rinta treenistä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
mun reeni:
penkki kp 2-3x8-12
vinopenkki kp 3x8-12
vipunostot 3x10-15

Ite treenaan rinnan (ja kaikki muutkin lihasryhmät) 2 kertaa viikossa. Tuntuu pelaavan paremmin ainakin tässä vaiheessa kuin kerran viikossa treenaaminen.

1. treeni:
Vinopenkki tangolla 2 x 10-12
Flyes 2 x 10-12

2. treeni:
Penkki tangolla 2 x 6-8
Vinopenkki kässäreillä 2 x 6-8

"warheart" ootko kokeillu treenata jokaisen lihasryhmä erikseen?
esim.1.p ojentajat
2.p selkä
3.p lepo
4.p hauis
5.p rinta
6.p lepo
7.p jalat

ainakin mulla toimii parhaiten kun joka treeni keskitytään treenaamaan vain yksi lihasryhmä treenissään(poikkeuksena jalat:pohkeet,etu-ja takareidet samana päivänä)

devil666 sanoi:
"warheart" ootko kokeillu treenata jokaisen lihasryhmä erikseen?
esim.1.p ojentajat
2.p selkä
3.p lepo
4.p hauis
5.p rinta
6.p lepo
7.p jalat
En oikein voisi kuvitella, että antaisin ojentajille tai hauiksille oman päivän ja sitten etu-, takareidet ja pohkeet treenaisin kerrallaan. Vieläpä, kun nuo kädet pystyy ihan kunnolla treenaamaan muiden lihasryhmien jälkeenkin. Tuon jalkatreenin tuosta mieluiten jakaisin kahtia. Takareisiä en ihan täysillä pysty treenaamaan etureisien jälkeen.

Milloin teet olkapäät tuossa ohjelmassa?

Mites muuten onko porukalla penkkiä tehdessä tapana lukita (suoriks) aina kädet ylhäällä?

se oli esimerkki unohin olkapäät pois siitä mut ne mä teen ojentajien yhteydessä mulla ainakin on parempi treenata tällein,pohkeet, etu-ja takareidet voin tehdä ihan hyvin samana päivänä

Ite väännän penkkiä sotilaspenkkityylillä, eli jalat ilmassa ja polvet koukussa. Saa ainakin selän suoraksi, eikä nouse perse ilmaan. Vielä kun pysäyttää painot rinnalle niin saan ainakin ite hyvän tunnon rintalihaksiin.

Muistaahan pojat venytellä tissejä illalla treenin jälkeen, mä ainakin saan sillä tavalla rinnat todella kipeiksi. Rinnalle teen vain 7 sarjaa tällä hetkellä, jotka riittää helposti.

penkki 3x5
vinopenkki 2x8
ristikkäistalja 2x12

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom