Rituaalit salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nike_Air
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
1. Piereskely, ettei vaan pylly laulais kesken kovan sarjan.
2. Käsien heiluttelu joka välissä, joka treenissä, kaikkiin suuntiin

T:Pierevä Perhonen

Aina ennen mitä tahansa liikettä jossa kädet ovat jonkinnäköisissä kahvoissa on pakko kaivaa ne siihen kahvaan. Siis käyttää hetken oikein niitten hieromiseen täydelliseen asentoon.

Yhdellä kaverilla oli tapana aina kun nostaa penkistä hokea "Do it for the pussy!!!" :lol2:

Hehe, näähän on hauskoja juttuja :D

Hetken pohdiskelun jälkeen löysin 3 rituaalia joita toistan.

1) Samanlaista veden ryystelyä kuin näemmä monilla muillakin. Joka sarjan jälkeen hörppy, oli jano tai ei.

2) Kävely edestakaisin sarjojen välillä, mieluiten mahdollisimman pitkään suoraan, käännös ja takaisin (nyt siirryttyäni pikkuriikkiselle salille kävelyn järjestäminen vaatii kekseliäisyyttä). Kävelyn aikana lötkyttelen jalkoja, jos alakroppatreeni vuorossa, ja käsivarsia, jos yläkroppatreeni.

3) Magnesiumin pöllyttely. Kaikissa liikkeissä, joissa suinkin mankkua tarvitsen, lisään sitä ennen joka sarjaa, vaikka kädet olisivat valmiiksi valkoisena jauhosta :rolleyes:

-hörpin vettä sarjojen välissä.
-pyyhin kädet housuihin/paitaan MONTA kertaa ennen sarjaa.
-haen asentoa joka liikkeessä pitkään.
-heiluttelen jalkoja vaikka tekisin yläkropalle treeniä.
-kävelen epämääräisesti ympäriinsä sarjojen välissä.

ei tule nyt muuta mieleen.

Aikalailla samanlaisia rituaaleja minulla on kuin muillakin..

- ennen treeniä aina samanlainen alkuverryttely/venyttely
- veden juominen sarjojen välissä
- hien pyyhkiminen vaikka ei hiki olisikaan
- ennen sarjaa itsekseen psyykkaaminen ("Se on paperia!")

Siinähän niitä..

Samanlaisia rituaaleja tuntuu löytyvän. Tuo joka sarjan jälkeinen veden hörppiminen jäi tästä kesästä, kun oli niin pirun kuuma... nyt siitä ei osaa enää luopua.

Sarjojen välissä pitää aina käveleskellä... Paikoillaan istuminen tuntuu vain jotenkin liian passiiviselta.

Alkuverryttely/venyttely aina saman kaavan mukaan :kippis1:

Originally posted by Sakkeus
1. Piereskely, ettei vaan pylly laulais kesken kovan sarjan.
Toi unohtui mun listasta. Eipä sillä tyylillä paljoa uusia kavereita saa. Mutta parempi tasata paineita omatoimisesti kuin päästää alapaineet nollaan kesken sarjan. :lol2:

Originally posted by MuscleMemory
Toi unohtui mun listasta. Eipä sillä tyylillä paljoa uusia kavereita saa. Mutta parempi tasata paineita omatoimisesti kuin päästää alapaineet nollaan kesken sarjan. :lol2:

Heh kerran mulle sattu niin kun pidätin pierua ja hätä meni ohi niin rupesin tekeen viimeistä sarjaa penkissä... Jalat penkille ja nostin raudat ilmaan sitten kerkesin 2 toistoa tehdä kunnes pääsi rupsu ja vielä äänekäs sellainen... Meni koko saatanan sarja pilalle kun rupesin nauramaan ja varmistaja unohti hommansa kun naureskeli, niin olin jäädä tangon alle.
Nykyään käynkin aina pukukopissa päästämässä suurimmat "paineet" ulos.

Venyttely ja käsien pyörittely treenin alussa.

Jos on oikein kova nosto edessä niin laitan magnesiumraidat poskille ja teen sotahuudon polviasennossa.

Onhan noita rituaaleja.
Aina salille mentyä ensimmäisenä pitää käydä juomassa suullinen vettä. (En pidä juomapulloa mukana, kun raana on salin reunalla). Ja aina kahden sarjan välein käyn juomassa...
Ennen suoritusta aina pyyhin käsiä housunlahkeisiin.
Sarjojen välillä, jos istun, pitää näprätä kämmenien kovettumia.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Originally posted by azzyyr
Sarjojen välillä, jos istun, pitää näprätä kämmenien kovettumia.
Mulla on kanssa toi. Kovettumissa on se vika, että kaverit luulee noiden tulleen edes-takaisesta liikkeestä. :)

Originally posted by RikuRiuku
Heh kerran mulle sattu niin kun pidätin pierua ja hätä meni ohi niin rupesin tekeen viimeistä sarjaa penkissä... Jalat penkille ja nostin raudat ilmaan sitten kerkesin 2 toistoa tehdä kunnes pääsi rupsu ja vielä äänekäs sellainen... Meni koko saatanan sarja pilalle kun rupesin nauramaan ja varmistaja unohti hommansa kun naureskeli, niin olin jäädä tangon alle.
Nykyään käynkin aina pukukopissa päästämässä suurimmat "paineet" ulos.

Olen kerran "tasannut paineet" salin julkisella puolella, enkä unohda sitä ikinä. Olin istumassa käsipainot rinnalla tasapenkille, ja yhtäkkiä pamahti. Repesin nauramaan eikä sarjasta tullut yhtään mitään.

No ainakin ekana tulee toi magnesium mieleen, tosin nyt en ole muutamaan viikkoon sitä käyttänyt. Silloin kun käytän, niin vuoraan itseni käytännössä kokonaan magnesiumpölyyn ja kylven siinä ennen jokaista sarjaa. Sitten toinen on toi vedenjuonti. Pakko ottaa jokaisen sarjan jälkeen pieni vesihörppy tai kualen janoon.

Hengittäminen. Eli ennen jokaista sarjaa hengitän muutaman kerran oikein syvään ja yritän keskittää mieleni seuraavaan sarjaan ja kohdistan katseeni ei-mihinkään. Tämä auttaa keskittymään sarjaan ja saamaan hengitysrytmin kohdalleen, ja teen tämän vaikka sarja olisikin niin kevyt ettei siihen tarvitsisi liiemmin keskittyä.

Originally posted by KäveleväRuumis
ja vähä sama juttu Simballa et aina pitää saaha se "oma kaappi" 18. siitä pääsee suihkuun nii hyvin ja se oli eka kerran kaappi jolloin salilla käynnin alotin.

Mulla on muuten aina kaappi 20 jos vaan on vapaana. Samassa rivissä ollaan kaikki :D

Jään aina jostain syystä lukemaan liikkeensuoritusjulisteita vaikka muistan ne jo ulkoa.

Ensin tuntui että eihän noita ole mutta onhan niitä, aika lailla samoja kuin monilla.

- vesihuikat aina sarjojen välissä
- kävely pienellä alueella edestakaisin sarjojen välissä
- taljaa tai käsipainoilla tehdessä melkein aina ennen raskasta sarjaa kokeilen kohottaa seuraavan sarjan painon pari senttiä telineestä (tai taljapakan, ristikkäistaljassa molemmat vuorotellen) ilmaan, jotta saan ikään kuin ennakkofiiliksen, miltä se paino tuntuu kädessä (ja taljassa varmistun että molemmat vaijerit on ok eikä solmussa tms). Sitten vielä yleensä vähän kävelyä ja pyörimistä ennen kuin aloitan.
- "off topic" esim kp-punnerruksissa en ikinä laske sitä toistoa kun punnerran ekan kerran painot suorille käsille varsinaisen kunnon asennon hakemista ja sarjan aloitusta varten

hyvin samanlaisia on rituaalit näemmä monilla...
-Aina sama kaappi pukuhuoneessa
-Veden juonti sarjojen välillä
-Alkulämmittely aina samalla kuntopyörällä, sama aika ja vastus
-Sarjojen välissä kävely edestakasin siinä laitteen ympäristössä

montas pistetään..?

okei elikkäs. salilla on aivan pakko käydä kusella oli hätä tai ei. juomassa pitää kans käydä koko vitun ajan vaikkei ois janokaan. sit puhisen ihmeesti iha ku ois hengästyny (tapa häiritsee jo muakin, mut minkäs teet). ennen nostoa on pakko pyörähtää yks kierros salin ympäri.. ja muutenkin pakko kävellä koko ajan. ketää ei voi kattoa silmiin, koska sit menee keskittymiskyky ja kaikki vituiks. ja jos penkkiä sattuu joskus hinaamaan ni tankoa on aina pakko pyörittää joku 4-5 kierrosta enneku voi nostaa. mitäs vielä.. käsipainoja on aina pakko "helistellä", raudan kilinä on niin hienoa ;) . siinäpä ne noin pähkinänkuoressa.

joo laitoskamaa :evil:

Laitan kamat kaappiin numero 1, jos on vapaana.
Käyn puntarilla, puntarille astun aina ensin oikealla jalalla.
Sarjojen välissä hörppään vettä pullosta.
Penkissä/vinopenkissä laitan aina ensin oikean käden kiinni tankoon.
Hauista käsipainoilla vuorotahtiin tehdessä alotan sarjan aina oikealla kädellä.
Yleensä pidän aina samaa paitaa tiettyinä reenipäivinä, esim. selkäpäivälle ja rintapäivälle on omat paidat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom