Rituaalit salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nike_Air
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onkos teillä minkälaisia vakio juttuja mikä tulee aina tehtyä salilla?

Mulle on jostain kummasta tullut sellanen tapa että rintapäivänä ennen ekaa KOVAA sarjaa ennen on pakko venytellä jalat ja kävellä salin ympäri, muuten penkkiin mennessä on sellanen olo että mites päin tässä vehkeessä nyt ollaankaa.

Ennen kovaa penkki/kyykky-sarjaa tulee pumpattua staattisia vatsalihaksia... tuntuu että kulkee paremmin :lol2:

Muutama kuukausi sitten tuli hoettua "Light weight.. Light weight baby!" ennen ennätysnostoa :)

aina ennen lämmittelysarjoja penkissä tulee seuraavanlainen kombo: 10 toistoa tangolla, 10 5 sentin nytkytystä rinnalta ja 10 loppuojennusta. Sitten jatketaan.

mulla on aina tapana penkissä ennen sarjan/ennätysyrityksen aloittamista hakata selkää pari kertaa penkkiin, tiedä sitten miksi, jotenkin tuntuu paremmalta nostaa :)

Lauleskelen mielessäni jenkkiarmeijan sävelin kuntopyörässä polkemisen tahtiin:

en halua olla lii-haa-va
en halua olla lii-haa-va
en halua olla pallopää
däigä-dä-däigä-däigä-dää

(omat rasvat alle kymppi mutta toi on se uhkakuva)

penkissä kun on raskaammat raudat tarkastelen painot moneen kertaan vaikka tiedän että ne on ok (ei lukkoja siis)

Jos kaappi no 19 on vapaa otan sen, mulla ei ole aavistustakaan miksi koska kyseinen kaappi ei ole mitenkään lähellä penkkejä tai erityisen kaukana niistä tai hyvässä kulmassa mihinkään. Jos se on varattu ajattelen pahastuneena että joku on vienyt "Mun" kaapin.

Menen aina jos mahdollista toiseen suihkuun vasemmalta

Onko kellään muulla samanlaisia "neurooseja" :)???

Käyn juomassa vettä joka sarjan välissä, ja jos ei janota niin silti ainakin "kostutan" suun. Ja kaappi numero 13 on aina vakio(kun on vapaa), ja sanon sitä kanssa mun kaapiksi.....

Originally posted by Simba
Lauleskelen mielessäni jenkkiarmeijan sävelin kuntopyörässä polkemisen tahtiin:

en halua olla lii-haa-va
en halua olla lii-haa-va
en halua olla pallopää
däigä-dä-däigä-däigä-dää
Oletko koskaan vahingossa lauleskellut ääneen tuota? Tilanne vaikuttaa aika hupaisalta kun sen kuvittelee mielessään. :lol2:

Neurooseja tai ei, niin

juon juomapullostani joka sarjan jälkeen oli jano tai ei. Kannan mukana vain puolenlitran pulloa ja vesi alkaa uhkaavasti loppua treenin aikana, nii pitää hörppyjä pienentää.

Kun alkulämmittelyssä polen kuntopyörää yritän pitää polkimien kiertonopeuden 110:ssä, en tiedä miksi.

Otan salille matkaan aina saman repun, se on liian iso ja epäkäytännöllinen, mutta kannan sitä siltiki mukana.

Ravistelen kädet suorina ojentajia vaikka kuinka monesti, vaikka tekisin kyykkysarjoja.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Originally posted by saarnamies
juon juomapullostani joka sarjan jälkeen oli jano tai ei. Kannan mukana vain puolenlitran pulloa ja vesi alkaa uhkaavasti loppua treenin aikana, nii pitää hörppyjä pienentää.
Sama juttu. Joka sarjan välissä on pakko ottaa huikka. :)

Minulle on jäänyt tavaksi laittaa tossuni jalkaan siten, että ensin laitetaan vasen tossu, jonka jälkeen oikea ja sitten sidotaan vasen tossu ja sitten oikea tossu. Ja jos vahingossa sattuu laittamaan oikean tossun ekaksi jalkaa se revitään heti pois ja laitetaan vasen. Iskoistunut mieleen ajoilta jolloin vielä nyrkkeilin.

Sarjojen välissä käveleskellään ympäri salia ja puhutaan paskaa salinomistana kanssa vaikkei olisikaan mitään oikeaa asiaa.

Mulla on tapana kävellä sellasta pientä ympyrää katse kengän kärjissä, sen laitteen vieressä jossa kulloinkin teen hommia.
Don't ask me why.

ja kun aion tehdä kovan sarjan vähättelen itselleni raudan määrää:lol2:

Originally posted by saarnamies
Neurooseja tai ei, niin

Kuten myös. Meinasin jo todeta ettei mulla mitään tapoja ole, mutta vettä tulee litkittyä joka sarjan jälkeen. Tunnin reenissä menee melkein 1,5l vettä.

Originally posted by HooEee
Mulla on tapana kävellä sellasta pientä ympyrää katse kengän kärjissä, sen laitteen vieressä jossa kulloinkin teen hommia.
Don't ask me why.

ja kun aion tehdä kovan sarjan vähättelen itselleni raudan määrää:lol2:

Heh, mulla on aika samat jutut. sarjojen välissä saatan istuskella laiteen lähellä mitä teen/käppäilä siinä lähellä. Vettä tulee jostain syystä juotua melkeen joka sarjan välissä. Kovaa tehdessä "vähättelen itselleni raudan määrää".

mä kans hörpin joka sarjan jälkeen vettä,kengät laitan jalkaan niin et vasen ensin jne. ja joka sarjan jälkeen käyn istahtamaan,rupeen tuijottamaan lattiaan ja kelaan just tehtyä sarjaa ja valmistaudun seuraavaan sarjaan...

ainoo varsinaine rituaali on juomapullon täyttö. se pitää täyttää, vaikka se olisi täynnä. :kippis1:

ja vähä sama juttu Simballa et aina pitää saaha se "oma kaappi" 18. siitä pääsee suihkuun nii hyvin ja se oli eka kerran kaappi jolloin salilla käynnin alotin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom