"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Esteettinen haittahan nuo vain ovat, mutta kyllä itse valitsisin nyt jälkeenpäin ajateltuna hitaamman kehityksen ilman elinikäisiä arpia. Eivätkä nuo ole mikään merkki jota kantaa ylpeänä. Itsellä tulivat jo 3kk jälkeen, joten riippuu kyllä henkilöstäkin.

No, noi arvet sijaitsee alueella joka näkyy vain alasti, joten itse en ainakaan häpeile mitään. Kivammat noi on, kuin kavereiden alavatsassa sijaitsevat arvet.

Ja mikähän siinä on, kun kaveri vetäs kunnon sikabulkin 80kg:sta 92kg:aan, eikä tullut aluksi ollenkaan arpia, mutta kun alotti cuttaamaan fläsää pois, niin sitten pamahti arvet :o

Näkyvät paremmin kun iho taas vähän löystyy. Lisäksi arpien väri muuttuu ajan myötä, voipi olla että tuoreet arvet oli sen verran sävy sävyyn ihon kanssa että eivät juurikaan erottuneet.

Het kun alkoi hakkaamaan vähän enemmän bodityyliin reeniä niin kainalon seudulle on tullut raskausarpia ja kutisee niin perhanasti. Ei meinaa saada nukuttua välillä kun illalla varsinkin kutiaa... pakko koittaa kevyesti rasvailla noita perusvoitehella.

En tiiä muilla, mutta itellä ne kyllä välillä sattuu ikävästi. Tai kun niitä on perse ja reidet näyttä niin välillä tuntuu ikävältä, alkanu aina vähän persettä rasvaamaan iltasin, mutta en tiiä onko mitään hyötyä :rolleyes:

Mulla on jumalattomat arvet alaselässä, näyttää kyllä tyhmältä ja herättää ihmisissä selkeästi kysymyksiä. Ne näyttää olevan peräisin jostain ruoskasta tai jotain. :D

Mulla näitä on alkanu tulemaan hauiksiin rinnan kiinnityskohtaan tuonne ylös sekä jaloissa on reisien ylä ja sisäosissa ja perseessä vähäsen. Olen yrittänyt näitä rasvailla että ei tulisi lisää mutta sieltähän niitä yrittää kokoajan tulla, vaikka olenkin tämmöinen laihaläski :face: En jaksanu lukea koko ketjua lävitse niin mikä näihin auttais että niitä ei ennään tulis, alkaa mennä jo ruman näköseksi.

En jaksanu lukea koko ketjua lävitse niin mikä näihin auttais että niitä ei ennään tulis, alkaa mennä jo ruman näköseksi.

1. Älä kasva (ei lihasta, ei läskiä)
2. Älä laihdu (tästäkin arpia voi tulla niin hölmöltä kuin kuulostaakin)
3. Älä treenaa (voimakas väliaikainen turvotus eli pumppi aiheuttaa arpia myös)

Alkuun ovat rumia ja vituttaa, mutta muutamassa vuodessa ne vaalenee eikä niistä sitten jaksa enää välittää muutenkaan.

Kuten t-101 sanoi, alkuun tulee usein hirveä stressi, niitä yrittää piilotella kavereilta jne., mutta sitten alkaa tajuamaan et "ei helvetti" ja antaa olla. Ja vähänajanpäästä ei vois vähempää kiinnostaa, ellei ny mikään malli oo minkä iho täytyy olla täysin sileä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja vaikka ne ei kaikilla katoakkaan niin häivenee/haalistuu ajan myötä.

About neljä vuotta ollut nyt itselläni arpia. Lähinnä sisäreisissä ja haukkareissa. Ovat haalistuneet mukavasti mutta eivät muuten ole kyllä pienentyneet yhtään. Eivätköhän nuo tuohon jääneet pysyvästi.

joustava iho ei ratkea

varmaan joku jo mainitsi asiasta, mutta rasvauksellahan naisetkin selviää ilman raskausarpia raskausaikana. Maha kasvaa puoli metriä niin venyyhän se. mutta ite rasvasin ihoni joka ilta, niin ei ole 3:n raskauden aikana revennyt ollenkaan. Ja ihan normi perusvoide, tai mitä kaapista saattui löytymään :D

Tää kyssäri on sitten suunnattu miehulaisille, mutta saa tietty naisetkin vastata. Minnekäs teillä tuppaantuu "raskausarpia" tulemaan? Itselläni niitä on pakarat täynnä ja hauiksistakin löytyy paljon arpia...osa jopa aika isojakin. Muualle niitä ei oo oikein siunautunut. Eihän nuo nyt niin iloinen jutska ole, mutta nyt ainakin näkee, että hauisreeni saa sittenkin jotain aikaan... :p

Ps. miksihän mahaan ei tuu raskausarpia vaikka olen jo kaheksannella kuulla :rolleyes:

Nostetaas ketjua. Eli mitenkäs isolla treenimäärällä noi arvet alkaa muodostumaan ja kannattaako alkaa rasvailemaan suosiolla kroppaa ettei pahoja arpia syntyis? Nyt melkosen pitkän tauon jälkeen oon alkanu aktiivisesti treenaamaan ja tarkotus treenata tällä kertaa ihan kunnolla. Yläkroppaa jo vähän kihelmöi, eli onko siis merkki että rasvaa kehiin ettei veny iho pahasti?

Helpoiten tulee vissiinkin nivusiin kyykkäilyn johdosta ja jos tykkää kunnolla venyttää tisuja esim. käsipainopenkissä tai muissa rintaliikkeissä, niin tuonne kainalon nurkille niitä ilmestyy. Näin ainakin itsellä.

Mulla ei tullu kun pakaroihin jumalattoman voimamies/kyykky treenien seurauksena, mutta haalistuvat lähes näkymättömäksi aika lyhyessä ajassa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom