STRONGMAN Riku Kiri

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli kyllä nostalginen dokkari kun eilen tuli taas pitkästä aikaa katsottua. Hieman sääli, että täälläpäin ei voimailu-urasta jää muuta käteen kuin muistot. Mies oli kuitenkin maailman huippuja omassa lajissaan, ellei jopa paras ja mielestäni yksi vahvimmista ihmisistä, joka on tellusta tallannut!! Onhan yli tonnin raw-tulokset jotain aivan uskomatonta.

Muutenkin aika leppoisen ja fiksun kuvan miehestä sai..ja tuohon rojuttelu-kysymykseenkin antoi mielestäni aivan loistavan vastauksen.

Muutenkin aika leppoisen ja fiksun kuvan miehestä sai..ja tuohon rojuttelu-kysymykseenkin antoi mielestäni aivan loistavan vastauksen.
Se oli vähän sellainen ympäripyöreä vastaus minkä voi tulkita eri tavoin. Yksi tulkinta on se, että kielletään koko homma ja viitataan kateellisten syyttelyyn. Toinen tulkinta ei kiellä hormonien käyttöä, mutta viittaa siihen että jotkut sanovat kenen tahansa pystyvän vastaaviin tuloksiin aineiden avulla (mikä ei tietenkään pidä paikkaansa). Mä en voi ajatella vastausta hyvänä, koska mun mielestä vain rehellinen vastaus tällaiseen kysymykseen on hyvä. Muuten tulee sellainen olo että mua aliarvioidaan katsojana. Ymmärrän kyllä senkin että asia on edelleenkin jossain määrin tabu ja tuohon aikaan oli sitä vielä enemmän ja suora puhe on potku omaan nilkkaan.

Minun nuoruusaikojen kova nimi on nykyään kirvesmies. Tuore lyhyt videoklippi

https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/6f90720f-540a-4a92-b0ea-4660a1950751

Hassusti toimittajaa vain kiinnostaa, paljonko Riku saisi nykyään penkistä. Kysymykseen 200kg vastaus on, että paikat hajoaisivat, mutta hermottamalla tulee, kysymykseen 100kg vastaus on, että peittohan painaa sen verran, että kyllä se tulee.

Rikulla oli aikoinaan raw-tulos yli 1000kg voimanostossa, joka on aivan perkeleen jäätävä tulos.

Vinkki Mikelle ja muille some-kanavia ylläpitäville, että jos Rikua yhtään kiinnostaa, olisi mukava kuulla hänen haastattelunsa. Ehkä enemmän painotus noissa treeni ja voimahommissa 80-90-luvulla kuin kirvesmiehen hommissa :)

Kyllä Ahola ja Kiri yhteis kahvittelu tuokioon niin kyllä vanhempaa porukkaa kiinnostaisi kovasti nämä entiset voimamiesten supertähdet.

Pyyteleekö nämä entiset "starat" rahaa noista jutusteluista?Muutama tapaus vaan vaikuttanu vähä siltä ku on ollu juttua rupattelusta ja se sit jäänyt toteuttamatta mutta kaveri sit esiintyny jossain muualla.

...kysymykseen 100kg vastaus on, että peittohan painaa sen verran, että kyllä se tulee.

Kiriltä aina tuli parhaimmat vastaukset toimittajien turhiin kysymyksiin.

Olisi kyllä siistiä nähdä haastattelu, jossa olisi oikeita kysymyksiä ja pääsisi juuri kuulemaan noista 80-90 luvun aikaisista treeneistä ja kisoista muisteluja.

Pyyteleekö nämä entiset "starat" rahaa noista jutusteluista?Muutama tapaus vaan vaikuttanu vähä siltä ku on ollu juttua rupattelusta ja se sit jäänyt toteuttamatta mutta kaveri sit esiintyny jossain muualla.

Aholasta olen saanu vähän sellaisen käsityksen että about pyytää rahaa yhteiskuvastakin.

Aholasta olen saanu vähän sellaisen käsityksen että about pyytää rahaa yhteiskuvastakin.

Toivottavasti ei ole näin. Jokke on kyllä hieno mies ja luonut itsestään median kautta kyllä hyvän kuvan, joten todellakin toivon että tämä aavistus ei pidä paikkaansa.

Vinkki Mikelle ja muille some-kanavia ylläpitäville, että jos Rikua yhtään kiinnostaa, olisi mukava kuulla hänen haastattelunsa. Ehkä enemmän painotus noissa treeni ja voimahommissa 80-90-luvulla kuin kirvesmiehen hommissa :)

Mike, miten ois.

Saisit varmaan tuolla haastattelulla Pakkikselle kivasti lisänäkyvyyttäkin, uskoisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom