"Raskausarvet"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vannha tredi mutta kysytääs:

Alkaa vituttaa nää ihan hehkuvan punaiset arvet hauiksissa/vähäsen kyynärvarsissa. Millä niitä saa "peitettyä" tai sellaisiksi että olisivat ihan vain pelkät "painumat" muttei tuota punaista väriä?

Avitcid-voiteella voi saada jotain tuloksia (vaatii reseptin). Ajan myötä ne vaalenee itsestään.

Ootko kokeillu? Hain vähän tollasta neuvoo niinku Cypi tuola anto. Kaikenmaailman rasvoja kyllä löytyy kun niin saatanan kuiva iho on. Tuon takia varmaan tullut herkästi.

Joskus 10 vuotta sitten taisin käyttää, kun noita arpia tuli enemmän. En kyllä muista, että miten jeesas. Et sä siinä montaa euroa köyhdy, jos kokeilet. Käytin silloin myös samaa voidetta aknen hoitoon. Toi voide kuorii ihoa.

Eipä ne pysyvästi katoa ikinä, hälvenee kylläkin ja punotus katoaa, mutta arvet on ikuiset, eipä noihin mitään poppakonsteja / salvoja kannata käyttää, haalistuvat ajan kanssa. (nimim. teinivenähdyksestä circa. 1992-93 AD reisiin ja pakaroihin saanut aikanaan, punotti silloin, mutta sekin katosi vuodessa parissa ja arvet "kutistui/pieneni".. on vieläkin paikoillaan, mutta haaleina.)

Avitcid-voiteella voi saada jotain tuloksia (vaatii reseptin). Ajan myötä ne vaalenee itsestään.

Avitcidia sain akneen muinoin. Teki kahta kauheempaa jälkeä. Elä helvetissä sitä osta. Sen jälkeen vaihdoin Clindoxyl-aknevoiteeseen, joka toimii hyvin. En tiedä oliko nyt kyse tällaisista voiteista, mutta kun tulit tuon sanoneeksi.

Mulla on nyt tullu mahaan kunnon arvet 15cm pisimmät ja molemmin puolin napaa menee 4 juovaa. Taidan olla jotenki raskausarpialtis koska olkavarrissa, reisissä, rinnassa ja selässäkin on ihan kunnon arvet. Mahaan tulleet arvet tulivat vaan 5kg painonnousun aikana -.- ja mahassa olevista arvista on tullut aika paljon vittuilua saunailloissa.

Eli mistä tuolta apteekista sais noita voiteita ? Ihonhoito hyllyltä vai ?

Mie en kyllä pysty käsittämään nuita raskausarpia. Mulla on noussu paino nyt 2011 tammikuusta 21kg ja ei ole tullut arpia? ei sillä olen kyllä onnellinen jos ihotyyppi on venyvää mallia. Joskus kuvittelin että on latseihin tullut, mutta olivat t-paidan saumoista jääneet verenpurkaumat maven jälkeen.

Voivoi, olispa ittelläki tuollanen iho.. :D Ei näis mitään mut nuo kyynärvarsis ja hauiksis olevat vähäsen häirittee.

Mulla on nyt tullu mahaan kunnon arvet 15cm pisimmät ja molemmin puolin napaa menee 4 juovaa. Taidan olla jotenki raskausarpialtis koska olkavarrissa, reisissä, rinnassa ja selässäkin on ihan kunnon arvet. Mahaan tulleet arvet tulivat vaan 5kg painonnousun aikana -.- ja mahassa olevista arvista on tullut aika paljon vittuilua saunailloissa.

Jytkymmät reseptillä.

Sinuna kävisin lääkärissä tarkastuttaa, kuulostaa aika rajulta että viiden kilon nousun takia noin herkästi iho oireilee. Noihan voi olla myös merkki jonkinlaisesta häiriöstä hormonitoiminnassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itsellä on mukavina muistoina vanhoilta "isoilta" ajoilta komeat viirut etureisissä, hartioissa ja käsissä niillä kohdin, joissa aikoinaan oli ojentajalihakset :) Eipä se kasvu silloinkaan mitään varsinaisesti räjähtävää sorttia ollut, mutta ikuiset muistot jäi, eikä eroon pääse millään konstilla. Onhan nuo sentään hiukan huomaamattomammat nykyään...

Omalla kohdalla noita raskausarpia tuli just kun alotti punttaamisen tuohon rintalihaksen yläosan ja kainalon väliin, latseihin ja epäkkäisiin. Tosin oli tosi huomaamattomat ja lähti aika nopeasti pois. Liekö sitten ollut vain jotain verenpurkaumia.

Crrc: En minä kyllä lääkäriin näitten kans oo lähössä kun eivät kerta elämään laatuun vaikuta, pikku vittuilua lukuunottamatta ja lääkärit ovat itseasiassa arvet nähneet ja totesivat et ei mitään outoa ole.

Parivuotta treeniä takana, 62kg->89kg. Nyt jotain 78kg. Arpia rupes tulee räjähdysmäisesti läskeilybulkin vikoina kuukausina. Myös sisäreidet täynnä ja nivuset, sekä ojentajien yläosat :S. Sitten aloitin dieettailun (nyt takana 4kk) niin arpia tuli vain lisää, jo parin kuukauden jälkeen toiseenkin hauikseen ja nivusiin lisää jotka oli yhdessä vaiheessa suht kipeät. Viimenen kerta kun "läskeilen", pidän jatkossa visusti rasvat 10-14. http://i10.aijaa.com/b/00128/9936504.jpg

Vittu kun on paskaa saatana. Pari viikkoo sitten huomasin perseessä ja reiden sisä/yläosassa arvet.
Punasia on ku suht tuoreet jäljet, voinko tehdä asialle mitään? Vittu.

Joskus 14-vuotiaana tuli ensimmäiset raskausarvet persposkiin kun alko koivet murrosiän myötä kasvamaan. Sen jälkeen ei ole pahemmin näkyny, paitsi nyt on taas alkanu tulla reisiin ja perseeseen. Jännä sinänäsä, reidet ei oo kasvanu melkein ollenkaan. Eipä nuo niin kovin hirveästi harmita, mitä nyt kaverit välilllä vittuilee saunassa.

Hieno topic, viimeinkin paikka missä avautua. Mun ihotyyppi on sellanen, että arpeentuu todella helposti. Nyt kun olen alottanut CFDC:n ja siihen kuuluvat extreme-venytykset, oon huomannu että latseissa, hauiksen päällä, reisissä ja rintalihasten päällä on pitkiä raskausarpia... Todella vittumaisen näköisiä ovat, ja ilmeisesti ikuisia. Kyllähän ne vaalenee, mutta eivät taida häipyä ikinä kokonaan.

10 kiloa on tullut vuoden sisään, mutta mitään arpia ei ole tullut. Yleensä tulee mavesta/olankohautuksista punaisia "repeytymiä" epäkkäisiin? Menevät yleensä muutamassa päivässä pois, eikä jää merkkiäkään.. Mitähän mahtavat olla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom