Rituaalit salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nike_Air
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kuselle aina ennen treeniä - oli hätä tai ei.

Tärkein on käsipainojen pomputtelu etureidellä. Aina, kun teen pystypunnerrusta, vinopenkkiä, hauiskääntöä tai ihan mitä tahansa liikettä käsipainoilla, nostan käsipainot aluks tohon etureisien alaosaan polvien päälle ja istun penkkiin. Sit niitä on pakko pomputella siinä muutaman kerran nostamalla kantapäitä irti lattiasta päkiöiden pysyessä maassa.

Sitten settien välissä tulee käveltyä aika paljon. Kävellessä tulee sitten ravisteltua ojentajia, mitä tulee muutenkin tehtyä, ja jalkoja.

Veden hörppiminen kuuluu myös mun rituaaleihin.

EDIT: niin ja joskus on pakko nielasta ennen settiä. Joskus ei vaan meinaa pystyä nielasemaan, mutta kuitenkin on pakko yrittää niin kauan kunnes pystyy :kuola:

Miun piintyneitä tapojani:

- kaappi nro 19, sinne arvoesineet + lompsa
- vasen kenkä ensiksi jalkaan
- vessakäynti ennen treeniä
- alkulämmittely mieluiten aina samalla kuntopyörällä, 5 min
- jalkojen venyttely, vaikka olisi ylävartalopäivä
- yllätys yllätys, veden hörpiskely joka sarjan jälkeen
- kellon vilkuilu lähes joka raossa (rannekellon, seinäkellon)

- Kengännauhat saa sitoa vasta kun penkissä on sata kiloa (muina treenipäivinä ei väliä)
- Rannesiteissä sama homma, mutta vasta 110 kilossa.
- Treenipaidan täytyy olla hihaton, tavallinen t-paita päällä ei pysty treenaamaan.
- Salihousujen taskussa 11 markkaa, paitsi kesällä, kun shortseissa ei ole vetoketjullista taskua. (En tiedä mitä tapahtuu, jos hukkaan yhdenkin markan :)
- Niin, ja se veden juonti, aina sarjojen välissä.
- Kisoja varten täytyy ostaa aina uudet valkoiset urheilusukat. (alle vuoden vanha "neuroosi")
- Painot laitettava tankoon aina niin, että ensimmäisten kiekkojen teksti on sisäänpäin ja loppujen sitten ulospäin.

No onhan niitä minullakin:

-käveleminen lähes joka välissä (ehkä alkoi vanhempien luona kun kellarissa aikoinaan nosteltiin ja talvella siellä oli aika viileää)

-kovettumien, rupien yms rassaaminen käsissä

-juominen vähintään joka toisen sarjan jälkeen

-ja penkkiä ottaessa tangon on oltava kattolautojen, saumojen yms kanssa samassa linjassa, mutten tuntuu koko ajan olevansa jotenkin vinossa ja sarjasta ei tule yhtikäs mitään...

Penkkisarjojen välissä kävelen noin kolme kertaa salin ympäri (pieni sali), räplää rannerättejä, istun penkille, revin kovettumia, pyyhin käsiäni housihin ja paitaan (pitkään ja hartaasti), juon vettä ja kiroilen perkeleesti mielessäni. noin niinku esimerkiksi. sama toistuu pikkasen muunneltuna vedossa ja kyykyssä.

- Kaappi nro. 58
- Virtsaaminen ennen salille menoa
- Venyttely sarjojen välissä
- Painot aina niin päin tankoon, että "tekstipuoli" on sisäänpäin
- Lähes joka sarjan välissä vettä
- Jos tarvii kovaa tsemppiä, pistetään lippis takaperin päähän ja tuhistaan
- Tyhmien juttujen hokeminen mielessä ennen sarjaa

Originally posted by lazki
[B- Painot aina niin päin tankoon, että "tekstipuoli" on sisäänpäin
[/B]

Tästä tuli mieleen yks monta vuotta sitten tapahtunut juttu yhen kavereiden kanssa kun oltiin kotisalilla nostelemassa...kaveri oli jostakin kuullut, että "ammattilaiset" laittaa aina tekstipuolen sisäänpäin ja hänhän otti hirveet hepulit jos hänen nostovuorollaan ne tekstit joku laittokin ulospäin...no tästä on jo 5-6 vuotta aikaa, mutta tänäkin päivänä jos ollaan samalla salilla niin varmasti muistetaan tästä asiasta kuitata!!!

Nää nyt tuli ekaks mieleen:
-painot "tekstipuoli" sisäänpäin
-kyykkäan aina eripuolelta telinettä mitä viimeks! Mistäköhän tääkin on tullu?:rolleyes:

-Kuselle heti ku pääse salille, kusetti tai ei.
-Painolevyt tankoon teksti sisäänpäin.
-vesihörppy+käveleskelyä joka sarjan välissä.

Ei tuu nyt mitään muuta mieleen..

Originally posted by timba79

-ja penkkiä ottaessa tangon on oltava kattolautojen, saumojen yms kanssa samassa linjassa, mutten tuntuu koko ajan olevansa jotenkin vinossa ja sarjasta ei tule yhtikäs mitään...

Heheheheh. Tää on mulle kanssa välttämätön! Oon aatellu, että onkohan muilla samanmoista juttua. Aina pitää potkia niitä penkin reunoja sentti sentiltä oikeeseen kohtaan. Sit mennä takas penkkiin, ja jos ei oo oikeella kohalla, niin lisää monoo :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Salihanskat käteen, kun kokeilen penkkimaksimia. Muuten pysyvät kassissa.

Ja tuo kovettumien räplääminen käsissä kuuluu myös harrastuksiini.

Originally posted by rintafile
Heheheheh. Tää on mulle kanssa välttämätön! Oon aatellu, että onkohan muilla samanmoista juttua. Aina pitää potkia niitä penkin reunoja sentti sentiltä oikeeseen kohtaan. Sit mennä takas penkkiin, ja jos ei oo oikeella kohalla, niin lisää monoo :D

Juurikin näin...ja on meinaan milleistä kiinni...muuten menee penkkireeni persiilleen... :kippis1:

Mulla on tullu sheikkerin pesusta rituaali
Avaa sheikkeri,Laita vesi kuumalle,laita vettä sheikkeriin ja samalla pyöritä 360astetta toista tämä tasan 5x,laita vesi kylmälle tee sama kuin äsken mutta vain 3x

näin :thumbs:

Täällä aika selvät rituaalit..

1. Vessaan ennen reeniä,ihan pakko vaikkei hätä niin suuri olisikaan.
2. Se kaappi jonka avaimessa roikkuu vaaleanpunainen avaimenperä,on minun,minun,minun. Reppua ei tosin Ikinä voi laittaa kaappiin,se menee kaapin ja seinän väliin (tämä kyseinen kaappi on rivin viimeinen joten rakoa jää sen ja seinän väliin)
3. Ryhmäpuntarisessio. Yleensä salilla yhtä aikaa kahden mielipuolen kanssa ja kun yksi menee puntarille,niin kohta tulee jokainen meistä yksitellen nurkan takaa ja ilmoittaa kilojen määrän.
4. Lopetin juomisen. En kanna edes juomapulloa mukana. Käyn reenin aikana korkeintaan kaksi kertaa pukuhuoneessa kostuttamassa suuni.
5. Pomppiminen salin puolelta pukuhuoneeseen. Pompin jalkaa vaihtaen noin 20 metriä salin toisesta päästä pukuhuoneeseen ja sitten kävelen rauhallisesti takaisin.
6. Jalkojen venyttely vaikka reenaisin jotain aivan muuta vartalonosaa.
7. Puhun tangoille. Juttelen niille mielessäni ja kuljetan kättä pintaa pitkin. Jonkinlainen yhteyden haku ja sopimuksen teko kai mielessä,en tiedä.

Semmosta. :)

Originally posted by XairaX
Täällä aika selvät rituaalit..
5. Pomppiminen salin puolelta pukuhuoneeseen. Pompin jalkaa vaihtaen noin 20 metriä salin toisesta päästä pukuhuoneeseen ja sitten kävelen rauhallisesti takaisin.

Jaahas....:confused:

No joka sarjan välissä pitää käydä pyyhkimässä otsa hiestä ja niistää klyyvari, vaikkei olis flunssaakaan. Sitä vaan säpsähtää, että mitä vittua mä taas tätä nenää yritän niistää. (... ennemmin mies räkänokastakin tulee kuin ...)

Pyritään aina jos vain on mahdollista ottaa kaverin kans kaappi numero 12.Ja tietenkin sarjojen välissä pientä ulan heittoo ympäri salia.Mut ei mitään semmosia huutoja kun Ronnie Coleman vetää Unbelievable videossa sarjojen jälkeen.:D

Originally posted by XairaX

7. Puhun tangoille. Juttelen niille mielessäni ja kuljetan kättä pintaa pitkin. Jonkinlainen yhteyden haku ja sopimuksen teko kai mielessä,en tiedä.

käsien liikuttelu pitkin tankoa, mulle tuli mieleen jotain ihan muuta ku sopimuksien teko :D

anteex. :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom