RAW-penkki

The complaints against Zahir Khu

Mies saanut parin vuoden bannit liitosta, koska on tosiaan "vähän outo". Täys idiootti ja kusipää koko jätkä. Toivottavasti lähtee pois koko maasta.

"What makes this all even more interesting is the fact that the people of Finland have made him very wellcome to their country providing Zahir with everything that he needs to succeed in Powerlifting. Home, Food, cost free training in Gym, Sponsor clothes, Sponsor sports nutrition, Sponsor 4 x doctor for his back problems. Zahir is the most sponsored powerlifting athlete in Finland today, yet he decided to mock the people that help him."

Vaikee ymmärtää, miten tukijoita ja selkään taputtelijoita silti riittää. Pitäis olla ihan selvä homma, että kaverilla ei oo enää kaikki intiaanit kanootissa. Ei tollasesta ole kuin harmia ympäristölle ja edustamalleen urheilulajille.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan, eiköhän noissa tilanteissa olisi järkevintä pyytää esimerkiksi poliisia paikalle kuin että alkaa porukalla hakkaamaan jotain?
Ensin haukutaan kaverin käytös tyhmäksi ja sen jälkeen netissä sanotaan että kaveri olisi pitänyt tiltata uneen?
Minusta siinä alennutaan vain samalle tasolle jos noin toimitaan.

Mutta niin,eihän se ole mies eikä mikään joka ei tappele, GRÖÄÄH!

:face:
Enhän minä kaveria käskenyt untenmaille lyömään. Totesin vaan etteikö siellä ollut miestä joka olisi laittanut kaverin aisoihin, johon sinä vastasit, että tuon voimatason mies heittäisi todnäk minutkin Kemin keskustaan(aika hyvin yli 100kg mies 35v kamppailulajeja harjoitelleena)Ja minä siihen, että oli miehellä ne voimatasot mitkä tahansa saadaan se rauhoittumaan, eikä punttien kolistelu tee sitä leukaa yhtään kestävämmäksi. Joko puhumalla(yleensä jos ei ole täysin aivoinvalidi)Tai sitten voimakeinoin, eli poliisit järjestyksen valvonta ym. Olisikohan porukka seissyt tumput suorina siinäkin vaiheessa, jos tämä käkkäräpää olisi ruvennut lyömään tuomareita/toimitsijoita pataan? No sitä ei varmaankaan kauan tarvitse odottaa, kun tämä sankari kilahtaa salilla, ja silloin toivon, että paikalla olisi mies/miehiä jotka rauhoittaisi tämän ääliön. PS. Gpa-liitolta hieno toimenpide asettaa tämä sankari 2v kieltoon, hyvä esim siitä ettei ruveta pokkuroimaan oli ukko millainen tahansa.
 
Siis vielä jankatakseni tätä asiaa, onko siis näin että tätä mölyapinaa elättää täällä suomalaiset sponsorit ? Nyt oikeesti mihin tässä maassa mennää kun olis suomalaisia urheijoita hyvin paljon joita vois tukea.... NYT VITTU OIKEESTI EI TÄSSÄ OO ENÄÄ MITÄÄ JÄRKEÄ!!!!!

ps, kerrankin oon antin kanssa samaa mieltä.
Näin:) Mutta siis aivan oikeasti, mikä on se sponsori joka elättää tätä ääliötä suomessa? Tosiaankin olisi nuoria urheilijoita jotka tarvitsisivat sponssia. Niin ei helvettissä tälläistä apinaa sitten sponssataan. Se on kiva varmaan taputella tollasta idioottia olalle, olla jees jees miehenä, voi perkele ei voi muuta sanoa.
 
Eiköhän tuota kaveria elätä täällä ainoastaan oma vaimo, joka on suomalainen. Ei sponssaa enää kukaan muu. Hyvät mahdollisuudet annettiin harjoitella ja nostaa, mutta eiköhän ne sponssaamiset ollut jo siinä..... Ja tosiaan hyvä päätös se kilpailukielto ja huom. kielto koskee myös huoltamisen tai kisapaikalle saapumisen.
 
Eiköhän tuota kaveria elätä täällä ainoastaan oma vaimo, joka on suomalainen. Ei sponssaa enää kukaan muu. Hyvät mahdollisuudet annettiin harjoitella ja nostaa, mutta eiköhän ne sponssaamiset ollut jo siinä..... Ja tosiaan hyvä päätös se kilpailukielto ja huom. kielto koskee myös huoltamisen tai kisapaikalle saapumisen.
Toivottavasti olet oikeassa siinä, että tätä ei enää sponssata.
 
Ja tosiaan hyvä päätös se kilpailukielto ja huom. kielto koskee myös huoltamisen tai kisapaikalle saapumisen.


... ja muuttuu elinikäiseksi seuraavasta perseilystä ja/tai mikäli tyyppi ei annetussa ajassa pyydä touhujaan anteeksi kirjallisesti liitolta, häiritsemiltään kilpailijoilta ja suomalaisilta noin yleisesti. Jämäkkä päätös ja toivottavasti se elinikäinenkin uskalletaan toteuttaa, mikäli aihetta on.

Onhan Suomessa ulkomaalaissyntyisiä urheilijoita sponssattu ennenkin eikä siinä ole minusta mitään väärää poikkeuksellisen lahjakkaan urhelijan kohdalla, mutta tämä ei ole se tapa, kuinka saamastaan tuesta pitäisi kiittää. Eiköhän ne sponsoroinnit nyt ole tosiaan siinä, koska aika paljon pitää tapahtua, että yksikään sponsori voi enää saada etäisestikään positiivista näkyvyyttä lajin harrastajien keskuudessa tämän sankarin kautta.
 
... ja muuttuu elinikäiseksi seuraavasta perseilystä ja/tai mikäli tyyppi ei annetussa ajassa pyydä touhujaan anteeksi kirjallisesti liitolta, häiritsemiltään kilpailijoilta ja suomalaisilta noin yleisesti. Jämäkkä päätös ja toivottavasti se elinikäinenkin uskalletaan toteuttaa, mikäli aihetta on.

Onhan Suomessa ulkomaalaissyntyisiä urheilijoita sponssattu ennenkin eikä siinä ole minusta mitään väärää poikkeuksellisen lahjakkaan urhelijan kohdalla, mutta tämä ei ole se tapa, kuinka saamastaan tuesta pitäisi kiittää. Eiköhän ne sponsoroinnit nyt ole tosiaan siinä, koska aika paljon pitää tapahtua, että yksikään sponsori voi enää saada etäisestikään positiivista näkyvyyttä lajin harrastajien keskuudessa tämän sankarin kautta.
Aina vaan parempaa toimintaa Gpa liitolta, että ovat laittaneet vielä tuollaisen vaatimuksen asiaan. No nythän sitten nähdään osaako tämä sankari nyörtyä, ja pyytää anteeksi, epäilen kyllä suuresti sitä, toivottavasti olen väärässä.
 
Aina vaan parempaa toimintaa Gpa liitolta, että ovat laittaneet vielä tuollaisen vaatimuksen asiaan. No nythän sitten nähdään osaako tämä sankari nyörtyä, ja pyytää anteeksi, epäilen kyllä suuresti sitä, toivottavasti olen väärässä.

Ja paskanmarjat. On näitä nähty. Ei varmasti tule pyytämään anteeksi, tai jos pyytää niin raha sielä kiiluu vaan ontossa päässä silmien kohdalla.Miten suomalaiset osaaki olla niin saatanan tyhmiä!!!


Ja loppuu kevennys, tietääkö kukaan mittää pitkäsestä? ehkä perään vielä hymiö, ettei mee agressiiviseksi tää shättäily! :)
 
Laitappas Antti setä taas hieman valoja taas volkkariin päälle, jookos?
Se ois sinutkin heittäny todnäk Kemin keskustaan tuolta Tampereelta käsin jos oisit menny sille Livenä hirnumaan vasta-argumenttia.

Käsi pystyyn tälläkin foorumilla ne jätkät jotka menee tuommoisen voimatason omaavalle kaverille sanomaan että "mitä jos juotas Pauligit ja juteltas hiukan siitä että mikä sinnuo Zahiri nuin hirvittävästi vituttaa?"

Vaarallinen yhdistelmä tuollainen voimataso ja mielenterveysongelma(ko) vai mistä ihmeestä sitten johtuukaan moinen käytös.

Erittäin perseestä lajille ja tälle uudelle liitolle/heidän järjestämilleen kisoille joissa ainakin minun käsittääkseni tämän piiskatukan piti olla yksi kisojen päätähdistä...ja tarkoitan siis nostamista, en tätä showta minkä hän siellä on järjestänyt.

Olen itse sitä mieltä että näitä liittoja on liikaa, mutta sen verta kunnioitusta löytyy aina kisajärkkääjiä kohtaan ettei tälläistä kyllä toivo tapahtuvan kellekkään.
Jos olis käsiksi käynyt niin itsehän siitä olis saanut (ehkä) saikkua ja kaverille jonkin näkönen syyte. Not a bad deal
 
En väittänytkään että voimanostajat olisivat kovia tappelemaan, mutta jos jatkossa tuon kokoinen kaveri alkaa riehua kisapaikalla niin olen kehittänyt ratkaisun: sitten vaan all time natural ikämiesninja Antti väliin ja taustalle soimaan Trio Niskalaukauksen "nyt on Mies!"-biisi.
Johan on ulkomaan kaveri ihmeissään siinä vaiheessa.

