RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Freddi pysyttelee helvetin vahvana ja kehittyykin vuodesta toiseen. Ei mikään helppo homma tuolla jäätävän kovalla tasolla kun liikutaan. :worship:
 
Kiitoksia. Osan nostaa rautaa penkistä, muuten olen suht koht surkea. Tuo miljoona katsojaa kuulostaa ehkä oudolta mutta minulla on toinen pätkä jolla on 1,5 miljoona. Ja se pätkä on vain vajaa paitatoisto 335 kilolla. :)
 
155kg menee t paidalla, olen vain 170cm tatti ja painan 90kg(läskiäkin löytyy). Tuntuu olevan todella vaikeeta tuon 150 yli menevät kilot, hirveitä kiloja tuntuu jäbät nostelevan kun yli 2 alkavia lukuja. Olis hauska kuulla jonkun suunnilleen saman kokoisen nostajan kiloja. Jostain pitäs uutta pontta löytää että pääsis taas nousuun, tosin täytyy muistaa että nostelen vain omaksi iloksi omassa autotallissa ilman varmistajaa ja suojarautoja( rouva on joskus kattomassa voi sitten vaikka soittaa jollekkin jos ei nousekaan :) ) tuntuu mulla ainakin portaittain tapahtuvan tuo kehitys ja välillä junnaa viikkoja paikallaan. Lankkupenkit ja ylileveet/kapeet on tullu testattua että jos jollain on hyviä vihjeitä nin otetaan vastaan mielellään
 
Back
Ylös Bottom