Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by jackass82
eli tekeekö kukaan rintatreenissä penkkipunnerruksen ja vinopenkin tangolla?yleensä porukka tekee toisen liikkeen aina käsipainolla.mistä tämä mahtaa johtua?
Originally posted by juhata
Ja tästä tulikin mieleen , että tekeekö kukaan vipunostoja käsipainoilla vino sekä tasapenkillä. Meinaan ei noista liikkeistä ole paljon edes puhuttu täällä. ( tai en ole ainakaan huomannut )
Itse tein joskus -> olkapää hajos -> en tee enää !
Originally posted by Sam225
Minä teen.
Totaalisen aliarvostettu liike. Venyttää helvetin hyvin ja pystyy käyttämään kohtuuisoja painoja..
Sama liike ristikkäistaljassa...yläasennossa rintalihaksissa saa pidettyä hyvän jännityksen ja viimeisen toiston jälkeen kun pitää vaan taljan kahvoja yläasennossa niin kyllä lihakset huutaa kuolemaa! :DOriginally posted by leif perkelsson
Vipunostot maaten,minäkin olen löytänyt tämän salaperäisen liikkeen. Venyttää rintaa mahtavasti. Olen pitänyt painot suht pieninä ja keskittynyt pelkästää venytykseen ala-asennossa, yläasennossa jätän painot noin 50cm päähän toisistaan joten liikerata on lyhyt. Sopii minulle ja seuraavana päivänä tietää tehneensä rintaa.