh kerran mulle sattu niin kun pidätin pierua ja hätä meni ohi niin rupesin tekeen viimeistä sarjaa penkissä... Jalat penkille ja nostin raudat ilmaan sitten kerkesin 2 toistoa tehdä kunnes pääsi rupsu ja vielä äänekäs sellainen... Meni koko saatanan sarja pilalle kun rupesin nauramaan ja varmistaja unohti hommansa kun naureskeli, niin olin jäädä tangon alle.
Nykyään käynkin aina pukukopissa päästämässä suurimmat "paineet" ulos.
Originally posted by KäveleväRuumis
ja vähä sama juttu Simballa et aina pitää saaha se "oma kaappi" 18. siitä pääsee suihkuun nii hyvin ja se oli eka kerran kaappi jolloin salilla käynnin alotin.