• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

STRONGMAN Riku Kiri

JP Fux

IFBB PRO
VIP
Kiri on hyvä jätkä!

Ainut mistä olen tietyllä tapaa eri mieltä:

"– Olen sanonut, että treenaa ensin vaikka 10 vuotta omiin nimiisi. Sitten näet, että tuleeko hommasta mitään. Minulle on vastattu, että kuka nyt 10 vuotta treenaa niin. No, sellaista lajia ei ole tässä maailmassa keksitty, että joku voi tulla huipuksi vuodessa tai parissa, Kiri painottaa."

Itelle tulee mieleen bikinifitness. Vuosi reeniä, muovia rintamukseen ja mitallit kaulaan. Tosin, luulisin että Kiri on niitä miehiä, jotka eivät pidä kyseistä keikistelyä urheiluna.

Kiri on hyvä jätkä!

Ainut mistä olen tietyllä tapaa eri mieltä:

"– Olen sanonut, että treenaa ensin vaikka 10 vuotta omiin nimiisi. Sitten näet, että tuleeko hommasta mitään. Minulle on vastattu, että kuka nyt 10 vuotta treenaa niin. No, sellaista lajia ei ole tässä maailmassa keksitty, että joku voi tulla huipuksi vuodessa tai parissa, Kiri painottaa."

Itelle tulee mieleen bikinifitness. Vuosi reeniä, muovia rintamukseen ja mitallit kaulaan. Tosin, luulisin että Kiri on niitä miehiä, jotka eivät pidä kyseistä keikistelyä urheiluna.
Myöskin itse eri mieltä että miksi pitää treenata ensin "omiin nimiin" 10 vuotta kun voisi heti alkaa tehdä asioita oikein jos saisi neuvoja.

Myös olisi mukava näyttää Kirille nykypäivän ukkojen suorituksia ja että mitä tuumaa tasosta. 500kg veto, 228 kg tukki, 143 kg kässäripunnerrus, 710 kg yoken kanssa kävely, 250 kg atlas kivi jne. Taso on mennyt 90-luvusta täysin eri levelille.

Myös olisi mukava näyttää Kirille nykypäivän ukkojen suorituksia ja että mitä tuumaa tasosta. 500kg veto, 228 kg tukki, 143 kg kässäripunnerrus, 710 kg yoken kanssa kävely, 250 kg atlas kivi jne. Taso on mennyt 90-luvusta täysin eri levelille.
Haluatko tällä vähätellä Kirin saavutuksia?

Haluatko tällä vähätellä Kirin saavutuksia?
Eikai kukaan Rikun suorituksia halua vähätellä. Sen verran hurjia ne on kelle tahansa. Pointti taisi olla se että taso on noussut monesta syystä Rikun ajoilta kun on varusteet kehittyneet, kaikki ovat pro ukkoja jne.. PS: Kässäri ennätys on jo 150kg:eek:

Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
Voimailulajit 16
Voimailulajit 78
Voimailulajit 2
Voimailulajit 95