mulla on rinnassa joku outo "heikko" kohta kun pieneltä lankulta tulee 180kg helposti ja rinnasta 160kg vaan ns. hyvänä päivänä! apuja pakkislaiset!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Metri sanoi:Mimminä äijien keskellä, mutta fanaattinen RAW-nostaja kun olen, pakko työntää lusikka soppaan. Kisassa noussut 80kg. Sitä ennen kerran salilla 2 x 80kg luultavasti kisatyyliin (stopit ennen nostoa). *huokaus* niitä aikoja. Uskonpa, että mimmeistä Gillyanne nostaisi tällä hetkellä tuon 80kg, tai ainakin erittäin pian. Ja on siellä muitakin kovia penkkaajia, ne eivät vain käy tällä osiolla.
Äijistä tuli mieleen, mikähän mahtaa olla paras suomalaisen nostama RAW-penkki? Muistelen joskus 90-luvun alussa Järvenpäässä nähneeni jonkun suomalaisen nostavan 300kg pelkällä T-paidalla. Taisi olla senaikainen enkka. Nimi ei tule nyt mieleen, vai oliko se joku Sjöman. Te, jotka tiedätte, kertokaapa.
kodinputkimies sanoi:riku kiri olis potenttiaalinen ehdokas!
juu mulla tuli vaan tuo kiri mieleen! siitä ei hajua kuka eniten! tänään mukavat kisat äänekoskella! mutta ei mitään isompia rautoja ollut tangossa! tuomainen oikeastaan ainoa joka suhteessa painoon nosti isompia romuja!Raven sanoi:Sjöman on myös sen 3 markkaa ottanut. Tarkkaa lukua en nyt muista. Ja tuo tais olla kisoissa, kun Kiri taas ei ole kisoissa ottanut kolmea sataa. Voipi olla että aivan väärin taas muistan.
jto sanoi:riku on ottanut 302,5kg jonkun legendan mukaan, mutta nyt en tiedä, onko minkävärisessä paidassa ja oliko kaulukset vai kukkakuosi.
.
Metri sanoi:Äijistä tuli mieleen, mikähän mahtaa olla paras suomalaisen nostama RAW-penkki? Muistelen joskus 90-luvun alussa Järvenpäässä nähneeni jonkun suomalaisen nostavan 300kg pelkällä T-paidalla. Taisi olla senaikainen enkka. Nimi ei tule nyt mieleen, vai oliko se joku Sjöman. Te, jotka tiedätte, kertokaapa.
siis toiston aikanakodinputkimies sanoi:mut tuota pysäytystä monesti saman sarjan aikana pitää testata! !
tänne ei humalas pitäs kirjotella kun virhe lyöntien määrä kasvaa! eli toiston!:kippis1:neutraali sanoi:mihin tuo sjöman katos kun kerran vanhasta bodaus lehdestä oon miehestä lukenut ja sen jälkeen ei oo koko ukosta kuulunut mitään tai en ainakaan muista.
siis toiston aikana
nuo vammathan ne rajoittaa sitä kehitystä. kylläkai sitä itekki ois varmaan jo vuoden päivät ollu miesten kerhossa penassa(200), mutta ei auta marista kun on sokerista tehty ja paikat ei kestä(selkä). puoli invaliidina on todella vaikea kehittyä tai edes pitää saavutettuja tuloksia yllä. selityksiähän nää on mutta totta se vaan on.Tape sanoi:Nyt olkapääkin on alkanu vihottelemaan, röntgen ja ultra ei löydä mitään...tais olla siinä mun "ura" :D
Tape sanoi:Nyt olkapääkin on alkanu vihottelemaan, röntgen ja ultra ei löydä mitään