RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timo Hokkanen
Penkkipunnerrus
235KG SE&epävirallinen ME M-120 kg
Voimapunnerrus
192,5KG M-100KG
212,5KG M-110KG
215KG M-120KG
Raw-penkkipunnerruksen suomen mestari -10 -11
 
Vittu että on seksikäs mies taustalla.
 
Maanantain penkkitreenissä tehty 2x252,5kg. http://www.youtube.com/watch?v=3lXRQw3E4KM&list=UUd9FV5qDsy88GEJqbNNcq1w&index=4&feature=plcp
Katotaan jos pystyn haastamaan Korkia-Ahoa yhtään pari viikon päästä. Toivon että pystyn laittamaan ainakin vähän "hanttiin"... Mutta mutta, vahva se Tuomas on.


Tuomaskin viimeksi salilla kakkosia teki. Kai sen uskaltaa paljastaa, että raudat pyörii samoissa ja on vähintään yhtä kevyttä. Tulee varmasti tiukka kisa teillä kahdella.
 
Eli jännittävä kisa tulossa.

Olisi kyllä kiva voittaa kun syyskuussa alkaa dietti kohti 120 kiloa, ja katotaan tulenko enää takaisin superiin. Mutta ensin tämä kisa.
 


Korkia-Ahon nosteluja.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pysy nyt Freddi superissa ainakin yksi vuosi vielä kun olet ittes vaivalla tuon kokoiseksi lihottanut :)
Nostouran takia olisi järkevin päätös, mutta minulla on 2 pientä lasta jolla on oikeus isään. Ja 140-150 kilon elopainolla riski kuolla kasvaa merkittävästi, varsikin kun olen painannut 140+ about 7 vuotta. Olin 2010-2011 kevyempi, lihotin itseni "puolivahingossa" nyt vuodeksi superiin. Voitin MM-kultaa. Nyt on aikaa mennä taas alas.
Olis kolmaskin toisto helposti tullut :)
Luultavasti olisin jonkilainen toisto saannut.



Korkia-Ahon nosteluja.

kuten sanottu tiukkaa tulee olemaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:


Korkia-Aholta uusin video, 7X200kg stopeilla.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi vihtu kun on vahva herra. Tulee kyllä kova skaba.

Ps. Dennis Cieri laitto 27. pv taas maailmanennätystä rawina uusiksi. Ei vaan edelleenkään osaa laittaa niitä muualle kuin tuonne facebook-seinällensä.
 
Back
Ylös Bottom