Rituaalit salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nike_Air
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Originally posted by nelkku
käsien liikuttelu pitkin tankoa, mulle tuli mieleen jotain ihan muuta ku sopimuksien teko :D

anteex. :piis:
Joo mullekkin tuli kyllä heti kaksimielisiä ajatuksia :rolleyes:

Onhan noita muutama...

*veden höppiminen
*edestakaisin/ympyrää kävely

-No se veden juominen (näyttää olevan aika yleistä)
-kännykkä äänettömäksi
-ja uusimpana treenin puolessa välissä pieni huilitauko

-kännykkä äänettömäksi
kannat kännykkää mukana treenatessasi? eikö se olisi helpompi jättää kaappiin?

mul on sellanen että mä laitan aina saman näköset painot tankoon. vaikka vieressä olis 20kg erivärinen paino niin käyn hakemassa kauempaaa samanlaisen painon. ymmärsitteköhän mitä mä tarkoti :rolleyes:

Originally posted by leoko
Laitan kamat kaappiin numero 1, jos on vapaana.
Käyn puntarilla, puntarille astun aina ensin oikealla jalalla.
Sarjojen välissä hörppään vettä pullosta.
Penkissä/vinopenkissä laitan aina ensin oikean käden kiinni tankoon.
Hauista käsipainoilla vuorotahtiin tehdessä alotan sarjan aina oikealla kädellä.
Yleensä pidän aina samaa paitaa tiettyinä reenipäivinä, esim. selkäpäivälle ja rintapäivälle on omat paidat.

Kaikesta päätellen oot oikeakätinen, sulla on oikea käsi vahvempi kuin vasen?

Mulla on vasen käsi vahvempi kuin oikea, vaikka olen oikeakätinen joten aloitan perinteisesti laittamalla vasemman käden tankoon :confused: ?

Originally posted by XairaX

5. Pomppiminen salin puolelta pukuhuoneeseen. Pompin jalkaa vaihtaen noin 20 metriä salin toisesta päästä pukuhuoneeseen ja sitten kävelen rauhallisesti takaisin.

:confused:

Niin voisihan sen kännykän kaappinkin jättää mutta otan repun aina salin puolelle mukaan ja laitan kännykän sinne. Ja välillä käyn astetta "pienibudjettisemmalla" salilla, jossa ei edes ole mitään säilytyskaappeja (erään koulun sali)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
no rituaalejahan ne nämäkin on :)

Eli joka kerta ennen tiettyä treeniä on pakko hiukan säätää ohjelmaa, lukea pakkikselta tulevasta treenistä ja selailla musclenetin ohjelmia vaikka ne osaa jo ulkoa, punnita mielessä miksi tulisi tehdä 3 sarjaa 4 sijasta .)
Sit ku on saanut hienosäädettyä viimeisen päälle niin seon hauska toteuttaa :thumbs:

Originally posted by fisu
mul on sellanen että mä laitan aina saman näköset painot tankoon. vaikka vieressä olis 20kg erivärinen paino niin käyn hakemassa kauempaaa samanlaisen painon. ymmärsitteköhän mitä mä tarkoti :rolleyes:
Mä ymmärsin. Teen ite kanssa tollee.

Mitähän porukka tekis jos yhtäkkii huutais ennen sarjaa Coleman tyyliin "light weight beibeeeee!!!!!" :D

Kaverilta tullu sanonta:

Se on paperia...

ja sitten kun oikeen tosissaan otetaan niin: Paperia Perkele!!

Ja turha juomien kanssa kikkailu vaikka ei olisi janokaan.
Salin epämääräinen kiertäminen kuuluu myös repertuaariin.

- aina saman merkkiset/väriset painot tankoon
- salin ympäri kävely
- veden hörppimine
- tangon hierominen
- tepastelu :lol2:

Sen lisäksi, että mun on saatava tokan kaappirivin viimeinen kaappi, salilla on ainoastaan yksi pyörä, joka on mua varten. Nyt viimeksi, kun se oli varattu treenin jälkeen, mulla meni pasmat sekaisin ja jäin palloilemaan laitteiden väliin kunnes päätin ottaa toisen pyörän. Tosin siinä sit kävi niin, ettei viittä minuuttia pidempään viitsinyt polkea :| .

Ylätaljaa kapealla otteella tehtäessä haluan ehdottomasti sen vanhimman "vänkyrän" käyttöön. Nyt tosin sekin on hävinnyt, joten olen joutunut valitsemaan toisen. Myös käsipainoissa mulla on suosikit, haluan mieluummin ne leveäpainoiset kuin ne hopeanväriset kapeat. Näitä metsästän vaikka ympäri salia, jolleivät ole paikallaan.

Käyn pesemässä käsiä yhtenään, jotenkin tiedostan koko ajan sen, että toisetkin räpeltävät laitteita hikisillä käsillä.

Mulla pitää painot olla ehdottomasti tekstipuoli ulospäin.

Onhan noita pakkomielteitä tullut ajanmyötä.

1. Vessassa on pakko käydä ennen treeniä oli hätä tai ei
2. Olkapäiden ja hartioiden lämmittely ennen joka treeniä (myös ennen kyykkäämistä)
3. Penkissä tangon on oltava samassa linjassa katossa menevien kuvioiden kanssa
4. Pieni kulaus vettä sarjojen välissä
5. Epämääräinen tuhina/kiroilu ennen sarjaa
6. Tepastelu ympäriinsä
7. Kiekkojen oltava pareittain samanlaisia

Parempi varmaan lopettaa jo tähän ennen kuin valkotakkiset sedät/tädit tulee hakemaan... :evil: :lol2:

1. Noin puoli litraa vetta 2 tuntia ennen salille menoa.
2. Kusella käynti ennen salille menoa, oli hätä tai ei.
3. Ennen sarjoja sormien yhteen lyöminen lujaa(ei lähde juurikaan ääntä mutta sattuu pirusti)
4. Jupinaa ja raivon hakemista
5. Veden juonti sarjojen välillä (janottaa)
6. Monesti tulee myös aggren keräys vaiheessa tuijotettua itseään silmiin peilin kautta kulmien alta.

Tuota tuijottelua en tiedosta. Teen sen vain automaattisesti keskittyessäni. Huomaan yhtäkkiä tuijottaneeni itseäni silmiin peilin kautta vihaisen näköisenä jopa minuutin ajan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom