RAW-penkki

jto sanoi:
selkää lähinnä tekisin. hieman ehkä hatioita ja ojentajia mausteeksi. kiertäjäkalvosimet ja kyynärvarret mukaan ja hitunen hauista :)

jton penkki resepti:D
kyllähän nuo ekat 8 viikkoa antavat aika hyvää volyymiä. mites tuo taukojen pito sarjojen välissä? tuntuman mukaan? Joo selälle vetelen leukoja, mut kun on tuota painoa sen sata kiloa (lue heikko selkä) niin tuo progressio 3x4 ->6x6 on käytössä niissä. kulmasoutu sitten pitempiä sarjoja, mutta kannattaako tehä muut avut millä toistomäärillä?
oftoppikkia: oletteko tehneet tuota kulmasoutua niin että ottaa painot lattiasta joka toistolle? selkä lattian suuntaisesti.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Th69 sanoi:
oftoppikkia: oletteko tehneet tuota kulmasoutua niin että ottaa painot lattiasta joka toistolle? selkä lattian suuntaisesti.

Selkä kylläki on lähes lattiansuuntasesti. Se ottaa paremmin mulla. En laske painoja maahan joka toiston yhteydessä, enkä usko että kovin moni muukaan.
 
Th69 sanoi:
oftoppikkia: oletteko tehneet tuota kulmasoutua niin että ottaa painot lattiasta joka toistolle? selkä lattian suuntaisesti.
olen kokeillut. helkkarin hyvä liike sillainkin tehtynä.
 
neutraali sanoi:
olen kokeillut. helkkarin hyvä liike sillainkin tehtynä.

itellä tuntus saavan paremman supistuksen lapoihin ja koko keskiselkään kun ottaa ne lattialta, ja onhan tuo paljon alaselkä ystävällisempi liike kun 40 asteen kulmasoutu IMHO. tosin painot tipahti lähes parisenkymmentä kiloa kun liikettä vaihdoin. loppu huijaaminen:whip:
mutta se siitä.
 
nyt tuli sitten rikottua oma ennätys... 230kg :jahas:

clippikin on siitä nostosta, mut en taida osata sitä tänne laittaa, tumpel ku oon:D

ens maanataina meinaan ottaa vielä uudestaan maximin, saas nährä mitä tulee...
 
albertto sanoi:
nyt tuli sitten rikottua oma ennätys... 230kg :jahas:

clippikin on siitä nostosta, mut en taida osata sitä tänne laittaa, tumpel ku oon:D

ens maanataina meinaan ottaa vielä uudestaan maximin, saas nährä mitä tulee...
:worship: , onko rinta pysyny kunnossa eli onko yrittänyt ruveta kipuileen?
 
albertto sanoi:
kyyyllä rinta kunnossa on.. ei satu kumma kyllä enää mihinkään,oisko tyyntä myrkyn edellä?:hyper:
:), jäikö omasta mielestäsi vielä varastoon paukkuja että ois mahkuja enkkaa vielä tuostakin parantaa? paljoonko sait muuten hilattua sen sun parhaan sarja painosi? etkö ottanut peräti 5x205kg jossain vaiheessa :eek:?
 
joo no vitosia tein tohon 205kg asti sitten siirryin kolmosiin, paras kolmonen oli 215kg

joo kyllä tuohon 230kg punnerrukseen jäi vielä about 5-10kg, vaikee arvoida, ku edellisen viikon treenasin ihan normaalisti kovaa, joten ei ollu kaikki paikat ihan palautuneita tuossa nostossa, tällä viikolla himmailen ja herkistelen ensi maanantaita varten..
 
Oon lukenut ties kuinka monesta paikkaa tuosta Neutraalin 200kg-unelmasta, niin huvittaisi tietää että paljonko nostat tällä hetkellä? =)
 
Slarto sanoi:
Oon lukenut ties kuinka monesta paikkaa tuosta Neutraalin 200kg-unelmasta, niin huvittaisi tietää että paljonko nostat tällä hetkellä? =)
mua pikku hiljaa on alkanu kaduttaan että sitä on pitänyt edes kailottaa aikoinaan:). pistän heti inffoa mun hirmuiseen kuva trediin;) jos sen joskus saan. alkaa tuleen jo paineita kun kaikki vähän väliä kyselee siitä, siis muutkin entä täällä netissä olijat :).oishan se pitänyt jo saada mutta on ollut kaikenlaista mitä en jaksa selitellä joka tredissä erikseen:)
 
neutraali sanoi:
alkaa tuleen jo paineita kun kaikki vähän väliä kyselee siitä, siis muutkin entä täällä netissä olijat :)

Kato, teet niinkuin minäkin, että vedät 35kg dieetin, niin loppuu kyselyt 200kg penkistä aika hätäseen..:D
 

Suositut

Back
Ylös Bottom