Tänään YLE Teemalla kello 22:39 Riku Kiri - voimamiesten kuningas (1994).
Kiitos tiedosta. Tallennan ohjelman samantien. Toi tuli jo aikoinaan nauhoitettua VHS:lle, mutta se kuvanlaatu on niin huono.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään YLE Teemalla kello 22:39 Riku Kiri - voimamiesten kuningas (1994).
Se oli vähän sellainen ympäripyöreä vastaus minkä voi tulkita eri tavoin. Yksi tulkinta on se, että kielletään koko homma ja viitataan kateellisten syyttelyyn. Toinen tulkinta ei kiellä hormonien käyttöä, mutta viittaa siihen että jotkut sanovat kenen tahansa pystyvän vastaaviin tuloksiin aineiden avulla (mikä ei tietenkään pidä paikkaansa). Mä en voi ajatella vastausta hyvänä, koska mun mielestä vain rehellinen vastaus tällaiseen kysymykseen on hyvä. Muuten tulee sellainen olo että mua aliarvioidaan katsojana. Ymmärrän kyllä senkin että asia on edelleenkin jossain määrin tabu ja tuohon aikaan oli sitä vielä enemmän ja suora puhe on potku omaan nilkkaan.Muutenkin aika leppoisen ja fiksun kuvan miehestä sai..ja tuohon rojuttelu-kysymykseenkin antoi mielestäni aivan loistavan vastauksen.
Vinkki Mikelle ja muille some-kanavia ylläpitäville, että jos Rikua yhtään kiinnostaa, olisi mukava kuulla hänen haastattelunsa. Ehkä enemmän painotus noissa treeni ja voimahommissa 80-90-luvulla kuin kirvesmiehen hommissa
...kysymykseen 100kg vastaus on, että peittohan painaa sen verran, että kyllä se tulee.
Pyyteleekö nämä entiset "starat" rahaa noista jutusteluista?Muutama tapaus vaan vaikuttanu vähä siltä ku on ollu juttua rupattelusta ja se sit jäänyt toteuttamatta mutta kaveri sit esiintyny jossain muualla.
Aholasta olen saanu vähän sellaisen käsityksen että about pyytää rahaa yhteiskuvastakin.
Vinkki Mikelle ja muille some-kanavia ylläpitäville, että jos Rikua yhtään kiinnostaa, olisi mukava kuulla hänen haastattelunsa. Ehkä enemmän painotus noissa treeni ja voimahommissa 80-90-luvulla kuin kirvesmiehen hommissa
Aholasta olen saanu vähän sellaisen käsityksen että about pyytää rahaa yhteiskuvastakin.
Toivottavasti ei ole näin. Jokke on kyllä hieno mies ja luonut itsestään median kautta kyllä hyvän kuvan, joten todellakin toivon että tämä aavistus ei pidä paikkaansa.
Kyllä, ehdottomasti kiinnostaisi.Mike, miten ois.
Saisit varmaan tuolla haastattelulla Pakkikselle kivasti lisänäkyvyyttäkin, uskoisin.
Ei todellakaan pidä.
Sama täällä, @Mike . Jonkun verran on vettä virrannut Vantaanjoessa sen jälkeen, kun itse Otahallilla keppijumpatessa sai hämmästellä Kirin kokoa ja voimatasoja.Kyllä, ehdottomasti kiinnostaisi.
Ei pidä paikkaansa. Vasta kutsui koko meidän treeniporukan vahvamieslaji treeneihin.Aholasta olen saanu vähän sellaisen käsityksen että about pyytää rahaa yhteiskuvastakin
Ei mahda olla,shellillä oli toissa iltana.Onko Kiri facessa tai jossain?