Ei muuta ku Gpa-liitolle viestiä että kisojen suojelija on löytynyt.
Isommissa urheilutapahtumissa se on yleensä joku merkkihenkilö, mutta jostainhan se on uuden liiton aloitettava :rock:
 
En väittänytkään että voimanostajat olisivat kovia tappelemaan, mutta jos jatkossa tuon kokoinen kaveri alkaa riehua kisapaikalla niin olen kehittänyt ratkaisun: sitten vaan all time natural ikämiesninja Antti väliin ja taustalle soimaan Trio Niskalaukauksen "nyt on Mies!"-biisi.
Johan on ulkomaan kaveri ihmeissään siinä vaiheessa.

Ei muuta ku Gpa-liitolle viestiä että kisojen suojelija on löytynyt.
Isommissa urheilutapahtumissa se on yleensä joku merkkihenkilö, mutta jostainhan se on uuden liiton aloitettava :rock:

Väitätkö ettei antti ole merkkihenkilö jo?
 
Väitätkö ettei antti ole merkkihenkilö jo?

En :)
Noh,mutta ettei mene yhden miehen mollaamiseksi ihan kokonaan niin on Antilla välillä hyviäkin pointteja täällä tullut.Tämä netti vaan tahtoo olla sellainen paikka että pelkästään sanavalinnoilla yhden asian käsittää eri ihmiset erillälailla.
Loppupeleissähän tässä olla samaa mieltä oltu koko ajan tapaus Zahirinkin kohdalla,keinoista miehen rauhoittamiseksi saatiinkin sitten jo melkoinen nettimellakka aikaiseksi ja keskustelu harhaili perinteisesti välillä perse-perämoottori.
 
nyö
En väittänytkään että voimanostajat olisivat kovia tappelemaan, mutta jos jatkossa tuon kokoinen kaveri alkaa riehua kisapaikalla niin olen kehittänyt ratkaisun: sitten vaan all time natural ikämiesninja Antti väliin ja taustalle soimaan Trio Niskalaukauksen "nyt on Mies!"-biisi.
Johan on ulkomaan kaveri ihmeissään siinä vaiheessa.

Ei muuta ku Gpa-liitolle viestiä että kisojen suojelija on löytynyt.
Isommissa urheilutapahtumissa se on yleensä joku merkkihenkilö, mutta jostainhan se on uuden liiton aloitettava :rock:
Tälläseksihän tämä maan on mennyt, että nyökytellään vaan kun ulkomaanelävä riehuu, ja varmasti olisi nyökyttelyä jatkettu, vaikka tämä apina olisi lyönytkin jotakin. Ja muuten noi ninja hommat on taistelulajeja ja itse olen niin kuin kamppailulaji puollella, jos eron ymmärrät. Ja sinunlaisia ei ainakaan voi järjestystä ottaa pitämään, kun siitä ei tule yhtään mitään. Ei tarvitse olla kun ulkomaanelävä ja vahva, niin tämä poika se lähtee litomaan, ottaa niin sanotut nopeat loparit:)

- - - Updated - - -

Väitätkö ettei antti ole merkkihenkilö jo?
Näin käy joskus, kun ei ole muitten mukana joo joo miehenä nyökyttelemässä:)

- - - Updated - - -

En :)
Noh,mutta ettei mene yhden miehen mollaamiseksi ihan kokonaan niin on Antilla välillä hyviäkin pointteja täällä tullut.Tämä netti vaan tahtoo olla sellainen paikka että pelkästään sanavalinnoilla yhden asian käsittää eri ihmiset erillälailla.
Loppupeleissähän tässä olla samaa mieltä oltu koko ajan tapaus Zahirinkin kohdalla,keinoista miehen rauhoittamiseksi saatiinkin sitten jo melkoinen nettimellakka aikaiseksi ja keskustelu harhaili perinteisesti välillä perse-perämoottori.
Ei hetkauta muutaman pojun "mollaamis yritykset" yhtään mitään.
 
Kyllä hullu on vaarallinen vaikka painaa kuuskytkiloa. Kyllä joku ratkaisu tuollaiselle riehumiselle tarvisi aina järkkäreillä olla takataskussa, vaikka poliisit paikalle ja äijä rautoihin. Jokaiselle konille kengittäjä löytyy. Kyllä itse vetäisin vaikka tangolla kaaliin jos muu ei auttaisi ja tilanne olisi uhkaava. Hullumaiset voimat ja testot tapissa on kuin villieläin. Toki ne villielukatkin rauhoitettua saa.

Huonoa mainosta joka tapauksessa lajille ja vaikka Zahir on järjettömän kova nostaja, niin on hyvä kysymys uskaltaako tuollaista ottaa minnekään mukaan jatkossa.

Itse olen ymmärtänyt, että normaalisti mies on leppoisa kaveri, että mikä lie taustalla...

Psykiatrisella puolella muuten tuupataan norsupyssy pakaraan riehujalle ja sen jälkeen kaheli on kuin kuumeinen lammas.
 
Back
Ylös Bottom