rinta treenistä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by moppe

Ja reenaan täysillä. Vaihdellen teen 5-10 toiston sarjoja usein pakkotoistoillakin, mutta ei... Viimekertasen 5*5 vedin niin paljon, kun vaan jakso. Ihan vitun väkisin väänsin, mutta eipähän ollu rinta kipeenä seuraavana päivänä... Ei oo pakko uskoo jos ei tykkää!

Ihmemies olet.
Mulla tulee tissit jonkin verran kipeiksi vaikken tekisi koko rintapäivänä kuin yhden kovan penkkisarjan ilman pakkotoistoja.
Oot tosin niin nuori ettei hermotukset välttämättä ole vielä huipussaan mutta aika uskomatonta silti.
Toisaalta mitä väliä jos kerran kehitystä tapahtuu?

Friikki! Eipäs nimitellä...! =) No eipi voi mittään... Ei tuu rinta vaan kipiäks penareenillä.

Seuraavassa rintaohjelmassa on viparit maaten, ristikkäistalja ja tasapena. Vinopenan jätän pois. Tosin kannatankin ehdottomasti raskaita perusliikkeitä. Ehdottomia suosikkejani on kyykky, mave ja pena... Kaikissa kehitystä tapahtuu ja pena on ainoo, missä rinta ei kipeydy. Tosin myönnän, että joskus todella tiukan penkkitreenin jälkeen on rinta saattanut ehkä aivan hitusen äärilaidalta aristaa... Saattaa olla kuviteltua! :D

Strong on käyny lukemassa mun tavotteet! :) Ja kyllä, olen just täyttänyt 16 ja se yhteistulostavote on edelleenkin naurettavat 300kg, joskin senkin eteen on tehtävä sairaasti töitä... :mad2:

Eipä tuossa mitään hävettävää ole.
Mietin tossa että sun ikäsenä mun yhteistulos olis varmaan ollu lähempänä 200 kuin 300. Ja treenailin kyllä jo silloin (ja pirusti liikaa).

Originally posted by Tomba
Ei kyllä tuu mullakaan rintalihakset koskaan kipeeksi, vaikka miten täysillä vetäisi.

Saako täällä saivarrella? No kohtahan toi nähdään.

Harvalla varmaan tulee vetoliikkeistä rintalihakset kipeeks! :D

eilen tein penkkipunnerruksen tangolla 1x4,1x8 vinopenkin tangolla 2x6 ja vipunostot vinopenkissä 1x12 ja 1x10.kyllä on aikalailla vaan rinta kipeänä.kyllä vinopenkin jakso tehdä ihan hyvin penkin jälkeen.

Mulla kipeytyy aina rinnan laidat, eli toisin sanoen etuolkapäiksi kutsutut. Itse rintalihakset (keskirinta) ei kipeydy oikeastaan koskaan.

Mitäs suosittaa arvon raati, jos rintalihakset ovat kuin nälkää nähneet verrattuna "massiivisiin" (<- tässä kehossa) käsiin ja vielä massiivisempiin vatsalihaksiin? Rinta+hauis päivä on kerran viikossa ja rinta kärsii tuolloin kahdesta sarjasta penkkiä, vinopenkistä, ja viparit sivulta teen joko tasa tai vinopenkillä. Jotain olennaista millä saisi vähän turboa rintakehän kasvulle? :)

turre101, teetkö (selän)kaaren penkissä? Kokeileppas ihan piruuttas ottaa kunnon kaari, tai sitten vaikka alavinopenkkiä. Ei pitäis mennä etuolkapäille niin paljoa.

EDIT: ai niin, vedä ja pidä lavat kunnolla takana.

Originally posted by wbb

Harvalla varmaan tulee vetoliikkeistä rintalihakset kipeeks! :D

Kerran oli maastavedon jälkeisenä päivänä rinta aika kipeänä :confused: , ja penkkiä piti silloin ottaa :D

Kaarista en muuta tiedä kuin että alaselkä mulla on ainakin luonnostaan kaarella kun penkistä vedän, vaikka oon pitkä jätkä ja penkki matala niin että jalat yltää maahan, nousee alaselkä irti penkistä ja maha ylöspäin.

Tuon selän oon huomannut, kun vetää lavat "yhteen" ja sitten vasta punnertaa, ottaa erilailla ja tuntuu tuo punnerrus "aidommalta", tosin pienempiä kiloja tuntuu silloin nousevan. (Vahvat etuolkapäät, heikko rinta?)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rinnan saa varmasti kipeeks tällä ohjelmalla:
(kaikki failureen, ja lämmittely tietty alkuun)

Penkki 2*6-10

Vinopenkki(laitteella jos löytyy) 4*6-10

Ristikkäistaljavariaatio vinopenkissä 3*8-12(joku 70 asteen kulma, ja veto alhaalta yläviistoon päin)

Peck Deck 2*8-12 (vika sarja pudotuksella)

Pitäis toimia...
Ittellä vastaavan jälkeen rintalihakset aina hellinä kokolihaksien alueeta. Varsinkin ylhäältä keskeltä. :david: Kasvattaa hyvin massoa varsinkin ylätisseihin :rock:

Ajattelin tässä threadissä kysyä tätä kun tämä rintatreeniin liittyy. Eli onko hyvä treenata rintaa niin että joka toinen viikko jättäisi penkin väliin?? kun eilen tälläisen vinkin salilla kuulin.?

MiF sanoi:
Ajattelin tässä threadissä kysyä tätä kun tämä rintatreeniin liittyy. Eli onko hyvä treenata rintaa niin että joka toinen viikko jättäisi penkin väliin?? kun eilen tälläisen vinkin salilla kuulin.?

Perustuuko tuo jotenkin ylärinnan pienuuteen? Eihän se tasapenkki mikään välttämätön ole ja mielummin jättäisin sen pois, kuin vinopenkin, mutta tuskin tuollaisia taukoja tarvitsee pitää.

Mmm meikä kyl heittää tämmösen reenin ja on ihan hyvin toiminu.. Penkki sen jälkee vinopenkki sit rinnat käsipainoil ja vielä peck dekkiä..

no ei sitä penkkiä tosiaankaan kannata väliin jättää millonkaan mulla se on ainakin pääliike minkä teen rinnalle ja sen jälkeen v-pena, pp.käsip ja ristikkäistalja

ootko muuten kokeillu tehä pp-kohti kaulaa :thumbs: ? käyp helvetin hyvin rintalihaksiin
mä otan aina rinta treeninä 4-5sarjaa norm.penk, 3-5 sarjaa pp-kohti kaulaa, 1-2 sarjaa pp.käsip, 1-2 sarjaa v-pena ja 3-5 sarjaa ristikkäistalja

devil666 sanoi:
ootko muuten kokeillu tehä pp-kohti kaulaa :thumbs: ? käyp helvetin hyvin rintalihaksiin
mä otan aina rinta treeninä 4-5sarjaa norm.penk, 3-5 sarjaa pp-kohti kaulaa, 1-2 sarjaa pp.käsip, 1-2 sarjaa v-pena ja 3-5 sarjaa ristikkäistalja

Tuo kaulaan laskeminenhan siirtää kuormaa enemmän olkapäille.

Megamaster sanoi:
Rinnan saa varmasti kipeeks tällä ohjelmalla:
(kaikki failureen, ja lämmittely tietty alkuun)
No varmasti saa kipeäksi, mutta tuleeko tuolla kehitystä? Onkohan niinkin massiiviselle lihasryhmälle kuin rinta varmasti 11 failureen asti vietyä sarjaa riittävästi?

devil666 sanoi:
no ei sitä penkkiä tosiaankaan kannata väliin jättää millonkaan
Tasapenkki levytangolla on vain yksi liike muiden joukossa, eikä edes mitenkään pakollinen isojen rintalihasten kasvattamiseen.

devil666 sanoi:

Tuota kaulan lähelle laskua en suosittelisi jos on vähänkään ongelmia olkapäiden kanssa.

joo voihan se olla, mut itellä kun ei vielä ole(onneksi) olkapäävammoja ni tuo liike on erinomainen.
tuli semmonen homma mieleen kun "sukulaku" sano et penkki ei olis pakollinen rintalihasten kasvattamiseen ni minkälainen rintatreeni sul on?
mulla tuo pp-kohti kaulaa käyp oikeestaan pelkkään rintaan sillä sitä liikettä tehessä oikein rupee polttelee.
ps.teetkö varmasti liikkeen puhtaasti kun se käy olkapäihin ei mul ainakaan

Mulla rintatreeni koostuu normaali penkistä, vinopenkki smithissä ja flyesit kp:lla. Sarjat ja toistot on vähän niinkun MD tyylisiä. Mun olkapääongelmat johtuu jostain jänteestä joka menee olkapäässä ja sen tiukkuudesta, näin totes lääkäri. Kaikki liikkeet pitää tehdä puhtaasti tai muuten sattuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom