RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä nyt on jollain luetun ymmärtäminen vaikeaa, en ole missään kohtaa maininnut Smultteria vai olenko? Mutta voinhan tässä vertailla jos haluat, että onhan nämä nykyajan nostajat aivan hämmästyttäviä lahjakkuuksia/voimapesiä kun pystyvät täysin naturaalina nostamaan samoja rautoja ellei enempikin kuin entiset mailman vahvimpiin kuuluvat voimamiehet douppingiä käyttäen.

Jos verrataan Freddiä ja Kiriä niin Kirin maastaveto on n. 120 kiloa kovempi, kyykky 150 kiloa kovempi ja penkkikin 50 kiloa.
Penkissä otin huomioon stopilla otetut nostot. Kyllä mä näkisin asian niin että joko Smulterilla ei ole lahjoja lajiin ollenkaan tai sitten kaveri tosiaan saattaapi olla rehellinen mies. Veikkaan jälkimmäistä.
 
Kiri otti 302,5 periaattessa kisanostona.

Korkia-Aho otti 300 perse ilmassa ja iso pomppu mahalla.

Minulla on mahikset 300 kilon nostoon mutta ylilleveä ote ja perse ilmassa.

Summa on se että minun ja Tuomaksen nostot ei voi verrata Kirin nostoihin. Minun ja luultavasti Tuomaksen kisatulos on monta 10-kiloja alle 300kg.

(Mitä tulee dopingiin uskallan väittää että en ole koskaan ottannut mitään kielettyjä aineita. Huumeita ja hormooneja ei vaan kúuluu minun elämätapaan. Piste.)
 
[video=youtube_share;G7vW0bboEW8]http://youtu.be/G7vW0bboEW8[/video]
Jeff Lewis ottaa penkkisarjaa hieman alta oman painon. Nousiskohan 1x omalla painolla? Kaverilla on massaa 545 paunaa.

Järkyttävä tankki tää lewis, epäilisin että ottaa omalla painolla ykkösen..
 
Juu totta, paljonkohan mahtaa olla penkki ykkönen raakana. Tuskin mikään maailmaa mullistava kuitenkaan 260-270kg? Varuste ukko vissiin enimmäkseen tää lewis..
 
tohon haarukkaan minäkin veikkaisin sen ykkösen asettuvan

edit: vaikka varusteukko onkin niin kyllä siellä huipulla hyvin usein on samat jätkät sekä varusteilla että ilman
 
Jos verrataan Freddiä ja Kiriä niin Kirin maastaveto on n. 120 kiloa kovempi, kyykky 150 kiloa kovempi ja penkkikin 50 kiloa.
Penkissä otin huomioon stopilla otetut nostot. Kyllä mä näkisin asian niin että joko Smulterilla ei ole lahjoja lajiin ollenkaan tai sitten kaveri tosiaan saattaapi olla rehellinen mies. Veikkaan jälkimmäistä.
Totta.

Mutta kyllä minä hyvänä päivänä vedän 300kg ja kyykkän 270 raakana.Että veto noin 100kg ja kyykky ehkä sen 80-100kg. Luulen että Kiri kuullui/kuuluu siihen sukupolveen jotka käyttivät polivisiteitä koko ajan.

Ja lopuksi haluaisin sanoa että ei voi verrata yksi maailman vahvinta jätkää kautta aikojen (Riku Kiri) ja joku penkkihurrihomo Maalahdesta(Fredrik Smulter). Kiri on tehnyt paljon kovempia saavutuksia ja ollut niin paljon vahvempi.
Mutta sitä toivon että joku arvostaa minut siitä että en ole koskaan käyttännyt kielettyjä aineita ja silti voitannut MM-kultaa 2 kertaa.
Mutta vaikka minä haen arvostusta siitä en halua mollata ketään jotka käyttää tai on käyttänyt. Kaikki ratkaisee itse mitä ne kroppaan laittaavat. Toivosin kuitenkin että jos nostaa testatussa kisassa/liittossa niin silloinkin nostaja on ja pysyy natuna.
 
Kaikki urheilijat käyttää, muuten ei ole kilpailukykyä. Ajatus ettei käyttäisi on ollut hullu jostain 50-luvulta lähtien. Satusetiä ja -tätiä silti aina riittää. Mutta kun jotkut aina uskoo sadut niin ne jää elämään.
 
Kaikki urheilijat käyttää, muuten ei ole kilpailukykyä. Ajatus ettei käyttäisi on ollut hullu jostain 50-luvulta lähtien. Satusetiä ja -tätiä silti aina riittää. Mutta kun jotkut aina uskoo sadut niin ne jää elämään.

V***U mitä urpoja täällä pyörii
 
Paha lähteä kenenkään käyttämisiä spekuloimaan kun lopulta vain henkilö itse tietää asian laidan. Käsittääkseni Freddiä kuitenkin testaataan todella usein, joten enpä lähtis syyttelemään.
 
Kaikki urheilijat käyttää, muuten ei ole kilpailukykyä. Ajatus ettei käyttäisi on ollut hullu jostain 50-luvulta lähtien. Satusetiä ja -tätiä silti aina riittää. Mutta kun jotkut aina uskoo sadut niin ne jää elämään.

Ajatus siitä, että kaikki urheilijat käyttää lähti lahjattomalta paskalta joka ei puhtailla saavuttanut sadan kilon penkkipunnerrusta ja tämän jälkeen alkoi roinaamaan ja sai 120kg runkkupenkin. Kynäniskoja ja paskamahoja silti aina riittää jotka uskoo nämä lahjattomien paskapuheet.
 
"Kaikki urheiliat käyttää" Millasiahan droppeja jotkut pingiksen huipputason pelaajat kiskoo, se voi olla kovaa taikinaa :D Tai jokin muu vastaava, aika helvetin typerää yleistää tollatavalla asioita..
 
Ketään yksittäistä urheilijaa ei tietenkään voi syyttää douppingin käytöstä jos ei ole jäänyt testeissä kiinni. Mutta siinä vaiheessa ainakin oma ajattelu ja usko douppingtesteihin mureni, kun tiesi 100% varmuudella, että henkilö A ja B oli käyttänyt douppingaineita ja meni kuitenkin testeissä läpi, ja mistä tiesin varmasti tämän, että henkilö A ja B oli käyttänyt aineita, siitä, että he ei pitänyt sitä minää salaisuutena vaan kertoivat asioista avoimesti. Eli tämä ja monet muut seikat kyllä víe uskoa siihen, että mailman huipuilla olisi puhtaat jauhot pussissa, mutta niin kuin sanoin ei käryä, niin ei aineitten käyttöä.
 
Douppaa tai ei douppaa, so fucking what. Paljon kovempi juttu se on penkata roinalla 300kg ku nää saatanan vieteripaitapellet, joiden nostoista ei erota alkua ja loppua, mut penkiltä "nousee" 900kg!
 
Ketään yksittäistä urheilijaa ei tietenkään voi syyttää douppingin käytöstä jos ei ole jäänyt testeissä kiinni. Mutta siinä vaiheessa ainakin oma ajattelu ja usko douppingtesteihin mureni, kun tiesi 100% varmuudella, että henkilö A ja B oli käyttänyt douppingaineita ja meni kuitenkin testeissä läpi, ja mistä tiesin varmasti tämän, että henkilö A ja B oli käyttänyt aineita, siitä, että he ei pitänyt sitä minää salaisuutena vaan kertoivat asioista avoimesti. Eli tämä ja monet muut seikat kyllä víe uskoa siihen, että mailman huipuilla olisi puhtaat jauhot pussissa, mutta niin kuin sanoin ei käryä, niin ei aineitten käyttöä.

Jos natuna nostaa 317,5KG ja Ilman testiä 324,3KG RAW, niin eikö se ole ihan sama miten nostaa?
 
Muistaako kukaan minkä niminen on alle satakilonen +200kg penkkimies, jolla on hillittömän kokoset hanskat? Aika heikot perusteet, mutta ei muista muuta kaverista. Vakuuttavat kädet jäi mieleen sen painoselle kaverille.
 
Muistaako kukaan minkä niminen on alle satakilonen +200kg penkkimies, jolla on hillittömän kokoset hanskat? Aika heikot perusteet, mutta ei muista muuta kaverista. Vakuuttavat kädet jäi mieleen sen painoselle kaverille.
allan jokinen, tommi pitkänen?
 
Back
Ylös Bottom