"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo kyllä vähän naurattaa ku jätkät täällä leuhkii raskausarvilla ja on niin coolia oikein "hell yeah!" huutaa :D tai oikeestaan tulee ennemminkin paha myötähäpee :face:

Iho venyy = tulee raskausarpi = joko on tullu lihasta tai läskiä = ihminen on kasvanu fysisesti

Ja tätä fyysistä kasvua pakkiksella tunnutaan hakevan aika paljon? :) Mulla on tullu molempiin kainaloihin ja voin sen selittää vaan tolla yllä mainitulla teorialla. Olen siis hieman tyytyväinen ja jopa "ylpeä" noista ihokanjoneista mun kainaloissa.

mutta kun niitä voi tulla ilman kasvamistakin ihan random syistä, tai ihan minimaalisesta kasvamisesta, ja sitten taas vaikka kasvais kuinka niin ei välttämättä tule jos on hyvä iho. Joten ei ne suoraan mitään merkkipaaluja bodaajan uralla ole :D lähinnä merkki herkästä ihosta

toki sitä saa olla ylpeä mitä kummallisimmista syistä jos haluaa, mutta ite näen nää arvet negatiivisena asiana, joten hämmästyttää vähän porukan hehkutus :D

Itelleki ilmestyny painonnousun myötä alavatsaan ja reisiin. Saa nähdä lähteekö joskus jos saa painon normaaleihin lukemiin. Jos ei niin sittenpähän jäävät. Eiks se niin mene, että arvet kertoo eletystä elämästä :)

Itelleki ilmestyny painonnousun myötä alavatsaan ja reisiin. Saa nähdä lähteekö joskus jos saa painon normaaleihin lukemiin. Jos ei niin sittenpähän jäävät. Eiks se niin mene, että arvet kertoo eletystä elämästä :)

No jos niitä raskausarpia on alavatsaan tullut, niin kertoo ainakin hyvin syödystä elämästä.

Alkaa tässä bulkilla repeilemään näköjään iho ojentajista aika nopeasti. Ennen bulkkia oli suht huomaamattomia arpia ojentajissa, mutta nyt ne näyttää venyvän tosissaan. :D Ja mikähän siinä on, kun kaveri vetäs kunnon sikabulkin 80kg:sta 92kg:aan, eikä tullut aluksi ollenkaan arpia, mutta kun alotti cuttaamaan fläsää pois, niin sitten pamahti arvet :o

Saatana pientä punasta arpea alkanut ilmestyyn. Luin ketjun läpi ja vaikutti että osalla katoaa ja toisilla säilyy läpi eliniän.

Miten porukalla kadonnu tommoset lyhyet (1-2cm) viirut? Reidet täynnä niitä ja aloin käyttää apteekista saatavaa bio-oil:ia. Pitäs auttaa raskausarpiin. Aurinko varmaa kanssa auttaa.

Onko kenelläkää jääny pysyväksi tommosia lyhyitä ja kapeita arpia? Nuo omat on vielä suht pientä joten katon miten ne reagoi taukoon puntista. Joo ja ei ole missään määrin komeita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos arpia on niin vahinko on jo tapahtunut. Saattaa hieman haalentua mutta eipä vissiin läde koskaan veke.

Itellä rintalihasten ulkoreunat, hauikset, takaolkapäät/latsit ja sisäreidet kunnon viilloilla. Reisissä ja rintalihaksissa parhaimmillaan ~1cm levysiä raitoja.
Empä oo noista paljoo välittäny ku ei sentää alavatsaan oo tullu :D Paino nousi vuodessa 90->120. Kattoo ny kuinka noi reagoi tähän diettiin, vielä ei ainakaan mitään ihmeellsempää oo tapahtunu.

Perseestä löytyy komiat arvet viimetalven 10kg painonlisäyksen myötä, kesäks paino putos hiukan niin arvista tuli hieman punaisemmat ja nyt kun on tullut taas lisää massaa näkyvät arvet valkoisina.

Kenelläkään vaalentunut näkymättömiin noi arvet? Pitää alkaa rasvailemaan ja kesällä keräämään rusketusta jos häviäisivät osittain.

V*tut ne mihinkään lähe, sitäpaitsi nehän kertoo että hommat on tehty oikein jos on siihen malliin kasvettu että iho repeää. :D

Rasvaaminen voi "hitusen" auttaa ja rusketus kyllä peittää. Voisihan noista olla ylpeä mutta kun ne on kaikki siellä perseessä ja reisissä, toisaalta ihan hyvä :D

Mä haluisin kans ees yhen arven lihaskasvun takia. Oishan se aika hienoo. Välillä tulee sellasia pienen pieniä mustelmia esimerkiks etureisiin, epäkkäisiin ja joskus harvemmin rintaan ja hauiksiin, mut ne lähtee äkkiä pois.

Mä haluisin kans ees yhen arven lihaskasvun takia. Oishan se aika hienoo. Välillä tulee sellasia pienen pieniä mustelmia esimerkiks etureisiin, epäkkäisiin ja joskus harvemmin rintaan ja hauiksiin, mut ne lähtee äkkiä pois.

Näin on. Kyllä sieltä pikkunen ylpeys pilkistäis jos tulisi rintaan, olkapäihin, hauksiin tai selkään, mutta kun ne on sielä perseessä niin ei huvita olla ylpeä.

Näin on. Kyllä sieltä pikkunen ylpeys pilkistäis jos tulisi rintaan, olkapäihin, hauksiin tai selkään, mutta kun ne on sielä perseessä niin ei huvita olla ylpeä.

"Kattokaa, mun perse on kasvanu niin paljon et ihokin alkaa repeilemään sieltä!"

No kyllä minä oon ylpeä, että on perseessä ja etureisissä raskausarvet, koska viimetalvena kun ne sain, alkoi jalkatreenit kulkea todella hyvin ja jokaisessa treenissä sai laittaa aina lisää painoa, jalat kasvoi silmissä (myös perse) ja sain arvet :D Perseessä nyt on ollut aina läskiä ja tulee olemaankin, mutta pelkästään sen läskin takia ne eivät tulleet, koska reisiin tuli 8cm paksuutta ja perseen kohdalta ympäryysmittaan 9cm, alavatsaan ei tullut mitään ja eihän kaikki rasvat voi pelkästään perseeseen mennä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom