"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kainalossa, siinä missä rintalihas kiinnittyy, ojentajien ja latsien yhtymäkohdassa sekä hauiksissa. Selkään ilmesty myös bulkin aikana punertava läikkä. Jaloista en tiedä, kun on niin karvaset kintut :D Kaipa noista arvista voi olla ylpeä, kun meinaahan se sitä että kova reeni on menny perille.

Jooh no noi on varmaan sitten mulla ihan jotain muita kuin raskausarpia. Ihmettelen kyllä mistä ihmeestä nää on voinu tulla. Pakarassa monta kipeetä viivaa päällekkäin ja kaikki on semmosia "röppösiä" mitkä tuntee sormella todella hyvin. Ihan kun ois jonkun piikkilangan päällä istunu. :D

Kyllä itsellänikin juurikin pakaroissa, ja kyllä myös ojentajissa on niin syviä ne arvet että iho löysällä tuntuu selvästi, kipua ei ole silti ollut. Kuin leikkausarpia nuo pahimmat, mutta itselläni on arvet aina vaaleita tai sinisiä kuten ojentajissa, ei punaisia.

Pakaroihin tullut arpia lisää, ja toiselle puolelle rintaan, tosin punertavia ovat, varmaan sen verran uusia että johtuu siitä. Entiset arvet sinertäviä, hieman vaaleahkoja!

Mulla on ihan jäätävät arvet. Arpia tuli 90-luvulla, kun n. 2,5 vuodessa tuli painoa 32 kg. Eli 71kg --> 113kg aamupainosta mitattuna. Myöhemmin kilautiin vaakaan vielä hieman isompia lukuja. Suurimmat arvet on rintalihasten päältä kainalon kautta käsivarsien yläosiin. Käsivarsissa arpia on hauisten päällä kyynärtaipeeseen asti. Selässä sivuilla latsien päällä on myös arpia. Reisissä ja pohkeissakin niitä on, mutta ne olivat jo alkujaankin kapeampia ja vähemmän näkyviä. Jaloissa arpia ei enää näe, ellei venyttele ihoa ja katso läheltä. Hauisten päältä arvet ovat kutistuneet ja vaalentuneet huomattavasti. Kainaloiden isot arvet on edelleen aika selvästi erottuvat, mutta huomattavasti nekin ovat vaalentuneet. Ei nyt ihan hirveästi kaduta, mutta näin jälkikäteen jättäisin ehkä ne kaksi kovinta bulkkijaksoa väliin. Voiteista en usko arpien jo muodostutta olevan mitään ihmeempää apua. Enkä jaksa uskoa, että aikoinaan tiuhaan rasvailemallakaan olisi suuren suurta eroa arpien syntyyn saanut aikaan. Striat tulevat, jos ovat tullakseen. Se on geeneistä ja tavoitteista kiinni. Jos tarkoituksena on aloitella uraa alusvaatemallina, kannattaa ehkä unohtaa bulkit ja tarvittaessa himmailla treenejä. Niin ja minkäänlaista kipua tai mitään muutakaan en koskaan tuntenut iholla. Iho jäi käsivarsista ja kainaloista hieman löysäksi.

Näitä lukiessa rupee pohtimaan, että onko itellä tavallista venyvämpi iho vai mikä on, kun vajaassa neljässä kuukaudessa on painoa tullut 17kg eikä ole tullut ensimmäistäkään arpea. 180cm 87kg.

En siitä venyvyydestä sitten tiedä mutta rasvaatko ikinä ihoasi jollain kosteusvoiteella suihkun/uimisen jälkeen? Itse en edes muista miltä tuntui pienenä kun sai vain suihkusta tullessa heittää vaatetta päälle ja hypätä sohvalle. Itsellä on iho _erittäin_ kuiva ja sen takia niitä arpia tulee jokapaikkaan. Kulliin ei sentään ole vielä tullut mutta eipä mikään ihme sekään. Voisipa muuttaa nimimerkin "Mr. raskausarveksi" :rolleyes:

+ jos teitä vituttaa se 1-2 arpea jossakin peräaukossa kun olette itseänne tutkinut näiden varalta niin mulla niitä on pohkeissa, takareisissä, perseessä, ala ja yläselässä, harteissa, rinnassa, vatsassa myös parisen kappalta ja forkuissa+ hauiksissa ja ojentajissa.... (etureisissä ei kyllä ole) Hyvä ettei naamaan ole vielä tullut :D Ja sanon sen että rasvaprosentti mulla ei ole ihan nolla mutta en ole myöskään mikään hirveä pallo. Siltä väliltä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näitä lukiessa rupee pohtimaan, että onko itellä tavallista venyvämpi iho vai mikä on, kun vajaassa neljässä kuukaudessa on painoa tullut 17kg eikä ole tullut ensimmäistäkään arpea. 180cm 87kg.

Itsekkään en huomannut ekan 30 kilon aikana yhtään arpea (parissa vuodessa) , mutta sitten itse asiassa dieetin alussa niitä alkoi mystisesti ilmestyä, ja sen jälkeen tullut enemmän tai vähemmän vaikka paino seilannut 10 kilon sisällä. En tajunnut että ne voivat olla täysin vaaleita niin ei tullut kyllä kiinnitettyä huomiotakaan hirveästi ennen tuota.

Voiko noita raskausarpia muka jotenkin pysyvästi jollakin hoidolla/lääkkeellä/voiteella parantaa? Mulla on aika jäätäviä raskauarpia, ei nuo kyllä minusta mitenkään kivalta näytä. Vaalea iho niin näkyykin aika selvästi.

Voiko noita raskausarpia muka jotenkin pysyvästi jollakin hoidolla/lääkkeellä/voiteella parantaa? Mulla on aika jäätäviä raskauarpia, ei nuo kyllä minusta mitenkään kivalta näytä. Vaalea iho niin näkyykin aika selvästi.

Ajan myötä vaalenevat, muuten ovat ihossa kuolemaan saakka.

Pakaroissa, selässä, kainaloissa, reissussa ja toisesta hauiksesta noita löytyypi. Omasta mielestä ihan hienoja, mut eipä noita tarttis enempää tulla.

noita voi ilmestyä ilman mitään lihaskasvua tai lihomistakaan, joten turha niistä kovin ylpee on olla :D
ihossa varmaan jotain vikaa jos noita enemmänkin on alkanut tuleen

noita voi ilmestyä ilman mitään lihaskasvua tai lihomistakaan, joten turha niistä kovin ylpee on olla :D

Ei nuo mitään ylepydenaiheita ole helvetin rumiahan ne on. Nyt on tullut taas pari lisää selkään. Ihon kuivuminen taitaa vaikuttaa noiden syntymiseen jonkinverran. Mitäs tahnoja nykyään on tarjolla, mitkä hälventäis noita?

Joo kyllä vähän naurattaa ku jätkät täällä leuhkii raskausarvilla ja on niin coolia oikein "hell yeah!" huutaa :D tai oikeestaan tulee ennemminkin paha myötähäpee :face:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom