Tietääkö joku muuten mitä kaupas maksaa suunnillee kilo kanan rintaa? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietääkö joku muuten mitä kaupas maksaa suunnillee kilo kanan rintaa? :D
sanokaas jotain hyviä ja helppo valmisteisia liha/kala ruokia? Jauheliha ja kana ruuat alkaa tökkimään vaikka miten maustas ja valmistas :(
sanokaas jotain hyviä ja helppo valmisteisia liha/kala ruokia? Jauheliha ja kana ruuat alkaa tökkimään vaikka miten maustas ja valmistas :(
Jos sä oot syöny kunnollisen lounaan, joka sisältää hiilareita, niin ei välttämättä tarvitse mitään sokeria ennen treeniä ottaa. Muutenkin sokeri ennen treeniä ei välttämättä ole paras mahdollinen vaihtoehto, koska se nostaa verensokeria hetkellisesti korkealle ja sitten tulee ryminällä alas, jolloin usein alkaa väsyttää ja tuntua voimattomalta. Tasainen verensokeri on edullisempaa kovalle treenille. Tietysti pienet määrät eivät hirveästi vaikuta, mutta jos jotain hiilaria ottaa niin mieluummin hitaammin imeytyviä tunti pari ennen reenejä.
Reenin jälkeen hiilareiden nopealla saannilla ei ole suurta merkitystä, ainoastaan proteiinin saaminen olisi tärkeää. Lihasten glykogeenivarastot voi ihan hyvin täyttää vasta isommalla aterialla kotiin päästyä. Eri asia on, jos tekee useamman treenin samana päivänä, kun lihakset täytyy saada täyteen nopeammin.

Miten/milloin otatte glutamiinia? Ohjeessa lukee 1-2 kertaa 5 grammaa kerrallaan päivässä.
Hmm tämäkin sopii varmaan myös tähän ketjuun: Miten sotkea heraproteiinista järkevä palautusjuoma, joka myös maistuisi hyvälle?
Ostin pussin heraproteiinijauhetta (maustamatonta), olen käyttänyt sitä nyt lähinnä yhden keittokirjan ohjeilla smoothieihin ja proteiinilettujen tekoon, ja syönyt näitä aamu- ja iltapaloiksi.
Entä paljonko heraproteiinia päivässä on järkevä määrä, tai onko sille jotain ylärajaa? Pussissa lukee 1-2 annosta joista 1 annos = 2 jälkiruokalusikallista.
Eka kunnon(?) bulkki on käynnistymässä helmikuun alusta ja suunnittelen tässä ruokavaliota. Laskeskelin että kulutukseni, millä olen pysynyt hyvissä mitoissa, on jotakuinkin 4000kcal/päivä. Onko 200-500kcal/päivä plussalla mielestänne riittävän maltillinen korotus, jos meinaan noin 8kk bulkkailla?
Esimerkkipäivä: 4206kcal - 233g proteiinia (22%), 636g hiilareita (61%) ja 77g rasvaa (17%)
Todellisesti rasvat nousee varmaan johonkin 85g/päivä, mutta en jaksanut sitä tuohon kalorilaskuriin alkaa enää sumplia. Mitä mieltä olette makrojakaumasta?
Kiitoksia infosta. Meinaatko että tuo sekoitus ^^ tehtäis veteen vai maitoon vai mihin?Osta vaikka raaka-kaakaojauhetta ja sekota tuohon heraan. Tai sitten ihan kaakaojauhetta jos lisätty sokeri ei haittaa.. Voit sekoittaa heraan maltoa tms nopeaa hiilaria, toimii toki palautumiseen myös sinällään.
Raakakaakao on kyllä hyvää, mutta sekottuuko se kylmään nesteeseen? Haittaneeko jos tuohon laittaa maun vuoksi jotain makeutusta (sori kun kyselen koko ajan tyhmiä mutta en oikein ole kärryillä vielä näistä...)? :DEi nyt olen ihan sekaisin tuon ruuan kanssa. Olen tähän asti suunnilleen luullut syöväni oikein mutta näitä viestejä lukiessani tuntuu että olenkin ihan hakoteillä.
Siis: mun on pakko vetää ihan kunnon satsit ruokaa ennen treeniä, ja niitä hiilareita, muuten ei treeni kulje. Treenin jälkeen olen syönyt enempi prodepitoista ruokaa ja jättänyt hiilareita vähemmälle. Täällä taas on puhuttu että hiilareita ei pitäs ennen treeniä syödä...? Öh?
En mä ainakaan pysty punttia nostamaan pelkällä seillä ja salaatilla, kyllä siihen perunamuusia tai riisiä pitää kylkeen laittaa.