"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hieno topic, viimeinkin paikka missä avautua. Mun ihotyyppi on sellanen, että arpeentuu todella helposti. Nyt kun olen alottanut CFDC:n ja siihen kuuluvat extreme-venytykset, oon huomannu että latseissa, hauiksen päällä, reisissä ja rintalihasten päällä on pitkiä raskausarpia... Todella vittumaisen näköisiä ovat, ja ilmeisesti ikuisia. Kyllähän ne vaalenee, mutta eivät taida häipyä ikinä kokonaan.

Kyllä ne aika hyvin lähtee, itellä oli joskus molemmat hauikset täynnä arpia nyt ei näy mitään niissä tai jos läheltä kattoo niin vaaleita juovia.

Nyt on sitten ilmestynyt molempiin hauiksiin ja ojentajien sisempiin päihin. Damn. On aivan helvetin ruman näköiset..

Nyt on sitten ilmestynyt molempiin hauiksiin ja ojentajien sisempiin päihin. Damn. On aivan helvetin ruman näköiset..

Mun mielestä miehen ei tarvitse olla mikään siroposkinen, kauttaaltaan pehmeäihoinen ilman mitään ryppyä ja arpea. Kehonrakennuksessa kuten muussakin urheilussa iho venyy ja lihakset kehittyy. Nyt ei harrasteta marjanpoimintaa. Itselläkin noita arpia näkyy tiettyjen lihasten kiinnityskohdissa jne. Ei niihin kukaan ole koskaan mitään huomiota edes kiinnittänyt. Jos ne arvet hermostuttaa niin alkaa sitten vaikka öljyämään itseään päivittäin ja rasvaamaan vartaloaan kunnolla. Kyllähän sekin ehkäisee noita. Samaahan naisetkin käyttävät raskaudenaikana, kun vatsakumpu alkaa pullottamaan niin öljyä pintaan.

^Ei naarmut auton kyljessäkään näytä hienolta, ihan sama vaikka urheilussa iho venyy ja lihakset kehittyy. Itsellä on noita kainalosta kyynärtaipeeseen ja alaselästä polvitaipeeseen, sekä kyljissä aivan tolkuttomasti. Tosin ne ovat tulleet ihan muista syistä kuin bodauksesta, enkä niihin voinut vaikuttaa. Eipä niihin enää kiinnitä huomiota, mutta kyllä mielummin olisin silti ilman niitä.

Itsellä on noita kainalosta kyynärtaipeeseen ja alaselästä polvitaipeeseen, sekä kyljissä aivan tolkuttomasti. olisin silti ilman niitä.

Ymmärrän kyllä täysin, että jos noita arpia on kerta tuossa mittakaavassa niin se saattavat häiritä ainakin itseäsi... rahaa jos löytyy niin ratkaisuksi noihin on muun muassa laserhoidot jne. Mutta oletpahan mahd. astetta katuuskottavampi ;)

Mulla on pitkään löytynyt arpia alaselästä (pituuskasvu kai), mutta nyt niitä on jostain syystä ilmestynyt etureisiin/nivusiin, vaikka paino ei ole kovin rankasti noussut (70->85 2-3 vuodessa). Mutta olkoot siinä sitten, perkele. Nämä vaan ovat jostain syystä punaisia eikä valkoisia. Ovatkohan sitten uusia ja vaalenevat myöhemmin?

Kyl ne siitä vissiin ajan mittaan vaalenee. Itelläkin jus tulleina melko punaiset..

Yleensä tulee mavesta/olankohautuksista punaisia "repeytymiä" epäkkäisiin? Menevät yleensä muutamassa päivässä pois, eikä jää merkkiäkään.. Mitähän mahtavat olla?

jännä, mulla nimittäin ihan sama, sellaisia verestäviä viiruja, näyttäää niinkuin ihan repeämiltä mutta katovat sitten parissa päivässä.

jännä, mulla nimittäin ihan sama, sellaisia verestäviä viiruja, näyttäää niinkuin ihan repeämiltä mutta katovat sitten parissa päivässä.

Itsellä aivan samalla lailla tulee, mutta vain perseeseen, kun vasta hiljan aloin jalkoja :rolleyes: kunnolla kovaa treenaamaan. Menevät pois parissa päivässä, veikkaisin että jonkinlaisia rasitusarpia kyseessä, ei vaarallisia, ei tapa, mutta tällaista tämä on :)

Keskellä selkää on poikittain arpia aika monta. Arvelen raskausarviksi, kun en niille mitään muutakaan selitystä keksi.. näyttää ihan kun ois pienempänä raipasta saanu selkään. Perseestä löytyy myös raskausarpia kiitettävä määrä, onneks siinä on yleensä housut päällä, niin eivät näy..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viimeisen puolen vuoden aikana on tullut reisien yläosaan joka puolelle noita arpia. En edes tajunnut, että ne ois muka niin paljon kasvaneet. 73-74cm paksuimmasta kohdasta nyt.

2010 loppuvuodesta tammikuuhun 2012 tuli otettua n. 20kg korotus kehonpainoon. Sisäreisissä nivusten alapuolella aivan jäätäviä n.1cm leveitä railoja. Onneksi ei näkyvämmälle paikalle tullut. Ojentajaan tuonne latsien kiinnityskohtien kohdalle tullut vähän nätimpää railoa, jotka onkin jo vaalentunut aika huomaamattomiksi.

Itellä kans pientä repeämää latseissa ylhäällä kainalon lähellä, ojentajassa ja rintalihaksen sivussa, melkein kainalossa. aika oletettavaakin, koska 6kk tullut 13 cm rinnan ympärystä lisää ja hanskaan 3-4 cm. Aika paljon tuli "lihasmuistilla" intin jälkeen ku pääsi taas pitkästä aikaa treenaamaan :puntti:

Minulle tuli hauiksii raskausarpii joskus ku treenasin nuorempana vähä amatöörimäisesti tyylii 8x16 hauispaino nostoo, sitku lupesin treenaa normisti ne katos, ja sitte ku rupesin treenaa hauiksii nelijakoses treenis (otin pakkotoiston massakasvatus treenin) niin sillo niit ilmesty vasta enemmä tollasen tiheikön oikee .

Mulla on tullut viimeisen vuoden aikana raskausarpia rintalihaksen sivuihin (puoliksi kainalon puolella), etureisien yläosiin ja ojentajiin. Olen aika ylpeä itsestäni! On sitä treenattu ja syöty niin saatanan kovaa ja oikein, että jos ei tällä olisi arpia saatu, ei sitten millään.

Aloitin tosiaan 188cm/72kg laihaläskistä, penkki max 55kg ja kyykky 80kg.

Nyt olen 188cm/89kg. Rasvaprosenttini on varmasti alhaisempi kuin laihaläskinä 72 kiloisena. Dietin jälkeen, juuri ennen tämän bulkin aloittamista, joka nyt on päällä, painoin 83kg ja kävin kehonkoostumusmittauksessa, joka näytti rasvaprosentiksi 8%.

Kaikki tämä hiukan yli vuodessa. Tarkalleen vuosi ja kolme kuukautta. Ei ihme jos ei tällä arpia saa! :D Mutta oikeasti, olen todella ylpeä itsestäni ja rakastan tätä lajia. Olen koukussa!

Juuri tätä ketjua eilen lueskeskelin. Tänään sitten pukkarissa ihmettelin mitenkä tuo perse tuntuu niin kipeältä. Noh vessaan ja tarkistamaan näkyykö siinä jotain. Vasemmassa pakarassa n. 5 viivaa vierekkäin ja ovat semmosia haavan tapaisia. Tuntuuvat istuessa ja housut hankaa niihin välillä kävellessä aika vittumaisesti.

Onko nämä nyt sitten raskausarpia vai jotain muita esim. edellisellä sivulla mietiskeltyjä "rasitusarpia"? Onko rasvausarvet yleensä alussa kipeitä vai eivät tunnu miltään? Ei ole kokemusta noista. Nää tuntuu enemmän joltain haavamaisilta kun ovat vähän arkoja. Mietiskelin, että voiko olla että joku alushousujen sauma ois nuo aiheuttanut kun eräät bokserit tuli monien kuukausien jälkeen taas käyttöön. :D Tosin ei tommosia toisessa pakarassa ole, vaikka samanlainen sauma niissä housuissa sielläkin puolella menee. Eli ei ne mistään alushousuista ole tullut. Oliskohan eilisen jalkatreenillä jotain tekemistä asian kanssa? Mentulan jättilaissarja viikkoa just ekaa kertaa tässä teen ja etureidet oli eilen vuorossa.

Noh, saa nähä lähteekö noi muutaman päivän sisällä vai sainko sitten raskausarpia perseeseen, bulkilla tässä on kyllä oltu. Mulla on onneks ihan hyvä iho noita ajatellen. Arpia ei tule ei sitten helvetilläkään ja ne lähtee aika nopeaan pois. Miinuspuolena tää mun iho ei sitten kovin helposti rusketukkaan auringossa.

Ei itellä ainakaan ollut kipeät, kun tuonne rintaan/kainaloon tuli joskus aikoinaan. En sitten tiedä muiden kokemuksia...

Ei itsellä ainakaan ole tuntunut yhtään miltään, usein tullut vaan huomattua että taas tullut pari lisää.

Kummassakin rinnassa, lähtee kainaloista. Toisessa tississä on tatuointi ja sai peitettyä mielestäni hyvin.
Hauiksiin on tulossa, perseestä ja nivusistakin löytyy.
Lisäksi latseihin on alkanut tulla.
Fak jea!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom