"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla kans ollu aivan kivuttomia. Hauiksiin ja nivusiin on noita tullut. Kaks vuotta olivat melkee punertavia kunnes haalistuivat.

Näkeekö jostain, mitä nuo laserhoidot maksaisi? Vituttaa suunnattomasti nämä paskiaiset. Lasertilkan sivuilla näytti olevan toimivia hoitomuotoja, mutta ei hinnastoja.

Nostellaas taas vähäsen.

Eli mulla on kummallakin puolella kainalo/takaolka välillä arpia, samoin reisissä siellä täällä. Vitamiineja tulee syötyä. Auttaako noihin joku voide vai onko noi nyt tossa lopun iän? Ei siinä, onhan noi tavallaan ihan komeet :david:

Liian nopea lihaskavu?

Mulla on nyt tullu ongelmaksi se että mulle on ilmestynyt ihan niikun raskausarpia reiden sisäosaan ja latsien siihen ulkoreunaan. Kävin kysymässä terveydenhuoltajalta koulussa ja se sanoi, että olen varmaan kasvanut lähiaikoina paljon, mutta kerroin että pituuskasvuni on jo loppunut enkä ole kasvanut ollenkaan pituutta, mutta aloitin about 15 viikkoa sitten käymään salilla ja sanoi siihen että johtuu varmaan siitä että lihakset on kasvaneet niin nopeasti.

Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia ja voiko niille tehdä jotain? Kun ne nyt ei kauheen kivan näköisiä ole :D

Mulla tuli pakaran sivut täyteen raskausarpia kun aloitin kyykkäämisen :O Jalat oli niin "massiiviset" omaan runkoon ettei tullu kauheesti jalkoja silloin muutaku jotain prässiä sillon tällöin ja pohkeita (ja ei ollut mahkuja aluks tehä kyykkyä). Joo ja ne ei lähde pois, paitsi ehkä laserilla.
Mutta kannattaa kattoo peilistä suihkun jälkeen jos on ollu kova treeni ja kovat pumpit kun tuolla yks lääkäri sano että sillon kun ne on vielä punasia viivoja niin ne voi saada vielä hoidettua jollain kunnon voiteella ennenku niistä tulee niitä arpia. Itse käytin bepanteenia niihin mutta nyt on jotain parempaa, en muista nimeä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom